Aplicatia romaneasca Retargeting Biz revolutioneaza piata de e-commerce din CEE prin lansarea noii platforme de marketing automatizat all-in-one, dedicata magazinelor online si clientilor acestora. Investitia totala este una de peste 3 milioane euro.

Lansarea publica are loc pe 15 septembrie, asa ca fii cu ochii pe Retargeting Biz!

  • Solutie all-in-one: reuneste toate canalele de marketing relevante pentru un magazin online
  • Reclame 100% automatizate, o rata de conversie cu pana la 15% mai buna, valoarea medie a comenzii si timpul petrecut pe site cresc cu pana la 20%, vanzarile magazinelor online cresc cu pana la 100%
  • Poate fi utilizata de toate magazinele online, indiferent de marime sau domeniul de activitate
  • Activarea se face rapid, in doar cateva click-uri. Usor de utilizat chiar si pentru cei cu nivel incepator de marketing digital
  • Platforma poate fi accesata si din aplicatia mobila Retargeting Biz, disponibila pe iOS si Android
  • 15 ingineri software au lucrat simultan timp de doi ani si jumatate la realizarea noii platforme
  • Misiunea companiei si a oamenilor din ea este una singura: comert electronic usor pentru magazinele online si clientii acestora!

platforma-noua-retargetingbiz

Recent, compania romaneasca Retargeting Biz, ce desfasoara operatiuni pe 4 piete europene (Romania, Ungaria, Grecia si Bulgaria) a lansat oficial noua platforma de marketing automatizat all-in-one, dedicata magazinelor online locale si internationale si clientilor acestora.

Cu o investitie de peste 3 milioane de euro, folosind tehnologii de ultima generatie, noua platforma Retargeting Biz revolutioneaza piata de e-commerce, pozitioneaza magazinele online la un nivel de top si ofera clientilor din online experiente unice.

Citeste si: Cum a fost la Gomag Summit 2020 – Grow with eCommerce

“Produsul nou este deja activ, o parte dintre clientii existenti deja au fost migrati pe noua tehnologie, iar feedback-ul lor este WOW!

Usor de folosit, bazata pe AI si automatizarea proceselor, resurse bogate de design grafic si continut auto-generat, doua noi canale de marketing de ultima generatie, o experienta minunata atat pentru magazinele online, cat si pentru clientii acestora.

Aduce atat imbunatatiri la nivelul serviciilor deja existente, cat si doua noi servicii, recomandari personalizate si newsletter dinamic de o complexitate foarte mare si cu eficienta ridicata in cresterea ratei de conversie si a valorii cosului de cumparaturi, cat si in imbunatatirea experientei vizitatorilor magazinelor online”, spune Alina Mitrica, CCO Retargeting Biz.

studiu-de-caz-retargeting-colorazon

Asadar, magazinele online au la dispozitie o noua platforma de marketing automatizat all-in-one, usor de utilizat si foarte eficienta, indiferent de marimea sau domeniul lor de activitate, care reuneste toate canalele de marketing relevante pentru un magazin online, de la reclame automatizate in Google, Facebook, Instagram, la push notifications, pop-ups, SMS, recomandari dinamice si newsletter dinamic, cu continut personalizat.

Platforma poate fi accesata si din aplicatia mobila Retargeting Biz, disponibila pe iOS si Android.

Cu Retargeting Biz, reclamele sunt 100% automatizate, rata de conversie devine cu pana la 15% mai buna, valoarea medie a comenzii si timpul petrecut pe site cresc cu pana la 20%, iar vanzarile magazinelor online cresc cu pana la 100%.

