Salut! Am revenit cu ultimele noutati Gomag, realizate luna trecuta.

Daca esti unul dintre clientii nostri, de astazi te poti bucura de noi optiuni in platforma. 

Iar daca inca nu vinzi cu Gomag, poti deschide un demo –  ai 15 zile la dispozitie sa incerci platforma gratuit si sa testezi toate functionalitatile.

Lista de noutati de astazi include integrarea cu TBI, optiuni noi pentru import, formulare si rapoarte sau pixelul TikTok.

Dar hai sa povestim pe indelete despre fiecare.

Cuprins Noutati Gomag Iulie 2021

  1. Export rapoarte
  2. Pentru statusurile noi de comenzi – Tip Status: Vanzare/Retur
  3. Optiune noua pentru import “Completare Stoc Cantitativ“
  4. Optiunea de orar/program in formular
  5. Update pentru modulul de Ofertare: istoricul ofertelor
  6. Poti selecta mai multe statusuri de comanda pentru punctele de fidelitate
  7. Pixel TikTok
  8. Procesator TBI

Gata sa primesti mai multe detalii?

1. De acum, poti exporta rapoartele din platforma Gomag

Stim cu totii ca datele si statisticile despre magazin sunt extrem de pretioase pentru un antreprenor.

Pe baza lor poti sa iei decizii bune, in mod controlat. 

Adica stii sigur ce se intampla in magazin, care sunt cele mai vandute si cele mai profitabile produse, care e comportamentul clientilor in site, care e evolutia comenzilor si multe alte detalii incredibil de utile.

In platforma Gomag stii deja ca regasesti toate aceste date, sub forma unor rapoarte super usor de accesat.

Dar pentru ca multi dintre voi ati cerut asta, de acum inainte rapoartele pot fi exportate. 

In fiecare raport, in partea de sus, ai un buton nou de export. La click iti va descarca datele dorite intr-un fisier Excel.

export-rapoarte-gomag

Cum te ajuta exportul rapoartelor?

Poti centraliza diverse date intr-un singur fisier, pentru a avea o imagine de ansamblu asupra statusului magazinului tau.

De asemenea, poti corela diverse date, in functie de ceea ce iti trebuie. 

De exemplu, poti corela performanta agentilor cu profitabilitatea produselor pe care acestia le recomanda clientilor.

In functie de concluzii, poti trasa agentilor alte strategii, care sa aduca mai mult profit.

Citeste si: 5 Modalitati de crestere a vanzarilor online

2. Pentru statusurile noi de comenzi pe care le adaugi exista optiunea: Tip Status: Vanzare/Retur

Comenzile care ajung intr-un status de retur, vor repune stocurile produselor si vor fi excluse din rapoartele de vanzari.

In cazul comenzilor cu status de vanzare, acesta nu va interveni in stocul produselor.

Noua optiune iti simplifica treaba. 

In momentul in care clientul iti returneaza un produs pe care il vei reintroduce in stoc, nu va mai trebui sa intervii manual pe produs. 

Platforma va face modificarea automat, in locul tau. De asemenea, rapoartele vor contine date actualizate, corecte.

Vezi mai multe despre statusul comenzilor, in documentatia Gomag.

status-comenzi-noi-gomag

3. Optiune noua pentru import “Completare Stoc Cantitativ“ – Cantitatea introdusa va fi adaugata la stocul existent.

Practic, daca tu vrei sa completezi valoarea stocului – nu sa o inlocuiesti, in loc de Stoc Cantitativ alegi la corelare Completare Stoc Cantitativ.

Starea stocului se actualizeaza pe baza acestei setari, daca ai ales sa faci gestiunea stocului in mod automat.

Optiunea te ajuta cand faci import de stocuri si produse noi, pentru ca nu mai trebuie sa tii cont de stocurile existente si sa faci diverse calcule pentru a te asigura ca nu ai date gresite in magazin.

Vezi aici detalii despre cum functioneaza importul in platforma Gomag.

completare-stoc-cantitativ-import

4. Optiunea de orar/program in formular

Vrei ca oamenii sa poata programa o discutie cu tine si agentii tai de vanzari? Sau vrei sa stabileasca intervalul de timp in care sunt mai liberi si pot sa iti raspunda la telefon?

De acum, in formularele realizate din platforma Gomag poti adauga un camp nou: interval orar.

Practic, pui la dispozitia clientilor tai posibilitatea de a alege CAND sa se intample o anumita actiune.

Aceasta functionalitate te ajuta cand oferi consultanta, de exemplu. Sau cand inviti potentialii clienti la un sondaj telefonic. 

In plus, intervalul orar poate fi setat intre ore specifice, conform programului tau de lucru – sa nu trebuiasca sa raspunzi la telefon pentru consultanta dupa ora 20:00, de exemplu.

