Sofiline.ro a ajuns la 800 comenzi online / luna cu Gomag
Afla povestea Sofiline.ro dupa aproape 2 ani si jumatate de la lansarea pe Gomag. Chiar daca a inceput cu 2 magazine offline, clientul nostru, Radu Buda, isi propune sa mute intregul business in online, pentru ca, spune el “acesta e viitorul”.
Sofiline.ro a avut numeroase vanzari chiar si pe timp de criza, ajungand pana la 700-800 de comenzi pe luna.
Radu Buda - sofiline.ro
Radu Buda, clientul nostru de la Sofiline.ro, a inceput business-ul in 2006, dupa ce s-a intors din strainatate. “Am decis sa ma intorc si sa fac ceva” spune el.
Startul a fost dat de 2 magazine offline, cu imbracaminte, incaltaminte si accesorii. Apoi, in 2016-2017 a devenit furnizor pentru alte magazine, vanzand marfa en gross.
“Acolo alergam mult, trebuia sa merg pe la clienti, pe la magazine, sa ii conving sa cumpere.”
Dupa mai bine de 10 ani din momentul in care a deschis magazinele offline, a hotarat sa intre si in online. S-a interesat ce platforme s-ar potrivi, ce preturi se practica si cum sa isi deschida magazinul online. Sofiline.ro s-a lansat pe 1 martie 2018, cu abonamentul Start de la Gomag.
Radu spune ca “a urcat destul de repede online-ul pentru ca stiam cam ce se vinde din offline, preturi etc.” Obiectivul lui a fost sa atraga cat mai multi clienti noi, iar pe cei care cumparasera din offline pana atunci dorea sa ii reactiveze tot in cele 2 locatii.
In februarie 2020, inainte de inceputul crizei, a vandut unul dintre magazinele offline. In cel de-al doilea magazin offline, el spune ca mai au un stoc mic de produse, pe care nu are sens sa le puna pe site.
“In vreo 2 ani zic ca o sa scapam si de stocul de acolo, si de stocul care ne-a ramas din celalalt magazin”. Radu isi propune sa vanda si cel de-al doilea magazin si sa se focuseze pe online, 100%.
“E cel mai simplu. Ce bine, stai in aceeasi cladire cu angajatii, i-ai vazut ce fac, cum merge treaba. La offline trebuie sa te chinui cu o bucata-doua sa le vinzi. Aici ai un produs care merge si poti sa vinzi sute, mii.”
Despre platforma Gomag are cuvinte de lauda. Este multumit atat de aplicatiile disponibile, cat si de echipa de suport despre care spune ca rezolva orice problema foarte rapid.
“Aplicatiile sunt super: integrarile cu curierii, produsele mele sunt si in Glami, si in eMAG si in CEL. Am pus un singur feed care le preia si vedem vanzarile intr-un singur loc.”
Sofiline.ro a trecut de Black Friday de la abonamentul Start, la abonamentul Pro, iar Radu si echipa lui folosesc acum aproape toti GoBotii disponibili in abonament.
“Cred ca primul [GoBot] e chiar la livrare, clientul primeste un mail cu multumiri ca ne-a ales, cum i se pare comanda, daca a fost multumit. Al doilea, la cateva zile, trimitem un mail cu cod de reducere si tot asa. Avem la 30 de zile, la 90 de zile si chiar la 6 luni, trimitem un mail clientului cu coduri de reducere si link-uri spre site.
Fiecare GoBot are un cod special de reducere, sa vedem daca a facut vanzare sau nu. Si vin. Sa stii ca sunt vanzari pe fiecare cod de reducere.
E super tare, iti dai seama. Trimiti mail direct la clientul tau, nu celor care s-au abonat la newsletter.”
In iulie 2020, Sofiline a ajuns oficial la 700-800 de comenzi pe luna. Un procentaj important din aceasta crestere se datoreaza pandemiei, care a orientat interesul clientilor spre magazinul online.
“Ne-am si focusat mai mult pe online. Pentru ca magazinele offline au fost inchise, magazinele la care vindeam en gross au fost toate inchise, a ramas online-ul.”
Pentru viitor, Sofiline.ro vrea sa se axeze integral pe online.
“Speram sa crestem cat mai mult. Sa renuntam la afacerile offline si sa ne bagam toate resursele in online pentru ca asta e viitorul.
Vrem sa ne mutam depozitul de la anul, deja e prea mic depozitul nostru, sunt cutii acolo una peste alta. Azi primim marfa, maine marfa de acolo nici nu apucam sa o punem pe raft ca deja se vinde.
Noi fiecare produs il verificam inainte sa-l punem pe raft, sa nu fie rupt, deteriorat. Se intampla, am primit si colete ude. Le punem intr-un colt, le verificam bucata cu bucata”.
Urmareste video-ul si descopera cum a evoluat Sofiline.ro cu Gomag, cum foloseste aplicatiile disponibile in platforma si care sunt planurile de viitor ale magazinului.
Vezi si alte povesti de succes cu clientii Gomag
Testeaza platforma Gomag
Vrei mai mult de la afacerea ta online sau urmeaza sa lansezi un nou magazin online?
Dezvoltat de o echipa cu peste 16 ani de experienta in eCommerce, Gomag este deja folosit de peste 2500 de magazine online. Fie ca ai deja un magazin online sau vrei iti lansezi unul, ai nevoie de o solutie de ecommerce care sa te ajute sa vinzi online. Ne ocupam noi de chestiile complicate pentru ca tu sa te concentrezi asupra business-ului tau.