Asa cum probabil ca te-ai obisnuit, echipa noastra lucreaza, testeaza si perfectioneaza in permanenta noi functionalitati in platforma Gomag care sa te ajute sa iti desfasori activitatea mai eficient si sa vinzi mai mult si mai bine.

Asadar, daca vrei cateva instrumente noi, practice si usor de folosit pentru a-ti creste business-ul online, informatiile din acest articol iti vor prinde bine.

Despre ce discutam?

Pe scurt, ti-am pregatit functionalitati noi pe partea de Pop-Ups, pentru paginile de categorie si produs, pe partea de ofertare si am simplificat pentru tine modalitatea de inregistrare a clientilor in magazin. 

Si le-am gandit pe toate pentru a te ajuta sa vinzi mai mult – pentru a le oferi clientilor tai o experienta mai personala in magazinul tau.

Cuprins: Noutati in platforma Gomag

    1. Noutati in aplicatia Ofertare
    2. Noutati in aplicatia Pop-ups
    3. Noutati in paginile de Categorie si Produs
    4. Formular de inregistrare

Noutati in aplicatia Ofertare

Fie ca lucrezi in zona B2B sau pur si simplu ai clienti care obisnuiesc sa comande cantitati mai mari de produse, aceasta functionalitate te va ajuta sa gestionezi mai bine comenzile in magazinul tau, fara sa mai fie necesare documente word sau tabele excel.

Practic, aplicatia Ofertare din platforma Gomag iti ofera cadrul necesar pentru a tine o evidenta clara privind conditiile agreate cu clientii tai inainte si dupa vanzare.

Prin intermediul aplicatiei poti adauga: produsele aferente ofertei, pretul, moneda, discountul, valoarea TVA si cantitatea. 

Si mai poti face ceva… acum poti adauga observatii pentru fiecare produs in parte, dar poti adauga si observatii generale despre oferta.

Cum te ajuta aceasta functionalitate?

  • Castigi timp oferindu-i clientului informatii suplimentare despre oferta sau raspunsuri la anumite intrebari specifice;
  • Ai o evidenta completa a ofertei intr-un singur loc. Adio, Word, Excel sau orice alt instrument pentru notite;
  • In subcategoria Note poti introduce note interne privind oferta, pe care le pot accesa toate persoanele implicate din echipa ta.

ofertare-clienti

Citeste si: 10 Tehnici de vanzari pentru magazinul tau online

Noutati in aplicatia Pop-ups

Pop-up-urile raman in continuare un instrument puternic pentru a atrage atentia clientilor/ vizitatorilor, dar si pentru a-i convinge sa faca anumite actiuni pe care tu le doresti. 

Bineinteles, aici conteaza mult si creativitatea ta in conceperea mesajelor/textelor catre acestia.

Ok, deci, ce este nou?

In categoria Pop-Ups gasesti de acum o optiune noua numita Speciale pe care o poti folosi in doua moduri distincte.

– Pentru abonarea la newsletter

– La finalizarea comenzii

Sa le luam pe rand:

Pop-up pentru Abonarea la Newsletter

In momentul in care clientul se aboneaza la newsletter, poti declansa un pop-up cu un mesaj de multumire si/ sau sa-l indrepti catre paginile tale de Social Media (Facebook, Instagram, LinkedIn etc.), de exemplu.

Practic, folosesti acest tip de pop-up pentru a tine clientul aproape de tine, pana cand acesta va primi primul newsletter.

Pentru a folosi acest pop-up cu succes iti recomand sa te gandesti care sunt obiectivele tale: Spre exemplu, vrei mai multi abonati pe paginile de Social Media?

PopUps-abonare-newsletter

Odata ce stii ce anume te astepti sa se intample, gandeste si texte care sa atraga atentia clientilor.

De exemplu, le poti oferi un voucher sau o reducere – acest tip de mesaje vor avea intotdeauna un impact in randul clientilor tai.

Pop-up la finalizarea comenzii

Dupa ce clientul a finalizat comanda si este redirectionat in Thank You page, poti afisa un pop-up prin care sa ii oferi un voucher sau un cadou. 

