gomag logo

De la angajat, la proprietar de magazin online - povestea Safemag


George de la SafeMag ne-a povestit cum a facut tranzitia de la angajat la proprietar de magazin online specializat in seifuri.

A ales o nisa in dezvoltare, evitand competitia cu marii jucatori din sectorul bancar. Cresterea clientilor cu bani si educatie superioara arata succesul abordarii sale transparente. 

George Tilici - SAFEMAG.ro

George de la SafeMag a explicat cum a avut curajul sa treaca de la angajat la proprietar de magazin online pe platforma Gomag. A mizat pe calitate si reputatie, lucrand cu furnizori consacrati in piata de seifuri, adresandu-se segmentului rezidential si business-urilor mici.

Echipa mica si strategiile eficiente au contribuit la cresterea sa anuala. Discutia se concentreaza pe trecerea la comertul online, integrarea de plati si curieri, si extinderea gamei de produse.

George vorbeste despre importanta actiunii si a motivatiei in obtinerea rezultatelor, incurajand tinerii antreprenori sa aiba o strategie pe termen lung inainte de a incepe un proiect

Majoritatea clientilor sunt online, cu campanii active pe Google Ads, Facebook si Instagram, in timp ce echipa este mica, antreprenorul gestionand majoritatea afacerii singur.

George a avut o experienta anterioara in vanzarea de seifuri si a invatat despre gestionarea business-ului alaturi de fratele sau. A ales, de asemenea, externalizarea serviciilor pentru cresterea eficientei.

Compania sa a avut o crestere substantiala anuala, dar acum se concentreaza pe optimizarea costurilor si pe cresteri mai moderate, pe extinderea gamei de produse si diversificare.

A ales o nisa in dezvoltare, evitand competitia cu jucatorii mari din sectorul bancar sau al lanturilor mari de magazine.

Cresterea pietei este vizibila prin cresterea numarului de clienti cu bani si educatie superioara. Abordarea transparenta a termenelor de livrare si a specificatiilor este apreciata de clienti, avand un impact pozitiv asupra recurentei.

Relatia lui cu Gomag dateaza din 2019, iar el a fost atras de eCommerce pentru eficienta sa, comparativ cu munca sa anterioara in vanzari offline.

George apreciaza documentatia detaliata si suportul rapid oferit de platforma Gomag. 

Isi exprima dorinta de a aduce produse de nisa si de a extinde gama de seifuri.

Planurile de viitor includ cresterea si diversificarea gamei de produse. In viitor, casele noastre vor fi mai sofisticate, cu senzori de prezenta si camere de supraveghere rotative.

Exista deja produse de smart home, dar nu sunt inca adoptate in masa. Un interfon destept si o incuietoare inteligenta sunt printre optiunile disponibile. 

birou-safemag-parere-gomag
depozit-magazin-online

La birou, activitatea incepe la ora 9, iar munca include gestionarea comenzilor, facturarea, receptia marfii si listarea produselor.

Pentru tinerii antreprenori ce se gandesc sa intre in antreprenoriat sau sa isi deschida un magazin online, dar intampina diverse obstacole, George vine si cu un sfat.

Ar trebui sa ai o strategie pe termen lung inainste de a incepe un proiect. 

Sa fii atent si la schimbarile din mediul antreprenorial de-a lungul timpului, la evolutia tehnologiei care face totul mai usor acum, precum si la importanta actiunii si a motivatiei in obtinerea rezultatelor.

George vorbeste despre experienta sa in domeniul afacerilor, incurajand actiunea si testarea unei platforme pentru viitorul unui magazin online.

Vezi si alte povesti de succes cu clientii Gomag

Testeaza platforma Gomag

Vrei mai mult de la afacerea ta online sau urmeaza sa lansezi un nou magazin online?

Dezvoltat de o echipa cu peste 18 ani de experienta in eCommerce, Gomag este deja folosit de peste 4000 de magazine online. Fie ca ai deja un magazin online sau vrei iti lansezi unul, ai nevoie de o solutie de ecommerce care sa te ajute sa vinzi online. Ne ocupam noi de chestiile complicate pentru ca tu sa te concentrezi asupra business-ului tau.