Foloseste noua optiune conform strategiei tale si vei avea mai mult control in relatia cu clientii tai.

camp-orar-formular

Citeste si: Cum iti cresti vanzarile utilizand un landing page in campaniile de marketing online [Podcast]

5. Update pentru modulul de Ofertare: istoricul ofertelor

In aplicatia Ofertare, tab-ul Note, vei vedea acum si istoricul ofertelor trimise catre clienti.

Daca nu esti familiarizat cu acest modul, Ofertare iti permite sa trimiti o propunere personalizata de pret si produse, pe email, catre un client specific.

Te ajuta mult cand ai vanzari la cantitate, de exemplu, sau vinzi B2B.

Faptul ca acum ai si un istoric al ofertelor pentru fiecare client te ajuta sa centralizezi informatii utile intr-un singur loc.

De exemplu, daca trimiti 2 sau mai multe oferte aceluiasi client, nu mai trebuie sa faci multiple intrari in panoul de administrare al acestora. 

Din istoric le vei putea accesa rapid, pentru a vedea ce tip de produse, ce preturi sau ce alte detalii specifice ai trimis anterior.

Asa vei reusi sa ii trimiti oferte relevante in continuare, cu mai putin efort.

istoric-ofertare-platforma-ecommerce

6. Poti selecta mai multe statusuri de comanda pentru punctele de fidelitate

Pana acum nu puteai selecta decat un singur status pentru care sa se ofere punctele. Acum poti selecta mai multe:

acordare-puncte-fidelitate

Nu uita sa tii apasata tasta Ctrl cand alegi statusurile dorite.

De ce sa acorzi puncte de fidelitate pentru multiple statusuri de comanda?

De exemplu, poate vrei sa se bucure de acest beneficiu si cei care fac comenzi telefonice, nu doar cei care fac singuri comenzi in site. 

Sau daca ai status pentru precomenzi, poti sa le oferi aceleasi puncte de fidelitate ca si clientilor care fac comenzile normale.

Exista o multime de scenarii in care ai vrea sa faci acest lucru, inclusiv pentru statusurile personalizate. 

Alegerea ta depinde de strategia pe care o aplici in magazin.

7. Pixel TikTok

Pixelul iti va fi util daca vrei sa faci reclame pe TikTok. 

Procesul de configurare este asemanator cu ceea ce faci deja pentru reclamele Facebook. 

La fel, pixelul TikTok te ajuta sa rulezi reclame de remarketing si sa masori performanta campaniilor tale. Codul de completat il gasesti in functia Biblioteca – il adaugi in platforma, salvezi setarea si gata.

pixel-tiktok-gomag

Cateva lucruri despre reclamele pe TikTok:

  • Pentru a rula reclame trebuie sa te inregistrezi intr-un formular. Un reprezentant te va suna pentru a te anunta daca business-ul tau se califica.
  • Reclamele TikTok nu sunt pentru orice buget sau pentru orice tip de afacere. Ia in considerare audienta, obiectivele de business si bugetul disponibil inainte de a alege sa faci promovare platita pe acest canal.
  • Obiectivele pentru campaniile de reclama pot fi de afisari, click-uri, conversii, instalari de aplicatii sau video views.
  • Bugetul zilnic minim pe campanie trebuie sa treaca de 50 de dolari.
  • Urmeaza bunele practici recomandate de TikTok pentru a crea reclame ce nu disrup experienta utilizatorilor pe aceasta platforma.

8. Procesator TBI Bank

Integrarea cu TBI Bank a fost asteptata de multi dintre clientii nostri. 

Asa ca vin cu vesti bune: integrarea este finalizata si, de acum, te poti bucura de avantajele acestei solutii.

Prin TBI Bank poti oferi solutii de creditare rapida pentru plata in rate a produselor tale. Iti este foarte utila mai ales daca vinzi IT&C, electrocasnice si produse care au, in general, un pret mai mare.

Pentru completarea datelor din platforma ai nevoie de username, parola si ID-ul magazinului, date pe care le primesti de la TBI.

integrare-tbi-bank-gomag

Citeste si: Optiuni extra GoBots, integrare cu FactureazaMe si alte noutati in platforma Gomag

Am ajuns la final cu noutatile din aceasta luna. Insa noi muncim in continuare pentru noi integrari si optimizarea functionalitatilor din platforma.

Daca vinzi cu Gomag, intra in panoul de administrare al magazinului tau si foloseste noile functionalitati conform strategiei tale.

Iar daca iti doresti sa fii si tu clientul nostru, trebuie sa stii ca poti incepe foarte usor. Fa un demo, selecteaza tema, adauga continut in magazin si lanseaza-ti afacerea!

Ne auzim luna viitoare cu un alt calup de noutati.

Andreea Rusz
[i]
[i]
[index]
[index]
[i]
[i]
[index]
[index]
[i]
[i]
[i]
[i]
[index]
[index]