2 minute timp de citire

Ei caută relații și căsătorii, inclusiv cu un brand! Care va fi cel ales? Vezi în piață o tânără care strigă: “Vreau o relație frumoasă, apoi să mă căsătoresc! – Uite, mă îmbrac frumos, mă port bine, dansez …” În alt colț, o altă fată strigă: “Caut o relație de lungă durată, eventual căsătorie! – Sunt educată, știu să gătesc, sunt curată , … “
Ce fac bărbații din piață? Se bulucesc strigând: “și eu vreau, și eu vreau!”, sau … poate nu?! Magazinul tău se află, cumva, într-o astfel de situație? Arată bine, are toate butoanele unde trebuie, clientul știe ce găsește, respectă bunele practici? Absolut în ordine, doar că valoarea afacerii tale se află în mintea clienților tăi așa că, hai să vedem ce spune neuroștiința despre ce se întâmplă în creierul bărbaților din piață (sau al clienților)

Ce e cu povestea asta pe care și-o spune fiecare despre ceea ce vede și aude? ATENȚIE: să nu crezi cumva că ei își spun exact ceea ce le povestești tu prin mesajele de marketing! Hai să vedem cam care ar fi posibilele povești din mintea celor din piață 🙂

Nedorite – Ce vrea de la mine? Hai să încerc puțin! Sper să nu fie pretențioasă, că plec imediat! Oare râde cineva de mine pentru că ies cu ea?

Neutre – E foarte probabil ca cineva să vină la ea și să o ia așa cum se prezintă. Crezi că va avea o viață frumoasă? Sau se va complace, suportând orice?

Foarte bune? Imposibil în acest caz! Nu există atracție … încredere … !

Dacă ceea ce spui și faci nu produce nicio schimbare în POVESTEA CLIENTULUI, nu vei obține răsplata dorită!

ATENȚIE! Nu pledez pentru o simplă emoție care i-ar atrage să facă o unică achiziție, ci pentru ceea ce poate crea o relație de lungă durată, până la căsătorie! Doar așa te va ajuta formula:

ROI (din investiții în website, marketing, produse, oameni etc.) * Puterea Relației = ROI multiplicat.

Vrei să afli cum poți schimba povestea din mintea clienților pentru a fi tu alesul căruia aceștia îi dau afacerea lor? Începem data viitoare, cu prima grijă: nu-i face să se simtă în pericol și nu-i enerva!

academia de ecommerce

Intra in Academia de eCommerce

Suntem peste 2.700 de antreprenori in comunitate

Periodic ai sa primesti pe email informatii utile si studii de caz interesante despre cresterea vanzarilor online. Vrei?

Marian Trușcă
Whi Experience

 

Cosmin Daraban

CEO la Gomag
18 ani experienta online
Sunt cofondator SilkWEB & Gomag din 2005.
Scriu din experienta despre marketing in eCommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 600 de magazine online din nise diferite.

[i]
[i]
[index]
[index]