gomag logo

Cum isi creste magazinul online KinderHaus.ro afacerea cu platforma Gomag


Afla povestea KinderHaus.ro dupa aproape 3 ani de la lansarea pe Gomag. O afacere de familie care a crescut de la 3-5 comenzi pe saptamana, la zeci de comenzi in fiecare zi, pe o platforma inchiriata.

Descopera o experienta de business din care te poti inspira pentru propriul tau magazin.

Dan Gurka - KinderHaus.ro

Dupa mai bine de 10 ani de activitate in companii multinationale, odata cu nasterea primului copil, clientul nostru de la KinderHaus.ro, Dan Gurka, a dat startul unei afaceri de familie dupa un model de business care s-a dovedit a fi atat potrivit pentru el, cat si profitabil.

Motivatia din spatele afacerii?

“Am vrut sa aducem un plus in randul comunitatii si sa construim niste produse Montessori care sa ajute la educatia copiilor.

“Noi am inceput intr-un garaj partea de productie, iar partea de vanzare o faceam strict pe Facebook. Mi-am dat seama foarte repede ca nu e neaparat cea mai buna solutie, asa ca ne-am focusat atentia in a promova produsele pe un magazin online, fie ca e constructie proprie, fie ca e o platforma.

Si dupa ce am analizat avantaje si dezavantaje pentru fiecare dintre cele 2 variante, am ajuns la concluzia ca cea mai buna decizie ar fi sa ajungem la o platforma care deja functioneaza”.


Asa au deschis magazinul pe platforma Gomag.

In ceea ce priveste provocarile, Dan spune ca fluxul de productie si pasii de productie sunt aspecte sensibile care trebuie parcurse constant intr-un anumit mod, astfel incat sa poata oferi clientilor calitate ireprosabila.

“In schimb, asta-i doar o mica parte din ceea ce inseamna provocarile business-ului, pentru ca chiar daca avem produse impecabile, e foarte important sa ajungem cu ele in casele fiecarui parinte care isi doreste sa isi lase amprenta frumoasa asupra copilariei copiilor.

Asa ca partea de marketing, de promovare, de optimizare a proceselor interne e foarte stufoasa, dar ne-a ajutat foarte mult si Academia.”

Despre partea de marketing am vorbit si cu Georgiana Horge (Dodo), responsabila pentru promovare in echipa clientului nostru.

“Efectiv, eu ma ocup de postarile de pe Facebook, creez texte pentru a scoate in evidenta cat mai bine produsele, descrierea lor si incerc sa fac promovare pe Facebook.

Din experienta pe care am avut-o, pot sa spun ca clientii sunt sofisticati, dar interesanti si foarte-foarte diferiti.

Important e sa ai rabdare si sa le acorzi timpul necesar pentru a se familiariza cu produsele noastre daca sunt clienti noi, iar daca sunt clienti cu experienta pot avea ocazia sa cumpere si noi produse sau sa profite de ofertele noastre.”

Dan ne-a povestit si despre una din experientele care l-au invatat lectii bune de business, de-a lungul timpului.

“Am vrut sa fortam putin partea noastra de dezvoltare si am considerat oportun la momentul respectiv, dincolo de produsele pe care noi le facem cu atata drag in atelierul nostru, sa aducem de la diversi furnizori un numar cat mai mare de produse.

De la cele 7-8 produse pe care noi le produceam la momentul acela, am ajuns la 14.000 si ceva de produse in foarte multe categorii. Destul de stufos.

Si se pare ca, asa cum spuneai si tu la momentul acela, nu a a fost neaparat cea mai buna decizie. Dar a fost o experienta pe care, probabil, a trebuit sa o traim pe pielea noastra.

