Afacere profitabila cu board games pe Gomag: The Guild Hall
Afla povestea The Guild Hall dupa aproape 3 ani de la realizarea magazinului prin intermediul Gomag.
Deschidem portile catre un univers al pasionatilor de boardgame-uri prin intermediul magazinului online The Guild Hall de pe platforma GoMag! Urmareste noul episod in care suntem alaturi de Tudor Damian, si descopera cum pasiunea pentru jocuri se intalneste cu confortul cumparaturilor online.
Tudor Damian - shop.guildhall.ro
1. Despre The Guild Hall
The Guild Hall este un spatiu dedicat pasionatilor de competitii si jocuri. Aici gasesti cele mai bune boardgames, jocuri de societate, si tot ce tine de jocurile cu carti si zaruri. Putem spune ca reprezinta o evolutie a jocurilor pe care le-am cunoscut in copilarie, precum sah, table sau remi, dar a adus aceste jocuri la un cu totul alt nivel.
Este un fenomen in crestere, avand o istorie de zeci de ani in alte parti ale lumii si castigand popularitate si la noi in ultimii ani.
In acelasi timp, spatiul functioneaza ca un loc de coworking. Asadar, aici oamenii pot veni atat sa lucreze, cat si sa se distreze. Usile sunt deschise 7 zile pe saptamana, devenind astfel destinatia ideala pentru a-ti petrece timpul liber.
2. Decizia de a intra in universul online
Initial, accentul era pe experientele oferite in spatiu, concentrandu-se pe distractie si bucuria clientilor. Magazinul online era secundar in prioritati, cu posibilitatea ca vizitatorii sa achizitioneze produsele pentru acasa.
Pandemia a schimbat dramatic aceasta abordare. Au fost nevoiti sa-si adapteze afacerea pentru a supravietui in contextul restrictiilor. Dezvoltarea unui magazin online a devenit necesara, chiar daca initial nu era prioritara.
Chiar daca schimbarea nu a fost initiata voluntar, a devenit esentiala din cauza pandemiei, care a inchis spatiul pentru aproape un an, inclusiv in perioadele de lockdown si restrictii severe.
Decizia de a investi intr-un magazin online a fost rezultatul necesitatii. Dupa analizarea optiunilor disponibile, au ales platforma Gomag pentru ca le oferea integrarile necesare, avand deja solutii pentru gestionarea afacerii. Implementarea magazinului online a fost realizata cu atentie pentru a se integra in fluxurile existente.
Eforturile lor au fost facilitate de timpul liber din cauza pandemiei, permitandu-le sa se concentreze pe integrari si sincronizarea stocurilor. Cu ajutorul Gomag, au integrat cu usurinta facturarea, gestionarea stocurilor si procesarea platilor, consolidand gestionarea magazinului online.
Magazinul online a devenit o parte din ce in ce mai importanta a afacerii, reprezentand aproximativ 30-40% din activitate. Aceasta tranzitie a fost fluenta, permitandu-le sa-si focalizeze atentia pe imbunatatirea experientei clientilor si gestionarea eficienta a stocurilor.
In plus, au integrat un sistem de fidelizare a clientilor in magazinul online, oferind discounturi si puncte de loialitate. Acest lucru a crescut loialitatea clientilor si a stimulat vanzarile.
3. Cum decurge o zi normala
Procesul de integrare a fost complet finalizat in ceea ce priveste partea online. Comenzile sunt prelucrate pe parcursul intregii zile, cu un volum mai mare dimineata, cand se proceseaza comenzile primite peste noapte. Aceasta le permite sa finalizeze majoritatea comenzilor inainte ca firma de curierat cu care colaboreaza sa ajunga.
Platforma Gomag se dovedeste a fi foarte prietenoasa din punct de vedere al utilizatorului. Avand in vedere ca exista o procedura simpla, dar bine structurata, colegii lor, chiar si cei care se alatura echipei, sunt capabili sa preia rapid controlul intr-o zi sau doua, fiind in masura sa gestioneze independent orice fel de comenzi sau situatii fara a avea nevoie de asistenta la distanta sau ajutor direct.
Platforma este intuitiva, astfel incat toti membrii echipei pot actiona cu incredere si eficienta, fara a fi nevoie de cineva sa fie alaturi pentru a-i ghida sau explica.
4. Implicarea
Tudor s-a axat mereu pe aspectele tehnice din spatele afacerii. Cu experienta solida in domeniul IT, el considera ca una dintre principalele provocari ale solutiilor open source sau cu costuri reduse consta in integrari.
Desi anumite unelte pot functiona independent si pot atinge succes in sarcinile lor, apar dificultati cand trebuie sa fie integrate cu alte platforme sau servicii.
Acest proces necesita actualizari constante pentru a mentine compatibilitatea, un aspect adesea problematic. Interventii manuale si adaptari sunt de multe ori necesare pentru a asigura functionalitatea corecta.