Avantajele principale ale magazinelor online care implementeaza solutia Retargeting Biz sunt

  • automatizarea si personalizarea campaniilor de marketing,
  • gestionarea principalelor canale de marketing dintr-o singura platforma, simplu si rapid,
  • eficientizarea resurselor folosite, atat a celor umane, prin reducerea timpului petrecut in configurarea si administrarea campaniilor de marketing, a resurselor de design grafic si continut folosite, dar si a celor financiare, prin optimizarea costurilor cu reclamele automatizate,
  • continutul personalizat care duce la cresterea ratei de conversie, a ratei de retentie si a valorii cosului de cumparaturi.

In plus, personalizarea continutului ofera vizitatorilor si abonatilor magazinelor online o experienta mult mai frumoasa si mai utila pe site-urile acestora.

Cifra de afaceri la nivelul companiei a fost aproape 10 milioane de lei in 2020, cu 58% mai mare decat in 2019.

Cresterea a venit pe fondul dezvoltarii pietei de e-commerce la nivel global, dar si pe cresterea notorietatii brandului Retargeting Biz si a rezultatelor bune raportate de clienti.

Citeste si: Google Shopping Ads: 6 Super Beneficii pentru Magazinul tau Online

In prezent, echipa Retargeting Biz este formata din peste 50 de persoane, dintre care 35 in Romania si peste 15 in pietele externe in care compania activeaza.

“Fiind o platforma foarte complexa, procesul a durat doi ani si jumatate, iar la realizarea ei au lucrat mai multe echipe, atat interne, cat si externalizate.

A fost creata in totalitate cu echipe din Romania, insa am avut si aportul colegilor din celelalte tari, fiecare venind cu feedback si ajutand in procesul de testare a platformei.

Ca si cifre, in medie 15 de ingineri software au lucrat in acelasi timp la platforma, asta pe langa resursele de business intelligence, testing, design, UX/UI, project management si content”, adauga Rares Banescu.

platforma-marketing-automatizat-retargeting

Pentru majoritatea platformelor e-commerce, exista deja integrare, astfel incat activarea magazinului online se face rapid, in cateva click-uri.

In platforma Gomag ai pasii necesari de parcurs super simplu – vezi in documentatie.

Pentru celelalte platforme sau site-uri custom, echipa tehnica si de customer support de la Retargeting Biz ofera sprijin pentru integrare.

In cazul in care un magazin online nu are suficiente resurse de timp sau umane si nici nu colaboreaza cu o agentie, accesand serviciul Premium Account Management, va avea la dispozitie o intreaga echipa de specialisti care se va ocupa de strategia, implementarea si monitorizarea campaniilor lor.

Citeste si: Ghid complet de Black Friday: Cum sa castigi clienti pe viata

Dupa ce un magazin online implementeaza solutia Retargeting Biz, rezultatele incep sa apara imediat pentru cea mai mare parte a campaniilor.

Pentru cele care includ mecanismul de machine learning este nevoie de o perioada mai lunga de acumulare de date, sistemul actualizandu-se continuu pana ajunge la livrarea celor mai bune rezultate.

Obiectivele din acest an vizeaza cresterea numarului de magazine online locale si internationale care implementeaza noua platforma Retargeting Biz, consolidarea pozitiei pe pietele din Romania, Ungaria, Grecia si Bulgaria, dar si extinderea pe noi piete europene.

“Obiectivul principal este sa oferim cat mai multor magazine online accesul la o super tehnologie, usurandu-le munca si ajutandu-le sa creasca organic, progresiv.

Cea mai buna promovare pentru noi este recomandarea clientilor nostri si suntem convinsi ca rezultatele nu vor intarzia sa apara. Ne dorim in primul rand consolidarea in toate cele patru piete in care activam in prezent si unde avem deja deschise birouri fizice cu echipe locale, apoi extinderea pe noi piete”, spune Rares Banescu, CEO si Fondator Retargeting Biz.

Comunicat realizat de partenerii nostri de la Retargeting Biz, pe care ii felicitam pentru lansare!

Cosmin Daraban
[i]
[i]
[index]
[index]
[i]
[i]
[index]
[index]
[i]
[i]
[i]
[i]
[index]
[index]