Cele mai mari provocari le-am avut, bineinteles, pentru ca lucram cu foarte multi furnizori in sistem de dropshipping. Pe o parte din produse le aveam in stocul nostru, iar in momentul in care primeam comenzile de la clienti si aveam in cosul de comanda un mix de la 3 furnizori, plus produsele noastre, efectiv costurile de transport (ca idee) pe care le aveam sa strangem toate produsele, sa ajunga la client, ne-au determinat sa renuntam la un catalog atat de mare de produse.”

Cum arata o zi de munca la KinderHaus?

“Inca de la prima ora a zilei, colegele mele contacteaza telefonic clientii pentru comenzile din ziua anterioara - dupa-masa, seara, noaptea. Pentru ca in randul mamicilor care sunt clientele noastre in mod uzual, acestea plaseaza comenzile la ore destul de tarzii din noapte, dupa ce isi culca copiii.

Avem un prim contact telefonic cu clientii si, ulterior, ramane sa programam partea de livrare. Imi aduc aminte cu drag ca in urma cu 4 ani de zile, noi ne bucuram de 3-4-5 comenzi intr-o saptamana.

Uite ca acum, dupa ce suntem cu magazinul pe platforma Gomag, dupa ce suntem prezenti in Social Media, ne bucuram cu aceeasi placere de zecile de comenzi care pleaca zilnic inspre clientii nostri”.

Pentru viitor, KinderHause isi propune sa imbunatateasca in continuare calitatea produselor si sa implementeze cat mai multe functionalitati din ceea ce platforma Gomag le pune la dispozitie.

Un alt obiectiv e sa aduca produse noi, pentru parinti si pentru copii.

Dupa aproape 3 ani de experienta cu Gomag, Dan spune ca “am gasit platforma foarte intuitiva si, ce ne-a ajutat foarte mult e faptul ca am avut suport atunci cand am avut nevoie. Practic, tot ceea ce a trebuit sa facem si cum a trebuit sa facem, am avut la dispozitie ca nivel de informatie.

A ramas strict in sarcina noastre cum ne organizam, si cum punem in aplicare toti pasii respectivi”.

Dan considera ca orice business care are activitate in offline, ar trebui sa aiba si o latura in eCommerce. Avand in vedere contextul actual, cu un business online KinderHaus.ro poate sa ajunga in casele fiecarui parinte, indiferent de locatia lui.

Pentru viitorii antreprenori, Dan recomanda sa isi creeze o identitate vizuala. “Dincolo de identitate vizuala, produsele oferite sa fie la niste standarde de calitate foarte mari. Pentru ca, din ceea ce observam cu totii, in partea de online suntem bombardati in fiecare moment de o multitudine de campanii, de reclame.

Pana la urma, razbesc in piata respectiva cei care ofera produse de calitate. Dincolo de pret, de partea de promovare - unele mai colorate, altele mai putin colorate - e importanta calitatea produselor si feedback-ul pe care il primesc de la clienti.”

Kinderhaus tine cont de clientii sai si incearca sa ofere o experienta placuta pe tot parcursul fluxului, de la primul contact, pana dupa cumparare, iar Dan spune magazinul se dezvolta pe baza ideilor si parerilor comunitatii sale.

Urmareste video-ul si descopera mai multe detalii din spatele magazinului KinderHaus.ro, sfaturi pentru antreprenori, precum si inspiratie pentru magazinul tau online sau viitoarea ta afacere.

Vezi si alte povesti de succes cu clientii Gomag

Testeaza platforma Gomag

Vrei mai mult de la afacerea ta online sau urmeaza sa lansezi un nou magazin online?

Dezvoltat de o echipa cu peste 15 ani de experienta in eCommerce, Gomag este deja folosit de peste 2000 de magazine online. Fie ca ai deja un magazin online sau vrei iti lansezi unul, ai nevoie de o solutie de ecommerce care sa te ajute sa vinzi online. Ne ocupam noi de chestiile complicate pentru ca tu sa te concentrezi asupra business-ului tau.

[i]
[i]
[index]
[index]
[i]
[i]
[index]
[index]
[i]
[i]
[i]
[i]
[index]
[index]