6 minute timp de citire

Ti-ar placea sa ai mai mult control asupra modului in care este perceputa afacerea ta, nu-i asa?

Vezi tu, pana in momentul in care clientul finalizeaza comanda, tu esti cel care ii controleaza experienta, incepand de la prezentarea produsului si pana la email-urile de confirmare a cumparaturii lui.

Sau chiar si mai departe, deoarece tu esti cel care se ocupa de ambalarea produsului.

Dar apoi, comanda ajunge la curier. Si de aici lucrurile nu mai tin de tine.

Te-ai gandit ca poate si clientul tau si-ar dori sa aiba mai mult control asupra momentului in care primeste comanda? Ca poate nu are timp, chef, program sau posibilitatea sa fie acolo unde ar trebui sa primeasca un colet comandat online, avand in vedere faptul ca nici nu are o ora fixa pentru livrare?

Ei bine, noi am descoperit o solutie care sa impace atat nevoia ta cat si dorinta clientilor tai.

Easypost este un sistem de livrare nou in Romania care iti permite sa trimiti colete catre clientii din Bucuresti (deocamdata) in lockere automate, din care oamenii le pot ridica personal la orice ora, fara sa mai astepte dupa curieri.

Daca esti client Gomag sau viitor client, ma bucur sa te anunt ca de curand ai oportunitatea de a face integrarea magazinului tau cu Easypost, direct din platforma.

Comod, simplu si 100% control – asta iti ofera parteneriatul Gomag cu solutia Easypost iar pentru ca vrem sa iti asiguram cele mai bune conditii, ti-am pregatit si cateva surprize de care trebuie neaparat sa profiti.

Dar hai mai intai sa iti explic cateva lucruri.

academia de ecommerce

Intra in Academia de eCommerce

Suntem peste 2.700 de antreprenori in comunitate

Periodic ai sa primesti pe email informatii utile si studii de caz interesante despre cresterea vanzarilor online. Vrei?

Ce este Easypost si de ce ar trebui sa te intereseze?

Lansat in 2016, Easypost reprezinta o noua modalitate de livrare, mai confortabila si mai sigura pentru magazinele online din Romania.

Practic, coletele tale sunt livrare in terminale automate (asemanatoare unui dulap), securizate in multiple moduri si accesibile 24/7, din care clientii le pot ridica oricand, intr-un interval de 48 de ore de la anuntarea sosirii coletelor.

Momentan, livrarea se poate face catre 21 de puncte din Bucuresti, situate in statii de alimentare OMV, urmand ca pe viitor compania sa se extinda in orasele mari din tara.

Cum functioneaza?

  • Clientul tau din Bucuresti comanda din magazinul online iar cand alege modalitatea de livrare preferata, bifeaza optiunea livrare prin Easypost catre cel mai apropiat terminal
  • Comanda lui este livrata in maxim 24 de ore (daca si magazinul tau e in Bucuresti livrarea e in aceeasi zi) iar clientul primeste o notificare prin SMS si email cu un cod PIN unic – cu ajutorul lui va deschide locker-ul
  • Clientul nu mai asteapta toata ziua dupa curier ci isi vede de treaba linistit – are maxim 48 de ore la dispozitie sa isi ridice coletul: introduce codul PIN in terminal, plateste comanda cash si isi ridica singur coletul.

Cum functioneaza sistemul de preluare comanda Easypost

Sigur m-ai tot auzit spunand cat de important este clientul in orice ecuatie de eCommerce.

Cand ii oferi controlul si ii asiguri cat mai mult confort, experienta lui se transforma – multi comanda repetat tocmai pentru aceasta experienta.

Vezi tu, toti am avut o experienta neplacuta cu un curier, cel putin odata in viata (nu vreau sa intru in detalii despre cine e vinovat sau nu). Cert e, desi s-ar putea ca urmatoarele interactiuni sa fie altfel, ramane preconceptia – a gresi este omeneste si repetabil, toti stim asta.

