Continuam seria noutatilor lunare la Gomag cu un alt calup de dezvoltari si instrumente care te vor ajuta sa vinzi mai mult in magazinul tau online.

De aceasta data, pe langa activitatile prioritare pe care le facem zilnic pentru clientii nostri, ne-am facut timp sa optimizam partea de automatizare, in special Merchandiser Bot si Email Bot.

Dar sa le luam pe rand.

Haide alaturi de mine si descopera in articolul de azi care sunt 4 dintre cele mai importante noutati si tool-uri pe care le poti folosi incepand de acum in platforma Gomag.

Lista noutatilor in platforma Gomag

#1 FactureazaMe este integrat in platforma Gomag

FactureazaMe este un instrument dedicat pentru generarea de facturi si proforme, acum integrat in platforma.

Avantajul e ca ai o luna la dispozitie sa incerci programul gratuit, astfel incat sa iti dai seama ce beneficii iti ofera si daca e solutia de care ai tu nevoie.

De asemenea, pretul standard al abonamentului este de 10 lei / luna sau 100 lei / an. Ai rapoarte inteligente, usor de folosit atat de catre tine, cat si de catre contabil. 

integrare-gomag-factureazame

Si chiar daca ai mai multe firme, poti emite facturi si documente de incasare din acelasi cont – unul singur pentru toate!

Pentru a folosi FactureazaMe mergi in Gomag Apps, activeaza aplicatia si completeaza token-ul api, apoi salveaza setarile.

Odata integrarea realizata, fiecare factura generata din platforma iti va fi afisata in aplicatie, unde le vei putea organiza automat si importa in SAGA Contabilitate, de exemplu.

Citeste si: Customizare pagini, Pop-up Special si Ofertare avansata – Noutati in Gomag pentru a vinde mai mult

#2 Activeaza si dezactiveaza produse automat, cu Merchandiser Bot

Automatizarea actiunilor pe produse devine mai avansata in Gomag. Cum? Prin intermediul Merchandiser Bot.

Practic, de acum poti sa activezi sau sa dezactivezi produse in mod automat, in functie de diverse conditii si situatii pe care le gandesti tu.

De exemplu:

  • Poti dezactiva din magazin produsele care au stocul 0 sau statusul stocului “Nu este in stoc”
  • Poti activa produse daca statusul stocului se transforma in “In stoc”
  • Poti activa sau dezactiva produsele dintr-o anumita categorie – de exemplu, daca faci o categorie “Martisoare sau Brazi artificiali” poti stabili ca toate produsele din categoria respectiva sa fie dezactivate automat dupa ce trece perioada de campanie.
  • La fel, poti activa sau dezactiva automat toate produsele care au o anumita marca. E un artificiu util atunci cand pregatesti o lansare pentru o anumita marca de produse sau cand decizi sa nu o mai vinzi deloc in site.
  • Poti activa sau dezactiva toate produsele care au fost adaugate acum X interval de timp. De exemplu, poti dezactiva toate produsele vechi, adaugate de foarte mult timp. Sau le poti activa pe cele adaugate recent si pe care ai terminat sa le optimizezi.

schimbare-status-produs-merchandiser-bot

Aceasta noua optiune in cadrul Merchandiser Bot este super utila pentru tine mai ales cand ai foarte multe produse de gestionat. 

De fapt, iti simplifica munca extraordinar de mult pentru ca tot ce trebuie sa faci este sa setezi o conditie – iar produsele tale vor ajunge in statusul dorit in mod automat, fara sa te apuci sa le cauti si sa le schimbi manual.

Citeste si: GoBot – Magazinul tau pe pilot automat la Gomag

#3 Ataseaza facturi in mail-urile trimise cu Email Bot

Tot din luna mai 2021, daca doresti, poti atasa factura in email-urile trimise cu Email Bot.

Sigur, majoritatea trimit email-uri de comanda livrata sau confirmare predare comanda la curier direct din sabloanele de email existente in Gomag (Continut > Email).  Si, in general, acestea sunt email-urile ce contin factura atasata.

Insa poti trimite astfel de email-uri si prin GoBot, daca vrei sa stabilesti conditii speciale pentru confirmarea anumitor produse sau caracteristici anume ale clientilor care au facut comanda.

De exemplu, poti trimite factura cu un email bot doar catre clientii care fac parte dintr-un anumit grup sau au un anumit tag (de exemplu, daca ai situatii speciale de comanda pentru clientii B2B sau pentru clientii cu o rata de retur exagerata).

atasare-factura-email-bot

Sau, catre clientii care au comandat de o suma ce depaseste un anumit prag valoric. 

De exemplu, pentru acestia poate doresti sa creezi un mesaj mai special care sa insoteasca factura (nu mesajul standard, pe care il primeste toata lumea la confirmarea comenzii). 

Poate vrei sa pomenesti in email de beneficiile extra ale clientilor VIP.

Scopul si conditiile in care il folosesti depind doar de tine. Dar e ideal sa stii ca, de acum inainte poti face asta – poti atasa facturi in email-urile create cu Email Bot.

Citeste si: Automatizarea unei afaceri online: 5 idei pentru magazinul tau

#4 De acum, poti selecta conturile de admin catre care sa trimiti email-uri din platforma

In Continut > Email, ai vazut ca exista cateva tipuri de email-uri care se trimit ca notificare catre admin (proprietarul magazinului), in momentul in care clientii fac anumite actiuni in site (livrare comanda, finalizare, comanda anulata etc.).

Vestea buna e ca acum poti selecta mai multe conturi de admin catre care sa se trimita aceste email-uri. 

Nu mai trebuie sa faci forward si sa te complici, trebuie sa doar bifezi catre care dintre ceilalti admini ai magazinului tau se va trimite o copie a email-ului.

De exemplu, poate vrei sa se trimita mail-ul cu notificarea ca ai fost contactat catre anumite persoane de la departamentul de vanzari. Sau notificare pentru cererea de informatii despre produse, catre echipa de suport / live chat.

trimitere-email-multipli-admini

Asteptai aceste functionalitati in platforma Gomag? Acum poti sa le folosesti, fara alte costuri suplimentare!

Intra in admin si pune-ti strategiile in aplicare, pentru a fi mai productiv si a vinde mai mult.

PS. Inca nu vinzi cu Gomag? Poate e momentul sa o faci. 

Incearca platforma gratuit pentru 15 zile, descopera functionalitati usor de utilizat pentru vanzarea online si alege cel mai potrivit abonament pentru nevoile business-ului tau.

Andreea Rusz