gomag logo

Dupa 50.000 Euro pierduti pe Magento, magazinul Borealy.ro creste pe Gomag


Eugen Rasoiu - borealy.ro

Factorul declansator care m-a facut sa trec de la Magento la Gomag a fost cand vorbeam cu dezvoltatorul meu daca putem trece pe Magento 2.0, si mi-a zis ca da, dar luam totul de la 0 - in conditiile in care pana atunci investisem in platforma lejer 50.000 de euro”.

Clientul nostru, Eugen Rasoiu, si-a lansat magazinul online, Borealy, acum 10 ani, cu un buget de 1000 de euro la momentul respectiv. Au urmat provocari, suisuri si coborasuri - site-ul a fost indisponibil chiar si 8 ore din cauza hosting-ului - iar 3 platforme mai tarziu, in 2017, a decis sa migreze pe Gomag.

Primul avantaj este ca ne ofera tot ce aveam inainte si chiar in plus, la un pret mai mic. Ceea ce pentru mine este perfect.

Eugen a ales sa provoace piata de bijuterii de calitate si cadouri de lux din Romania cu concepte si strategii inovatoare, chiar din primii ani de business.

Noi am fost, cred, primii din Romania care au introdus livrarea in 2 ore in Bucuresti si am lansat-o chiar gratuit. Pe parcursul timpului am adaugat foarte multe optiuni gratuite la comenzile noastre, cea mai importanta fiind livrarea. Dupa care ambalarea de cadouri de lux gratuita, felicitare gratuita, personalizare gratuita. Toate aceste servicii extra erau foarte bine primite de catre clienti pentru ca le percepeau ca pe un bonus... dar clientii nu intelegeau valoarea monetara din spatele lor.

Asa ca a decis sa adauge un cost sub pretul pietei la toate serviciile extra, pentru a-i face pe clienti sa perceapa adevarata valoare a acestora.

Un alt concept al nostru este sa promovam produse care sa aiba in spate o poveste. Avem si produse individuale, dar majoritatea sunt seturi, formate din 2-3 piese care sa aiba in spate un concept si un design care sa se potriveasca si sa se complementeze.”

Aceasta strategie cu accent pe seturi - din mai 2018 -  a generat o crestere a ratei de conversie de 30%, de la o luna la alta. In paralel, Eugen a mizat pe clientii fideli, cei care se intorc, si care la momentul actual reprezinta 45% din business - iar targetul merge undeva peste 60% in urmatoarea perioada.

Avem un sistem de puncte bonus de fidelitate de 5% la fiecare comanda. Pe langa asta, in functie de 3 praguri ale comenzii oferim bijuterii gratuite la fiecare comanda care depaseste 300 de lei.

Un alt aspect important - cum se descurca echipa cu platforma? Eugen spune ca la noi nu au fost probleme fiindca Magento era mai complicat decat Gomag si cand am trecut pe Gomag, feedback-ul era - uau ce usor este. In general, dupa ce te obisnuiesti cu o platforma complexa si treci pe una mai usoara, nici nu observi trecerea - in cateva ore o inveti”.

Urmareste video-ul si descopera mai multe detalii din spatele povestii Borealy, care au fost motivele migrarii pe Gomag, provocarile de-a lungul a 10 ani de business dar si sfaturi / sugestii pentru cei aflati la inceput de drum ca antreprenori.


Vezi si alte povesti de succes cu clientii Gomag.

Testeaza platforma Gomag

Vrei mai mult de la afacerea ta online sau urmeaza sa lansezi un nou magazin online?

Dezvoltat de o echipa cu peste 16 ani de experienta in eCommerce, Gomag este deja folosit de peste 2500 de magazine online. Fie ca ai deja un magazin online sau vrei iti lansezi unul, ai nevoie de o solutie de ecommerce care sa te ajute sa vinzi online. Ne ocupam noi de chestiile complicate pentru ca tu sa te concentrezi asupra business-ului tau.