6 minute timp de citire

6 Motive Pentru Care Vrei Sa Lansezi Google Shopping Ads

La fel cum algoritmii Google au parte de update-uri periodice, la fel si Google Ads vine cu noi functionalitati. 

Mai nou, multi antreprenori online oscileaza intre a folosi reclame tip text sau Google Shopping Ads.

Asa ca, in acest articol, vom discuta despre avantajele pe care le ofera Shopping Ads, cum pot fi folosite pentru a sustine reclamele de tip text pentru a creste vizibilitatea produselor tale. 

Dar mai intai…

Stim ca pentru multi materialele video si discutiile 1 la 1 sunt mai eficiente decat un text. Asa ca ti-am pregatit o surpriza: marti, 10 decembrie, de la ora 11:30 a.m., te invitam la un webinar despre Google Shopping si Gmail Ads!

Vino pregatit cu intrebari, pentru ca vei afla atat raspunsuri, cat si sfaturi de bun simt astfel incat sa te simti in Google Merchant Center ca pestele in apa!

Hai sa incepem.

1. Vei Avea un Super Click-Through-Rate 

Google Shopping Ads sunt niste reclame mai eficiente decat textele AdWords multumita elementelor vizuale. Din ce in ce mai multi antreprenori se bazeaza pe Shopping Listing Ads deoarece aduc o rata de conversie cu 26% mai ridicata (conform PPCexpo). 

Reclamele bazate pe imagini sunt preferate nu doar de cumparatorii care stiu deja ce sa cumpere, ci si de aceia care sunt inca nehotarati. In acest caz, imaginea cu produsul ii poate ajuta sa ia mai usor o decizie. 

shopping-ads-funnel

2. Un Catalog de Produse Mai Vizibil pe Google Search (Inclusiv pe Mobil)

Probabil cel mai mare avantaj oferit de Shopping Ads este acela ca nu ai nevoie sa fii popular. 

Chiar daca nu ai un brand cu care utilizatorii sunt deja familiarizati, totusi te poti bucura de o excelenta vizibilitate a produselor tale in rezultatele de cautare.

De ce? Pentru ca produsele pe care le vinzi pe magazinul tau online sunt afisate in baza cuvintelor cheie folosite de cumparatori – vor aparea deasupra ads-urilor tip text si a rezultatelor organice de cautare. 

Si pentru ca tot vorbim de vizibilitate, in vreme ce o mare parte din cautari se fac de pe dispozitivele mobile, functionalitatea Google Shopping Ads va afisa produsele tale inaintea tuturor celorlalte rezultate.

Vor ocupa suprafata de display in proportie de aproximativ 50%. 

shopping-ads

Citeste si: Cum promovezi un produs prin reclame PPC & afiliere

3. Return On Investment (ROI) Mai Ridicat 

Avand avantajul unui CPC mai scazut si un CTR mai bun, ROI-ul, de asemenea, va deveni mai bun. Asta va oferi un avantaj business-ului tau, in special in eforturile de advertising si marketing. 

Totusi, intrebarea este de ce Shopping Ads genereaza un ROI mai bun? 

Uite de ce: pentru ca sunt targetate catre audienta potrivita. 

Cu alte cuvinte, ads-urile vor fi afisate in rezultatele de cautare doar cumparatorilor care au cautat exact tipul de produs pe care magazinul tau online il are in stoc. 

4. Cost-Per-Click Mai Scazut 

CPC-ul (cost-per-click) si PPC-ul (pay-per-click) Google Shopping sunt influentate de CTR (click-through-rate). 

Conform statisticilor, cu cat CTR-ul este mai bun, cu atat CPC-ul va fi mai mic. 

In general, campaniile lansate prin Google Shopping Ads necesita un CPC mai scazut, motiv pentru care din ce in ce mai multi specialisti in digital marketing prefera acest tip de advertising. 

Pe langa faptul ca este o metoda mai putin costisitoare, genereaza mai mult trafic pentru un buget mai mic. 

Comparativ cu ads-urile tip text, Google Shopping Ads au un cost de click cu 23% mai scazut. Te ajuta sa economisesti bani pe care ii poti investi apoi in retargetarea utilizatorilor, pentru fidelizarea lor.

