Customer Service Specialist – Cautam Coleg / Colega la Gomag in Baia Mare sau remote

customer-service-specialist-gomag

Punem la bataie un job (sau mai multe) pe pozitia Customer Service Specialist sau Client Manager in echipa Gomag la Baia Mare sau remote.

Ce presupune acest job?

Pe scurt, rabdare si empatie sa raspunzi la telefon, pe email sau tichete, abilitatea sa prinzi lucrurile rapid, din mers – pentru ca vei invata platforma Gomag cap-coada, si cel putin cunostinte tehnice de baza.

Adica sa stii ce e acela un link, hosting, CPanel, feed, banner sau import de produse.

De multe ori, responsabilitatea ta va fi sa explici clientilor concepte tehnice – pe care e clar ca trebuie sa le intelegi tu mai intai, si sa ii asisti in rezolvarea situatiilor cu care se confrunta in platforma.

Stai linistit(a), vei avea la dispozitie un interval de timp sa inveti mai intai platforma, abia apoi vei interactiona direct cu clientii.

Responsabilitatile tale:

  • Vei invata platforma Gomag in detaliu astfel incat sa poti diagnostica, rezolva situatii si identifica solutii pentru problemele cu care se confrunta clientii platformei
  • Vei gestiona apeluri, email-uri si tichete din partea clientilor
  • Vei rezolva cat se poate de rapid situatiile pe care le semnaleaza clientii
  • Vei pune intrebari targetate, formulate in diverse feluri astfel incat sa intelegi sursa problemei clientului
  • Vеi pastra еvidenta interаctiunilor cu cliеntii si vei inrеgistrа informatiile transmise de acestia
  • Vei oferi ajutor tehnic pas cu pas, fie in scris, fie vorbit, atat pentru clienti care au cunostinte avansate despre Internet, cat si pentru oameni complet incepatori
  • Vei redirectiona situatiile pe care nu le poti rezolva sau nu le poti rezolva singur catre responsabili din echipa interna, cu toate detaliile aferente astfel incat acestia sa preia rapid sarcina ta
  • Iti vei ajuta colegii in rezolvarea situatiilor ce tin de serviciile si platforma Gomag cu ajutorul nivelului tau de expertiza.
  • Munca ta va presupune gestionarea anumitor date personale

Calitatile pe care le cautam:

  • Ai cunostinte tehnice avansate: esti familiarizat(a) cu termenii standard SaaS sau IT si termenii uzuali din online
  • Esti pasionat(a) de interactiunea cu oamenii, sociabil(a) si cu o abordare directa spre obtinerea rezultatelor
  • Ai abilitati excelente de comunicare, atat conversational, cat si in scris
  • Ai abilitati de vanzare si negociere
  • Ai abilitatea de a gestiona refuzuri
  • Esti o fire activa si ai capacitatea de a lua decizii rapide, chiar si sub presiune
  • Ai atentie la detalii pentru a asigura calitatea si acuratetea informatiilor
  • Ai capacitatea de a lucra cu termene limita
  • Ai capacitatea de a lucra atat individual, cat si in cadrul unei echipe
  • Ai experienta in vanzari, management de proiect, relatii clienti sau tele-sales (constituie avantaj)
  • Cunosti si o limba straina (de preferat, engleza)
  • Esti un comunicator excelent care este curios din punct de vedere tehnic, ii place sa rezolve problemele si stie cum sa traduca anumite concepte tehnice indiferent de nivelul de cunostinte al interlocutorului sau (chiar daca problemele pe care le semnaleaza nu sunt clar definite, chiar daca solutiile uzuale nu functioneaza si chiar daca e cea de-a 5 persoana pe care o ajuti in ziua respectiva sa rezolve aceeasi problema)
  • Esti deschis la feedback-ul constructiv si la feedback-ul clientilor

Ce iti oferim la Gomag?

  • Salariu si bonusuri pe baza performantelor tale
  • Contract de munca si oportunitatea unui loc de munca stabil
  • Program de lucru full-time, 8 ore pe zi, de luni pana vineri
  • Abonament la sala. Sustinem un stil de viata sanatos asa ca daca ti-ai facut obiceiul sa mergi la sala si sa faci sport disciplinat, noi te sustinem. Bineinteles, daca vrei si tu.
  • Teambuilding-uri anuale unde experimentezi tot felul, de la catarat si rapel, pana la crearea unei harti cu colegii, legat la ochi
  • Poti sa participi la TOR (Teams Outdoor Race), anual, cam prin iulie. Avem deocamdata 2 echipe, dar se tot schimba oamenii (mergi la sefii de echipa Relu sau Calin si vezi daca au nevoie de un om). E ffffff obositor, dar super fain.
  • Pizza, cafea, inghetata, ceaiuri, fructe proaspete in fiecare miercuri
  • Tot ce vrei sa citesti de la Bookster
  • Mediu de lucru placut, intr-o echipa dedicata

Despre Gomag. Cine suntem noi?

Salut, noi suntem echipa Gomag. Ne pare bine de cunostinta! 

Deocamdata suntem o echipa de +30 de oameni cu diferite cunostinte legate de online si eCommerce, de la programatori, front-developeri, designeri, testeri, client manageri, pana la oameni de SEO, Social Media, PPC, copywriteri si marketeri.

