gomag logo

Business de Fashion pe Gomag: Pretty Women a ajuns la 500 comenzi/luna


Afla povestea Pretty Women dupa aproape 3 ani de la lansarea magazinului prin intermediul Gomag. 

Procesul de crestere al unei afaceri profitabile te poate inspira si pe tine sa iti duci business-ul la urmatorul nivel. Vezi evolutia Pretty Women, care a ajuns la o medie de 350-500 comenzi pe luna, si descopera lectii de antreprenoriat de care sa tii cont.

Suzana Tosa - www.prettywomen.ro

1. Cum a pornit ideea

Ideea de baza a fost aceea a unui business de familie care sa ne sustina, intr-atat cat sa ne putem ocupa si de cresterea si educarea fetelor.

Business-ul Pretty Women a inceput acum mai mult de 10 ani. Numele a venit, intamplator sau nu, de la un furnizor de-al lor. Ideea a fost preluata si a zis, "OK, noi ne adresam femeilor si femeilor frumoase sau oricui doreste sa se simta frumos dupa ce s-a imbracat si a plecat de la noi."

2. Cum a ajuns Pretty Women sa vanda si online si cum a ajuns la Gomag

Pretty Woman a dorit sa intre in online cu mult timp inainte de ziua in care a intrat efectiv, desi resursele nu le-au permis-o de la inceput.

Au intrat in online in perioada pandemiei, cand toate afacerile fizice au avut de suferit. Atunci au decis sa investeasca in aceasta directie. Neavand altceva de facut, au inceput sa se documenteze si au descoperit platforma Gomag.

3. Cum a fost trecerea in online dupa atat de multi ani de activitate offline?

Pentru Suzana, din punct de vedere al cunostintelor tehnice, nu a fost dificil, deoarece a avut o baza solida in informatica de la liceu. Ideea de a intra in online i s-a parut chiar interesanta.

Provocarile au venit, in special, in ceea ce priveste marketingul si modul de a ajunge la clienti, mai ales ca nu mai exista o interactiune fizica.

4. Cum a abordat partea de marketing?

A incercat in mod constant lucruri noi si le-a accentuat pe cele care s-au dovedit eficiente. Campaniile platite si ofertele speciale au functionat foarte bine.

Dupa ce clientii ajung la Pretty Women, observa diferenta in ceea ce priveste calitatea produselor, serviciul si experienta generala, ceea ce ii face sa revina cu usurinta.

5. Cum gestioneaza relatia cu clientii?

Fiecare situatie cu clientii este unica si aduce provocari diferite. Este important sa intelegem ca in mediul online, relatia cu clientii necesita o abordare constanta, asemenea unei casatorii duble, unde mereu e cineva acolo. Ei preiau majoritatea comenzilor prin WhatsApp sau mesaje scrise, iar telefoanele lor sunt mereu ocupate.

Desi este paradoxal, au clienti care prefera sa interactioneze prin mesaje sau telefon, in loc sa plaseze comenzi online.

Cu timpul, fiecare client dezvolta preferinte, iar ei incerca sa raspunda la nevoile lor individuale.

6. Cum decurge relatia cu Gomag?

Au avut cateva probleme tehnice in ultimul timp, dar in general, platforma Gomag functioneaza bine si este usor de utilizat.

Merchandising Bot ii ajuta sa mute lucrurile in locurile potrivite si Email Bot este, de asemenea, util.

7. Planurile pentru viitor?

In ceea ce priveste cresterea, prefera sa o ia incet. Initial, au visat sa aiba 1000 de comenzi pe zi, dar acum realizeaza ca trebuie sa gestioneze cu grija cresterea si sa se asigure ca sunt pregatiti pentru ea.

8. Ce inseamna online-ul pentru Suzana?

Online-ul a fost o provocare pe care a acceptat-o si din care a invatat ca antreprenor. Este clar ca viitorul este online, iar relatia cu magazinele fizice va continua sa evolueze.

Clientii comanda online si apreciaza experienta atunci cand stiu ca fac afaceri cu un brand de incredere.

9. Ce a facut pentru a se educa in acest domeniu?

A incercat diferite strategii si a experimentat cu idei pentru a vedea c e functioneaza cel mai bine in industria de fashion. Invata constant si sunt dispusi sa se adapteze si sa corecteze ceea ce nu functioneaza.

10. De ce sa alegi platforma Gomag?

Exista mai multe motive pentru a alege Gomag. Este o platforma usor de utilizat, verificabila dintr-o simpla privire, si ofera suport excelent.

Academia Gomag ofera resurse suplimentare pentru a invata si dezvolta afacerea.

De asemenea, platforma ofera numeroase aplicatii si servicii integrate, ceea ce face gestionarea afacerii mai eficienta, la preturi foarte accesibile.

Pe Suzana si echipa sa de la Pretty Women le gasesti aici: https://www.prettywomen.ro.

Vezi si alte povesti de succes cu clientii Gomag

Testeaza platforma Gomag

Vrei mai mult de la afacerea ta online sau urmeaza sa lansezi un nou magazin online?

Dezvoltat de o echipa cu peste 18 ani de experienta in eCommerce, Gomag este deja folosit de peste 4000 de magazine online. Fie ca ai deja un magazin online sau vrei iti lansezi unul, ai nevoie de o solutie de ecommerce care sa te ajute sa vinzi online. Ne ocupam noi de chestiile complicate pentru ca tu sa te concentrezi asupra business-ului tau.