Astfel il vei incuraja sa plaseze o noua comanda in magazin si il vei fideliza.

Pont!

Testeaza mai multe tipuri de mesaje si vezi ce functioneaza cel mai bine pentru business-ul tau.

PopUps-finalizare-comanda

Citeste si: Pop-up in magazinul tau online: Ghid cu 20 de exemple care sa te inspire

Noutati in paginile de Categorie si Produs

Cu cat ii oferi clientului mai multe informatii si dovezi sociale in site-ul tau, cu cat ii vei castiga increderea mai repede si il vei putea convinge sa cumpere din magazinul tau.

Haide sa vedem ce este nou.

Pagina de categorie

Daca esti familiarizat cu componentele pe care le poti adauga in Home Page, aceasta noua functionalitate iti va parea foarte usor de folosit.

De acum vei putea adauga in paginile de categorie componente precum video-uri, lista de produse, timer, galerie de imagini… cu alte cuvinte, tot ce poti adauga in Home Page :).

Totodata, in sectiunea de categorii vei gasi mai multe tipuri de flaguri (Adauga in cos/ Adauga in Wishlist/ Info Stoc etc.) pe care le poti folosi pentru a personaliza si mai mult paginile de produse. 

Aceasta schimbare iti ofera mai mult control asupra continutului pe care il afisezi in magazinul tau.

Si pentru ca am primit o multime de solicitari privind personalizarea design-ului in site, ne-am pus pe treaba.

Daca inainte puteai adauga un banner pe toata latimea paginii, acum poti experimenta mai mult. 

Acum, prin componenta de bannere, poti afisa fie mai multe imagini ca slider pe toata latimea paginii, fie ca grup de bannere. Alegerea iti apartine!

Retine!

Aceste editari se fac din Continut > Pagini > Categorie.

De aceea, informatiile pe care alegi sa le editezi in pagina de categorie se vor aplica in toate categoriile din magazinul tau.

Editare-categorie-gomag

Pagina de produs

Pagina de produs functioneaza dupa acelasi principiu cu pagina de categorie. Astfel ca ai ocazia de a personaliza paginile de produs cu informatii pe care le consideri relevante pentru clientii tai.

Nu uita!

Aceste editari se fac din Continut > Pagini > Produs.

Toate informatiile pe care le editezi aici, se vor aplica tuturor produselor din magazinul tau.

editare-produs-gomag

Formular de inregistrare

Stiai ca, utilizatorii inregistrati in magazinul tau online au o valoare mai mare in comparatie cu cei care sunt doar abonati?

De ce?

Deoarece completarea unui formular de inregistrare dureaza mai mult. Clientul iti acorda mai mult timp, ceea ce inseamna ca este mai dispus sa finalizeze comanda pe site. 

De acum, poti afisa un formular de inregistrare intr-un landing page sau in alte pagini statice din magazinul tau. Poti, cu aceasta ocazie, sa le oferi un voucher, o reducere sau un cadou si sa iti cresti comunitatea.

De exemplu, poti folosi pop-up-urile din Gomag pentru a redirectiona vizitatorii intr-o pagina in care sa le explici beneficiile pe care le pot avea daca aleg sa se inregistreze in magazinul tau (cadouri, reduceri, puncte de fidelitate etc.), iar sub textul respectiv poti adauga formularul de inregistrare.

formular-inregistrare

Citeste si: Ghiduri si Idei de marketing pentru orice tip de magazin online, pe domenii de afaceri

Nu uita ca in platforma Gomag gasesti multe alte functionalitati si aplicatii care te ajuta sa vinzi. 

Ce trebuie sa faci? Activeaza-le si pune-le la treaba, pentru ca tu sa vinzi mai bine.

Inca nu vinzi cu Gomag? Nu mai pierde timpul si deschide un cont demo gratuit. Ai o perioada de proba de 15 zile pentru a afla cum te putem ajuta sa vinzi in mod eficient si corect.

Andreea Rusz