4 minute timp de citire

De ce ai nevoie de o astfel de solutie?

Marketingul cu care ne-am obisnuit de-a lungul timpului este depasit si rezultatele incep sa scada. Trimiterea newsletterelor identice catre toata lista de abonati sau selectarea manuala a catorva segmente de utilizatori nu mai dau roade.

In alte cazuri, apelarea la oameni tehnici pentru orice task mic intarzie lucrurile, si se amana atingerea obiectivelor de marketing.

Aflandu-ne intr-o era a tehnologiei, Vibetrace face tot posibilul sa ofere un serviciu in care omul de marketing seteaza campaniile orientate spre profit si, in functie de rezultate, le rafineaza fara a apela la un developer.

prezentare vibetrace

Ce poti face cu Vibetrace?

Intreaga aplicatie este orientata catre cresterea ratei de conversie si implicit a vanzarilor magazinelor online. Fie ca ne referim la retargeting, remarketing, personalizare, optimizarea conversiei sau alte tehnici de marketing, toate acestea se regasesc in platforma Vibetrace:.

  • Comunicare personalizata la nivel de utilizator, atat in site cat si pe email
  • Trimitere newslettere automat, catre segmente de utilizatori predefinite.
  • Retargeting prin email pornind de la comportamentul individual al fiecarui utilizator
  • Recuperare cosuri sau formulare de checkout abandonate
  • Retargeting onsite catre userii interesati de oferta magazinului

Tipuri de campanii create la clientii nostri

  1. Colectare de emailuri pentru vizitatorii noi, care vizualizeaza minim 3 pagini


colectare email

  1. Produs de interes, afisat printr-o serie de mesaje daca utilizatorul nu este hotarat sa adauge in cos. Se pot acorda discounturi
  • clientul se plimba pe site, iar dupa 3 produse vizualizate il afisam pe cel mai probabil sa il cumpere
  • dupa ce clientul da click il incurajam sa il adauge in cos, printr-o reducere
  • in pagina de checkout ii transmite codul ce trebuie introdus pentru a beneficia de reducere

banner produspop up voucherpop up cta

 

 

 

 

academia de ecommerce

Intra in Academia de eCommerce

Suntem peste 2.700 de antreprenori in comunitate

Periodic ai sa primesti pe email informatii utile si studii de caz interesante despre cresterea vanzarilor online. Vrei?

 

  1. Email de recuperare cos abandonat. Daca utilizatorii adauga produse in cos, le trimitem un email automat (sau o serie de emailuri) pentru a incerca sa ii aduce inapoi pe site sa finalizeze comanda.


cos de cumparaturi

Acestea sunt doar cateva exemple concrete de campanii ce se pot face cu Vibetrace.

Cu ce se diferentiaza fata de alte solutii asemanatoare?

In primul rand Vibetrace este construita de oameni cu experienta de peste 6 ani in ecommerce, care au lucrat cu multe unelte asemanatoare.

Din perspectiva functionalitatilor, Vibetrace ofera flexibilitate nelimitata in tipurile de campanii create si in segmentarea utilizatorilor. In plus, editoarele vizuale de campanii si continut vin sa usureze munca marketerilor, permitandu-le sa se concentreze pe taskuri mai importante.

Tipuri de campanii posibile

Cum ziceam si anterior, faptul ca aplicatia ofera o flexibilitate foarte mare, vine la pachet cu nevoia de prezentare de idei de campanii ce pot fi facute.

Toate campaniile sunt customizabile 100% de catre clienti si includ in mod implicit A/B testing.

Exemple de campanii onsite, interactiuni cu utilizatorii:

  • Colectoare de adrese de email
  • Afisare produse de interes
  • Mesaje de recuperare utilizator ce vor sa iasa din site (exit intent)
  • Mesaje personalizate in functie de locatia geografica a utilizatorului.
  • A/B testing pentru schimbarea continutului onsite.

Toate aceste campanii pot fi afisate preferential, in functie de o multitudine de factori:

setare vibetrace

Produse recomandate

In site recomandarile de produse personalizate pentru fiecare user, ajuta la cresterea interesului userilor si implicit scaderea celor care parasesc repede situl. Modul de afisare recomandarilor de produselor, pe orice tip de pagina sau in email, este flexibil si usor configurabil. Exemple de algoritmi, disponibili imediat:

  • Produse vizualizate de utilizator
  • Cele mai noi produse
  • Produse din categoriile de interes
  • Produsele abandonate in cosul de cumparaturi
  • Upsell si cross-sell (cresterea valorii medie de cumparaturi)

Campanii prin email:

Cateva exemple:

  • Recuperare cosuri abandonate
  • Recuperare abandon formular comanda
  • Retargeting vizitatori ce pleaca din site
  • Emailuri oferte pentru campanii Adwords & Facebook
  • Retargeting cautare in site
  • Newslettere trimitse automat saptamanal cu cele mai noi produse din magazin
  • Emailuri pentru zi de nastere

Cum masori rezultatele?

Fiecare campanie si tip de campanie ajuta la finalizarea unei comenzi. Astfel, rapoartele includ detaliat numarul si valoarea cumparaturilor care au interactionat cu cel putin una din campaniile Vibetrace.

raport vibetrace

La nivel de campanie se pot vedea rapoartele diferentiat, inclusiv pe fiecare variatie de continut:

Reluand pe scurt tot ce am spus mai sus, Vibetrace te ajuta sa iti cresti vanzarile printr-o suita de campanii pe care le poti face on site sau in email. Imaginatia si experienta ta sunt singurele limite in folosirea solutiei pentru cresterea ratei de conversie.

raport vanzari

Voi ce unelte folositi pentru cresterea vanzarilor magazinului vostru?

Cosmin Daraban

CEO at Gomag
18 ani experienta online
Sunt cofondator SilkWEB & Gomag din 2005.
Scriu din experienta despre marketing in eCommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 600 de magazine online din nise diferite.

[i]
[i]
[index]
[index]