In eCommerce, exista nise care se afla in permanenta in top 10 cautate de clienti.

Una dintre acestea este nisa produselor pentru copiii.

Totusi, faptul ca sunt produse cautate, nu inseamna automat si ca vei avea succes garantat cu un astfel de magazin.

Conteaza gama de produse, conteaza ofertele, conteaza ceea ce te face unic si modul in care te promovezi.

Unul dintre magazinele performante din nisa Baby & Kids si cu care ne mandrim la Gomag este Pufezel.

Laura Burghiu este manager la Pufezel, un magazin online cu produse pentru copii, cu un catalog super divers, incepand de la jucarii, pana la imbracaminte si incaltaminte sau mobilier.

despre-magazin-pufezel

Descopera mai jos povestea Laurei, vezi care sunt principiile pe baza carora afacerea ei creste si care sunt sfaturile sale pentru viitorii antreprenori.

1. Povesteste-ne putin despre tine. Ce te pasioneaza si care sunt lucrurile importante pentru tine?

Ma numesc Laura Burghiu, absolventa de Comunicare si Relatii Publice si sunt Manager Vanzari in cadrul pufezel.ro – o afacere mica de familie cu produse pentru copii. Pasiuni – cartile, calatoriile. Lucruri importante – familia.

2. Magazinul tau online vinde cu platforma Gomag. In ce consta business-ul tau si ce il face unic fata de alte afaceri?

Pufezel.ro este un mini-mall online in care gasesti in permanenta o gama variata de papetarie si rechizite, jucarii, materiale educative, carti, haine si incaltaminte personalizate cu eroii si eroinele preferate, si mic mobilier adaptat nevoilor copiilor. 

Momentan avem in stoc aproximativ 3000 de produse, dar ne propunem ca pana la sfarsitul anului sa crestem numarul acestora si sa diversificam gama actuala.

3. Ce te-a motivat sa iti deschizi propria afacere online?

Dorinta de a oferi produse de calitate la preturi accesibile tuturor.

pareri-produse-pufezel

4. Care e cea mai mare satisfactie de business de pana acum? Dar cel mai mare risc pe care ti l-ai asumat?

De la an la an am reusit sa crestem si sa ne dezvoltam ca si companie, dar cea mai mare satisfactie este atunci cand clientii ne felicita si sunt incantati de produsele noastre. 

In ceea ce priveste riscul – acela ca functionam pe o piata cu jucatori foarte mari.

5. Ce metoda a functionat cel mai bine in cazul afacerii tale, pentru a atrage clienti si a-ti face magazinul cunoscut?

Migrarea in urma cu aproape un an pe platforma Gomag si mix-ul de metode de promovare (Facebook, Google) alaturi de echipa Gomag.

6. Din ce in ce mai multi oameni aleg calea antreprenoriala, femei si barbati deopotriva. Care crezi ca sunt cele mai mari provocari pe care le intampina antreprenorii la inceput de drum?

Lipsa unui plan de afaceri foarte bine pus la punct, deficitul de personal si nedelegarea responsabilitatilor catre membrii echipei.

7. Stim deja ca antreprenoriatul nu e doar „lapte si miere”. Au fost momente in care ai vrut sa renunti la business-ul tau? Ce te-a motivat sa mergi mai departe?

Nu. [M-au motivat] Convingerea ca totul va fi bine si ca piata online, respectiv domeniul ales este in permanenta schimbare.

8. Ce sfat ai pentru noua generatie de antreprenori si pentru femeile care isi doresc propria lor afacere?

Daca sunt siguri ca isi doresc acest lucru, sa incerce indiferent de varsta sau eventualele piedici care apar.

Cartea sau autorul preferat?

Paulo Coelho  

Secretul productivitatii tale?

Gandirea pozitiva.

Sursa ta de inspiratie, in 2-3 cuvinte?

Targurile si expozitiile de profil.

Multumim, Laura, pentru raspunsuri si inspiratie!