Pentru astazi ti-am pregatit un video-tutorial care te va ajuta sa cresti performanta campaniilor de Remarketing pe Gomag.

Vezi tu, ceea ce iti doresti tu, ca antreprenor, se traduce in 3 lucruri: vanzari, conversii si trafic.

Insa pentru fiecare dintre ele trebuie sa depui ceva efort, in special pentru a transforma simplul vizitator in client.

Daca vinzi deja online, stii asta: oamenii sunt rar dispusi sa cumpere din prima, daca nu sunt presati de o nevoie sau o dorinta urgenta. Vin, navigheaza prin catalogul tau de produse, poate iti lasa adresa de email sau nu, si apoi pleaca.

Tu nu iti doresti sa plece asa, fara sa se mai revina. Asadar, cum ii faci sa se intoarca?

Folosesti remarketing-ul, in mod inteligent.

Astazi iti voi arata cum sa cresti performanta campaniilor de remarketing direct din platforma Gomag, fara sa iti enervezi clientii ci sa ii implusionezi sa cumpere mai repede.

Vedeta, in acest caz, e un instrument extrem de usor de setat si folosit, pe care il ai nativ in platforma Gomag si la care poate nici nu te-ai gandit pana acum.

Despre ce e vorba? Despre Hello Bar!

Vezi mai jos intregul tutorial video iar daca nu esti un mare fan al materialelor video, citeste mai departe si afla detaliile in articol.

Daca ai mai citit articolele mele pe blog sau m-ai auzit la evenimente si webinarii, stii deja ca recomand 3 tipuri de campanii de Remarketing:

  • Campaniile pe brand – pentru a creste vizibilitatea brandului tau
  • Campaniile pe cos – pentru recuperarea cosurilor abandonate
  • Campaniile de promovare a produselor – pentru a stimula oamenii sa adauge produsul in cos si sa finalizeze comanda

Insa cum te diferentiezi de concurenta care face, poate, aceleasi tipuri de campanii? