Avem o veste buna atat pentru clientii Gomag, cat si pentru cei care isi doresc un magazin online pe platforma noastra.

Fie ca e vorba de antreprenori incepatori, la prima afacere, fie cei care se gandesc sa migreze pe Gomag.

Am realizat o noua integrare pentru care multi dintre clientii Gomag si-au exprimat interesul de ceva vreme.

Sincer vorbind, suntem prima platforma de pe piata locala care a realizat aceasta integrare, e o alta premiera si pentru noi.

Fara alte introduceri, de astazi inainte, clientii Gomag beneficiaza de integrare cu programul de facturare SmartBill Romania, complet gratuit.

Aplicatia este usor de gasit in modulul Gomag Apps (Magazinul de Aplicatii), iar integrarea se face, literalmente, din cateva click-uri.

Dar hai sa descoperim impreuna cateva lucruri despre programul de facturare, despre modul in care faci integrarea propriu-zisa.

Vezi si cateva motive pentru care noi iti recomandam sa folosesti cu incredere SmartBill.

Cateva lucruri de stiut despre SmartBill Romania

Folosit in prezent de peste 50.000 de clienti, de la PFA-uri, afaceri mici si mijlocii si pana la business-uri cu volume mari, SmartBill este un program de facturare pentru emiterea de facturi, proforme, avize, chitante, precum si gestiunea stocurilor, nir, fise, bonuri, rapoarte online etc.

Programul a fost lansat in 2007 de Radu Hasan, Ioana Hasan si Mircea Capatina, iar acum este cea mai apreciata solutie de facturare de pe piata romaneasca.

14 ani de experienta nu sunt de ignorat, asadar isi merita popularitatea.

Dupa cum declara si reprezentatii SmartBill, programul are rolul de a-ti simplifica la minimum efortul pe care trebuia sa il depui inainte pentru a emite acest tip de documente si a le tine evidenta.

In 2016, SmartBill a depasit 1 milion de euro cifra de afaceri si acest fapt nu e deloc surprinzator, avand in vedere numarul de utilizatori si numarul de documente emise lunar: peste un milion de documente in valoare de peste 2 miliarde de euro anual.

SmartBill Romania ofera doua tipuri de module, Facturare sau Facturare + Gestiune, fiecare cu mai multe pachete potrivite pentru diferite nevoi. Programul poate fi incercat gratuit pentru 30 de zile, timp in care poti emite documente reale iar dupa aceasta perioada alegi exact pachetul potrivit pentru tine si afacerea ta.

Te invit pe site-ul SmartBill Romania pentru a afla mai multe detalii si a lua o decizie.

Cum faci integrarea cu SmartBill Romania in platforma Gomag?

Am ajuns si la motivul articolului de astazi. Veste buna pentru toti clientii platformei Gomag, de azi au posibilitatea sa faca integrarea cu SmartBill Romania complet gratuit.

Acum ca stii ce este si cu ce se ocupa SmartBill, e momentul sa afli cum faci integrarea propriu zisa. Tine cont de faptul ca inainte de a face integrarea ai nevoie de un cont in programul SmartBill.

integrare-smartbill-gomag

Incepe prin a te loga in panoul de administrare al magazinului tau pe Gomag si mergi direct in modulul Gomag Apps.

Gasesti imediat optiunea de integrare cu SmartBill.

Pentru a o activa, completeaza formularul astfel:

integrare-gomag-smartbill

Dupa ce ai terminat de introdus aceste informatii salveaza-le. Si… gata, ai terminat, poti continua treaba linistit 🙂 .

Citeste si: Nou: Lansam Magazinul De Aplicatii Gomag

5 Motive (cel putin) pentru care sa folosesti programul de facturare SmartBill

Daca nu ai mai folosit pana acum SmartBill sau mai stai pe ganduri, sa faci integrarea, sa nu o faci, uite 5 motive pentru care sa scapi de indoieli si sa iti simplifici treaba:

1. SmartBill calculeaza totul pentru tine, automat

Astfel eviti erorile umane care, stim cu totii, oricat ai incerca se mai intampla. Programul suporta si preturile cu TVA inclus, extrage singur TVA-ul si calculeaza totaluri, discount-uri, data scadentei etc.

Si chiar daca emiti facturi in valuta, SmartBill preia cursul valutar din online si face conversia automat.

2. Faci economie – de efort, de timp si de bani

Investitia ta in acest program se amortizeaza repede, din moment ce indiferent de pachetul ales costurile lunare sau anuale sunt incredibil de mici. Tot legat de cost, economisesti mult deoarece nu mai trebuie sa procuri tipizate – facturi, chitante sau avize.

Legat de economia de timp, sa emiti o factura cu SmartBill dureaza doar 30 de secunde. Plus, nu trebuie sa trimiti facturile prin posta ci poti sa o faci pe email.

In ceea ce priveste siguranta, poti sta linistit. Fiecare document este salvat in program si poti sa il listezi iar, in caz ca l-ai pierdut sau a fost deteriorat.

3. Este incredibil de usor sa emiti sau sa anulezi documente

Din cateva click-uri poti sa emiti o factura pe baza unui aviz sau proforma sau poti sa incasezi / stornezi una sau mai multe facturi. Programul memoreaza si autocompleteaza informatiile introduse, de aceea dureaza atat de putin sa emiti facturile.

De asemenea, poti linistit sa corectezi greselile, fara sa anulezi documentul sau sa iti reiei treaba de la zero.

4. Ai diverse modele sau formate de tiparire

Ai 4 modele de facturi, pe care le poti personaliza cu logo, fundal si culorile afacerii tale. De asemenea, ai mai multe formate de tiparire si poti chiar sa emiti facturi in mai multe valute si limbi.

5. Plus pe functionalitati utile

SmartBill iti pune la dispozitie rapoarte utile cu privire la vanzari, incasari, facturi neplatite, fisa clientului, profitul pe produs, situatia platilor si multe altele. Iar aici ai diverse filtre pentru a vedea statistici doar pe anumite perioade, pentru un anumit client sau produs.

De asemenea, nu trebuie sa fii legat de un PC ca sa emiti facturi. Ai un panou de comanda al afacerii chiar si pe telefon, indiferent ca e Android sau iOS.

Vrei inca un motiv? Chiar si noi, la Gomag, folosim SmartBill pentru facturare si gestiune 🙂 . Pentru ca suntem perfectionisti, crede-ma, alegem doar ce e mai bun, si pentru tine, si pentru noi.

Citeste si: Cum Migrezi De Pe O Alta Platforma eCommerce Pe Gomag

Ce mai astepti? Daca esti client Gomag si iti doresti de mult sa faci integrarea cu SmartBill pentru a simplifica munca de facturare si gestiune, acum poti sa o faci gratuit, direct din platforma.

Vezi inregistrarea webinarului https://www.gomag.ro/blog/start-vanzari-online/

De asemenea, daca ai intrebari sau diverse cerinte nu ezita sa ne contactezi, suntem bucurosi sa iti raspundem la intrebari.

Si acum, spor la treaba si la cat mai multe comenzi in magazinul tau online pe Gomag!

Vezi cum faci integrarea pentru magazinul tau Gomag cu aplicatia SmartBill https://help.gomag.ro/hc/ro/articles/115005081694-SmartBill

Cosmin Daraban