Pe cat de diverse sunt interesele si obiceiurile noastre, pe atat de diverse sunt si magazinele care vand cu ajutorul platformei Gomag. Avem peste 2850 de clienti magazine online de fashion, cadouri, bijuterii, cosmetice, unelte, home & deco, IT&C, librarii, florarii si muuulte, multe altele.

Cum ii ajutam pe clientii nostri sa vanda mai mult?

Am creat de la 0 cea mai iubita solutie eCommerce din Romania – platforma Gomag pentru magazine online care vor sa isi propulseze business-ul in top. N-o spunem doar asa, ci ne bazam pe feedback-ul pe care il primim de la super comunitatea noastra.

Ce ne face diferiti sunt sutele de module si functionalitati care iti permit sa deschizi, sa lansezi si sa cresti un magazin online simplu, rapid si usor. De exemplu, gestionarea unei comenzi dureaza doar un minut, integrarile cu cei mai populari furnizori de servicii (ex. curierat, plati online, facturare, efulfillment etc.) sunt gratuite…

… iar platforma chiar te ajuta sa vinzi! Avem module native in platforma pentru marketing in site si vanzare, GoBoti – primii roboti pentru automatizare dezvoltati nativ intr-o platforma eCommerce romaneasca, dar si o echipa de suport super rapida, gata sa ofere raspunsurile potrivite pentru orice au nevoie clientii.

Suntem cunoscuti si pentru continutul pe care il punem la dispozitia comunitatii noastre prin Academia de eCommerce, Doza de eCommerce by Gomag, blogul Gomag, cartea eCommerce no Bull$#!T, cursuri, webinarii, evenimente si video-uri tutorial.

Scopul nostru e sa avem clienti care sunt mandri ca vand #cugomag, lucru ce se intampla deja.

customer-service-gomag

Vrei sa faci parte din echipa care are satisfactia de a face toate aceste lucruri?

Pe langa beneficiile despre care am vorbit putin mai sus, vei munci intr-un mediu de lucru dinamic, greu de gasit in alta parte.

Suntem profesionisti, specialisti cu diploma in diverse domenii, insa intre noi nu exista diferente. Poti sa vorbesti deschis si sa ceri ajutorul oricarui coleg, incepand de la CEO si CTO.

Fiind colegul nostru pe Customer Service, vei fi responsabil pentru actiunile si performantele tale, iar daca esti dispus sa inveti cat mai mult si sa te implici impreuna cu restul echipei astfel incat lucrurile sa mearga ca pe roate, iti vei face prieteni repede.

Mai mult daca ni te alaturi la Baia Mare, iti va placea la nebunie biroul nostru.

Suntem la inaltime – la propriu – asa ca avem una dintre cele mai frumoase panorame din oras. Plus ca vei lucra cu tehnologie de ultima generatie. Plus ca ai spatiu de muncit, de gatit, de joaca si de stat la soare.

Cauti un job de Customer Service Specialist sigur si pe care te poti baza pe termen lung?

Trimite-ne CV-ul tau la [email protected] si te vom contacta pentru o discutie.

Verifica sa raspunzi la cerintele noastre, pentru ca nu vrem sa pierdem timpul – nici pe al tau, nici pe al nostru. 

Nu te regasesti in cerinte, dar stii pe cineva care o face? Trimite-i anuntul nostru. Iti vom ramane vesnic indatorati 🙂 

Anuntul este de actualitate si acum, cand il citesti.

Acord GDPR

Aplicand pentru aceasta pozitie, va exprimati consimtamantul ca noi, SILKWEB S.A. (sau SILKWEB), cu sediul social in Mun. Baia Mare, Str. George Cosbuc, Nr. 25A, Ap. 50, jud. Maramures, J24/1758/2005, C.U.I. RO18067119, sa va prelucram datele personale existente in cuprinsul CV-ului (cum ar fi datele de identificare si de contact, date privind educatia, calificarile si experienta profesionala, fotografia si orice alte date personale pe care CV-ul d-voastra le contine ).

Vom prelucra datele dumneavoastra in scop de recrutare pentru pozitia pentru care ati aplicat. Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului dumneavoastra, si de asemenea in baza intentiei dumneavoastra de a intra intr-o posibila relatie contractuala cu noi, in conformitate cu principiile si obligatiile instituite de G.D.P.R./R.G.P.D. si cu respectarea drepturilor dumneavoastra, doar pentru durata necesara pentru atingerea scopului indicat mai sus, care nu va fi mai mare de 1 an.

Potrivit G.D.P.R., aveti dreptul de a va retrage in orice moment consimtamantul, printr-o simpla cerere adresata noua la coordonatele de contact de mai jos:

-prin servicii postale la adresa: Mun. Baia Mare, Str. George Cosbuc, Nr. 25A, Ap. 50, jud. Maramures;
-prin email la adresa: [email protected]

Pentru mai multe informatii cu privire la datele personale si drepturile dumneavoastra in legatura cu acestea, va rugam sa consultati politica noastra de prelucrare a datelor personale, disponibila aici: https://www.gomag.ro/politica-de-confidentialitate sau sa va adresati persoanei responsabile cu protectia datelor din cadrul societatii noastre, [email protected]