Chiar daca nu este imposibil, costurile asociate administrarii si intretinerii acestor integrari pot depasi beneficiile, inclusiv timpul, energia si resursele financiare necesare.
Pe termen lung, gestionarea acestor integrari poate deveni mai costisitoare decat adoptarea unei platforme care ofera solutii integrate pentru diverse nevoi, asigurand astfel o functionare constanta, nedependenta de modificarile in alte domenii.
Din aceasta perspectiva, conceptul de a avea la indemana instrumente care simplifica viata si permit concentrarea pe inima afacerii devine esential si valoros.
Alegerea unei platforme care ofera integrari native si functionalitati complexe poate fi mai potrivita intr-un mediu competitiv, mai ales cand timpul si eficienta sunt resurse pretioase.
Astfel, capacitatea de a se concentra pe extinderea afacerii si pe calitatea serviciilor oferite poate fi maximizata.
5. Planuri de viitor
Odata depasita pandemia, momentul a devenit interesant in ceea ce priveste multe afaceri.
Scopul initial era sa ajunga la punctul in care afacerea sa se sustina singura, obiectiv realizat cu o mica intarziere, intrucat au reusit sa isi imbunatateasca deja serviciile.
Activeaza intr-o piata unde sunt singurii care ofera combinatia specifica de servicii pe care o au. Desi au concurenti, nimeni nu ofera exact ceea ce ofera ei sub forma unui pachet complet. Considera ca este important sa fie un punct de referinta si sa monitorizeze activitatea concurentei.
Pe de alta parte, in piata au identificat posibilitatea de colaborare cu concurenti, intr-o forma rar intalnita, denumita co-competitie. Au gasit companii si furnizori cu care au putut colabora si au stabilit relatii pozitive si benefice. Aceasta poate fi considerata rara in contextul lor, dar aduce beneficii pentru toti.
Atat timp cat piata inregistreaza crestere, toti sunt in avantaj, si educatia pietei ramane un element esential in strategia lor. Scopul este sa ajute oamenii sa descopere acest univers, iar acest aspect continua sa fie important pentru ei.
6. Numar comenzi
Au inregistrat variatii interesante in ultimele luni, in care evenimentele precum Black Friday si Craciunul le-au adus un impuls. Au atins aproximativ 4.500 de comenzi intr-un interval scurt, ceea ce reprezinta o cifra semnificativa pentru ei, avand in vedere nisa in care activeaza.
O surpriza placuta a fost observarea cresterii semnificative a comenzilor in magazin.
7. Recomandari
Sunt multi antreprenori cu afaceri traditionale care simt ezitari in a migra in online, dar pentru a reusi trebuie sa incerce si sa isi gaseasca motivatia.
Pentru a face acest pas, trebuie sa te simti increzator in ideea ta de produs si sa depasesti temerile. Chiar daca exista incertitudini initiale, experienta arata ca este important sa accepti acest risc. In plus, intrarea pe piata online nu este la fel de dificila pe cat pare, mai ales daca ai la indemana o platforma precum Gomag.
Aceasta platforma usureaza eforturile initiale si reduce costurile de intrare, mai ales pentru afaceri cu produse limitate. Totusi, inainte de a trece la actiune, trebuie sa ai in vedere obiectivele tale si relevanta acestui pas pentru strategia generala a afacerii tale. Analizeaza atent cum va adauga valoare in contextul tau.
Recomandarea este sa intri in mediul online nu pentru ca este o tendinta, ci pentru ca vezi o valoare reala in aceasta alegere. Intelege ca este un angajament pe termen lung si ca ar putea necesita ajustari in procesele tale de marketing si vanzari.
Unele decizii pot parea curajoase, cum ar fi eliminarea optiunii de plata ramburs pentru a lucra doar cu plati online. Acest lucru necesita un echilibru intre riscuri si beneficii.
Un alt aspect important de urmarit este rata de retur si impactul acesteia asupra preturilor produselor. Gandeste-te si la beneficiile automatizarii si la usurinta in utilizare pe care o ofera platforma. Integrarile si automatizarile pot elibera echipa ta de sarcini repetitive si pot eficientiza procesele.
Vezi si alte povesti de succes cu clientii Gomag
Testeaza platforma Gomag
Vrei mai mult de la afacerea ta online sau urmeaza sa lansezi un nou magazin online?
Dezvoltat de o echipa cu peste 18 ani de experienta in eCommerce, Gomag este deja folosit de peste 4000 de magazine online. Fie ca ai deja un magazin online sau vrei iti lansezi unul, ai nevoie de o solutie de ecommerce care sa te ajute sa vinzi online. Ne ocupam noi de chestiile complicate pentru ca tu sa te concentrezi asupra business-ului tau.