gomag-logo

Cum optimizezi

Structura afacerii tale

pentru performanta maxima
[Webinar Gratuit]

Ai o echipa, ai vanzari, dar stii ca poti mai mult? Problema nu e ca nu muncesti destul, ci ca lipseste structura. Vino la webinarul live cu Petre Nicolae si afla cum sa faci diferenta pentru afacerea ta!

Ne vedem live in 25 iunie, ora 20:00 

Antreprenorii care NU isi structureaza afacerea… raman blocati in operativ

Diferenta dintre un business care functioneaza cu sau fara tine… este data de structura.


Stii de ce? Pentru ca un antreprenor care nu isi structureaza afacerea ajunge rapid sa devina angajatul principal in propria firma. Ramane blocat in operativ, raspunde la toate telefoanele, rezolva toate problemele si este indispensabil in fiecare proces.


Dar o afacere sanatoasa, scalabila si profitabila are nevoie de procese clare, roluri bine definite, sisteme de control si o echipa care functioneaza fara micro-management.


Participa la webinarul LIVE alaturi de Petre Nicolae si afla cum sa faci diferenta!
 


Ne vedem live in:

09
Zile
12
Ore
00
Minute
12
Secunde

Uite cateva lucruri pe care o sa le afli din webinar

1

Structura aduce libertate - Nu haosul creativ.

Fara o structura clara, fiecare zi inseamna reactii urgente si decizii luate instinctiv. Vei afla cum o organigrama reala (nu una desenata de forma), roluri bine definite si KPI-uri relevante transforma o echipa haotica intr-un sistem de lucru unitar si functional. Astfel, angajatii stiu ce au de facut, cine decide, ce se masoara si ce conteaza.

2

Obiectivele nu se ating, se construiesc.

Setarea obiectivelor nu este despre ce „ti-ar placea sa se intample”, ci despre ce construiesti constient, impreuna cu echipa, pe baza unui plan clar si a unor resurse reale. Vei afla cum sa formulezi obiective SMART, dar si relevante pentru fiecare rol si cum sa creezi aliniere intre viziunea antreprenorului si activitatile de zi cu zi.

3

Angajatii nu trag de iei... lupta cu tine pentru acelasi obiectiv

Una dintre cele mai mari frustrari ale antreprenorilor este senzatia ca „trag singuri firma dupa ei”. Dar adevarul e simplu: fara mecanisme clare, echipele nu trag impreuna - trag in directii diferite sau deloc. In acest webinar vei invata cum sa creezi sisteme care motiveaza echipa sa traga in aceeasi directie si de ce ownership-ul apare cand oamenii inteleg clar rolul lor si au autonomie in executie.

4

Cum elimini sabotajul inconstient din echipa

Uneori, obiectivele nu sunt atinse nu pentru ca oamenii nu pot… ci pentru ca nu cred, nu inteleg sau chiar le resping inconstient. Vei afla, asadar, cum sa identifici formele de rezistenta pasiva la obiective (evitare, demotivare, amanare) si cum sa creezi engagement real, implicare si cultura de performanta.

5

Exemple concrete si raspunsuri la intrebarile tale

Nu vorbim doar despre teorie. Vei vedea exemple reale de afaceri care functionau pe improvizatie si s-au transformat dupa ce au introdus structura: echipe functionale, procese clare si obiective masurabile.

Ai timp sa pui si intrebari - daca exista nelamuriri, vrei detalii sau explicatii pentru afacerea ta, acum e momentul sa le adresezi cuiva care are multi ani de experienta in structuri organizationale si leadership real!

Fa cunostinta cu trainerii tai!

Cosmin Daraban - CEO & Co-founder Gomag

A lansat primul magazin online in 2006, iar de atunci a ajutat la lansarea si cresterea a peste 4200 de afaceri online, pe platforma eCommerce Gomag, creata de el si echipa sa de la 0.
Este considerat un expert in marketing si comert online, optimizarea ratei de conversie, precum si strategii de crestere pentru trafic si vanzari. Materialele lui - articole, video-uri si podcast - sunt urmarite de peste 1 milion de romani, anual.