Sistemul Easypost elimina cu totul interactiunile umane dar si problema asteptarii curierului ore intregi sau chiar zile, cand se intampla lucruri neprevazute. Oamenii isi pot ridica singuri coletele la orice ora din zi sau noapte, atunci cand au timp, chef, nu sunt ocupati, la munca sau prinsi in aglomeratie (in 48 de ore de la primirea notificarii).

Cel mai interesant lucru? Poate vrei sa comanzi un cadou sau produse mai diferite si ti-ar placea sa ai intimitate in momentul primirii coletului. Ei bine, cu Easypost se poate.

Bun, acestea sunt beneficiile pentru clientii tai.

Terminal Easypost Bucuresti

Ce obtii tu, ca si proprietar de magazin online?

  • Rapid – coletele sunt livrate in 24 de ore la nivel national sau in aceeasi zi, daca vinzi din Bucuresti
  • Accesibil – datorita integrarii cu platforma Gomag, poti activa singur optiunea de livrare Easypost, fara sa iti mai bati capul cu programarea
  • Ieftin – ai un cost de 9 lei + TVA pentru preluare, livrare, tracking si depozitare 48 de ore; te bucuri de preturi preferentiale chiar daca esti la inceput, inclusiv pentru returnarea coletelor
  • Sigur – ai optiunea de tracking a coletelor in timpul livrarii iar lockerele automate sunt supravegheate 24/7 (plus, sunt amplasate in statii de alimentare OMV, acestea securizate la randul lor)
  • Comod – fara nervi cu curierii, oamenii sunt mai dispusi sa isi preia coletele si sa nu te lase cu ochii in soare

Ce produse poti livra cu Easypost?

Orice, in afara produselor alimentare si animale vii (care au nevoie de conditii speciale pentru livrare si depozitare). De asemenea, sunt excluse produsele de dimensiuni mai mari fata de cele specificate pe site-ul furnizorului.

Un terminal Easypost are 45 de locasuri disponibile pentru stocare:

  • 10 mari – 500 x 410 x 600 mm
  • 15 medii – 500 x 180 x 600 mm
  • 20 mici – 500 x 80 x 600 mm

Te intrebi cat e de rezistent un astfel de terminal? Conform furnizorului, acesta e certificat pentru conditii meteo extreme, e din otel zincat si functioneaza pe baterii si energie solara. Toate terminalele sunt dotate cu camere frontale si sisteme panoramice de supraveghere video.

Clientul tau plateste comanda cash (nu uitam ca majoritatea romanilor prefera plata la livrare) si de-abia apoi isi ridica pachetul.

Asadar, daca vinzi din orice loc din tara in Bucuresti si vrei o solutie mai eficienta pentru livrare, iti recomand sa incerci Easypost, impreuna cu Gomag.

Ce castigi tu, client Gomag, daca alegi sa livrezi prin Easypost?

  • Livrezi oricat de multe colete doresti – singura limita pe care trebuie sa o respecti e greutatea coletului de maxim 30 kg / livrare
  • Te bucuri de primele 200 de livrari GRATUIT – in limita primelor 45 de zile de colaborare cu Easypost
  • Retururi GRATUITE pentru primele 6 luni – in limita a 3% rata de retur
  • Clientii tai pot sa plateasca ramburs direct la lockere (sistemul este automatizat si nu mai implica factorul uman)
  • Rambursul in 72 de ore a sumelor incasate
  • Comenzile tale din Bucuresti sunt livrate in maxim 24 de ore
  • Clientii sunt notificati prin SMS si email si au posibilitatea sa le ridice oricand, din cel mai apropiat punct, intr-un interval de 48 de ore

Ce spui, te tenteaza?

Daca livrezi in Bucuresti, sistemul celor de la Easypost iti va lua o piatra uriasa de pe suflet si te va scuti de grija livrarii. Implementeaza livrarea prin Easypost direct din platforma ta, Gomag, si bucura-te de mai mult control asupra experientei pe care o oferi clientilor – crede-ma, vor mai mult decat multumiti!

Cosmin Daraban

CEO la Gomag
18 ani experienta online
Sunt cofondator SilkWEB & Gomag din 2005.
Scriu din experienta despre marketing in eCommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 600 de magazine online din nise diferite.

[i]
[i]
[index]
[index]