5. Clienti Care Stiu Ce Vor + Vanzari Mai Multe

Din moment ce Shopping Ads au plusul de valoare dat de imagini comparativ cu reclamele text, ele ofera si informatii mai relevante despre produsul marketat. 

De aceea, cumparatorii care viziteaza magazinul tau online (prin intermediul Google Shopping Ads) deja au o idee clara despre produsele pe care vor sa le cumpere.

Cu alte cuvinte, atata timp cat magazinul tau online este bine optimizat, exista sanse mult mai mici ca utilizatorii sa paraseasca site-ul fara sa faca vreo achizitie. 

Reclamele contin: 

  • Numele brand-ului tau
  • Pretul
  • Rating-ul produsului
  • Numele produsului 
  • Imaginea de produs

In felul asta, chiar si cumparatorii care nu sunt familiarizati cu brand-ul tau pot fi interesati de produsele tale daca activezi Google Shopping Ads. 

exemplu-google-shopping-ads

Este optiunea standard care apare deasupra rezultatelor organice si a reclamelor pe baza de text. Insa aceasta functionalitate poate fi setata pentru a aparea in partea dreapta a paginii de rezultate a motorului de cautare. 

exemplu-shopping-ads-dreapta

Daca reclamele sunt setate sa apara in partea dreapta a paginii de rezultate, este mult mai usor pentru cititor sa urmareasca feed-ul de produse, deoarece in partea dreapta exista mai mult spatiu. 

6. Google Shopping Ads Sunt Foarte Simplu de Utilizat

Comparativ cu ads-urile de tip text, Google Shopping Ads sunt mult mai simplu de utilizat. 

Spre exemplu, in cazul ads-urilor de tip text, retailerii trebuie sa faca o cercetare pe cuvinte cheie, sa selecteze cuvintele cheie pentru care vor sa rankeze si sa liciteze pentru ele.

Pe de alta parte, Google Shopping Ads nu se bazeaza deloc pe keyword research, asa ca nu trebuie sa faci nicio licitare. 

Google selecteaza cuvintele cheie relevante bazat pe informatiile din feed-ul produselor tale. 

Cu alte cuvinte, Google face treaba grea, pentru tine ca produsele tale sa rankeze in primele locurile din motorul de cautare. 

Cum Poti Activa Google Shopping Ads cu Gomag si Retargeting.biz

Gomag si Retargeting folosesc Google Shopping Ads pentru a afisa produsele tale si a garanta ca ele vor fi primul lucru pe care potentialii clienti il vad. 

De vreme ce Google Ads se bazeaza pe machine learning, acestea sunt optimizate automat in functie de produsele din catalog pe care vrei sa le promovezi, si audienta catre care tintesti. 

Cu ajutorul Google Shopping Ads iti poti maximiza conversiile si atinge astfel obiectivele business-ului tau. 

Functionalitatile Google Shopping Ads sunt deja integrate in platformele Gomag si Retargeting.biz – din doar cateva click-uri poti intra in contact cu clientii care sunt cu adevarat interesati de produsele pe care le ofera magazinul tau online. 

Citeste si: Cum sa-ti cresti vanzarile cu ajutorul personalizarii mesajelor si a comunicarii 1 la 1

E Randul Tau Sa Activezi Google Shopping Ads

In acest articol ai aflat cateva din avantajele Google Shopping Ads implementate prin Gomag si Retargeting.biz, si cum iti pot imbunatati ele calitatea strategiei tale de promovare.

Acum este timpul sa iti duci magazinul online la urmatorul nivel pentru ca produsele tale sa aiba o vizibilitate mai buna in lista rezultatelor de cautare. 

Si pentru ca ne dorim sa iti dam si o pereche de ‘roti ajutatoare’, am pregatit un webinar despre Google Shopping & Gmail Ads unde vom detalia functionalitatile si beneficiile pe care le ofera acestea. Mai mult, iti raspundem la orice intrebare ai putea avea!

Tot ce trebuie sa faci pentru a te inscrie la webinar este sa dai un click pe butonul din pagina si noi te vom contacta mai departe cu restul detaliilor. 

Numarul de locuri la webinar este limitat, asa ca rezerva-l pe al tau cat mai repede!

PS. Acesta este un guest post realizat de partenerii nostri de la Retargeting.BIZ. Spor la vanzari si conversii!