Printre proiectele lui Cosmin se numara platforma Gomag, una dintre cele mai populare solutii autohtone de eCommerce din Romania, board game-ul GoFunnel - primul joc de societate pentru antreprenori din Romania, platforma de educare pentru antreprenori Academia de eCommerce, podcast-ul Doza de eCommerce, Gomag Virtual Summit, primul summit online pentru comert online din Romania si cartea eCommerce Nobull$!T lansata in 2019.

Petre Nicolae - Business Consultant CBC Romania

Petre Nicolae are o experienta practica de peste 20 ani in conducerea afacerilor de anvergura, ocupand pe rand functii de top in managementul a trei dintre cele mai mari companii nationale si multinationale prezente in Romania, din domeniul FMCG; Coca Cola, European Drinks si Interbrands. Ultima pozitie ocupata fiind cea de General Manager, intr-una din companiile grupului European Drinks.


Fiind expert in Business Coaching, misiunea lui este aceea de a ajuta antreprenorii si General Managerii din Romania sa se dezvolte din punct de vedere personal si profesional astfel incat fiecare sa isi poata atinge nivelul maxim de potential. In ultimii cinci ani s-a specializat pe Business & Leadership Coaching, fiind specializat in coaching-ul de reconstructie personala a Ownerilor, Businessman-ilor si Managementului de Top dintr-o companie, folosind metodologia PRP® (People Reconstruction Process).


De asemenea, este singurul specialist in reconstructie si dezvoltare personala care detine licenta pentru metodologia PRP® (People Reconstruction Process).

Uite ce spun cei care au interactionat pana acum cu Gomag.

Ennifer Marinescu

(personallyme.ro)


Platforma GoMag ne ofera tot ce avem nevoie pentru a ne desfasura activitatea in cele mai bune conditii, totul este facil si intuitiv si, nu in ultimul rand, experienta clientilor pe site este optima.


Traim vremuri in care toata lumea promite, marketingul pe care il fac iti iau ochii, dar in momentul colaborarii realizezi ca sunt doar amatori. Nu este cazul echipei extraordinare de la GoMag. Sunt profesionisti, implicati, dedicati si cu siguranta ii recomand fara nicio rezerva.
La cat mai multi ani impreuna, multumesc GoMag!

Sorin moldovan

(aqualine.ro)


Credeam ca toate solutiile de a vinde online costa mii sau zeci de mii de euro. (...) M-a incantat faptul ca plateam o singura data, lucru care nu era tocmai adevarat. Trebuia sa cumpar tot felul de teme, module, implementari.

Trebuia sa suni dezvoltatorul temei, el zicea ca e de vina cine a facut instalarea, iar cel care a facut instalarea dadea vina pe cel de la modul. Te plimbai cu telefoane si emailuri de la unul la altul fara sa rezolvi problema”


Pe partea de suport, chiar am fost uimit. Eram obisnuit sa sun de 3 - 4 ori pe zi pentru aceeasi problema, sa insist, sa ma rog. Pe Gomag lucrurile se rezolva prin trimiterea unui simplu email spre suport.”

Valeria Galea

(Photosetup.ro)


Noi am instalat cu mari emotii Gomag de aprox. 3 saptamani. Cu emotii pentru ca aveam deja un istoric de clienti si comenzi de ordinul zecilor de mii, cu puncte bonus si multe tool-uri de pe vechea plaforma care avea deja un istoric adunat in cei peste 9 ani de cand am deschis online-ul, iar un transfer al bazei de date, iti aduce inevitabil schimbari sau bug-uri.

Pana acum pot sa spun doar ca sunt fascinata de Gomag cu totul, de platforma, de echipa, de suport, de modul cum au solutionat toate probleme ivite si de acuratea cu care au transferat informatiile. Inca mai avem mult de lucru la content si la design, dar totul functioneaza perfect.

Fii alaturi de noi miercuri, 25 iunie, de la ora 20:00. 

Pregateste-te sa "pleci acasa" cu un plan clar pentru a-ti structura afacerea si a scala cu adevarat!

sport partner
boromir
https://www.gomag.ro/blog/kit-gomag/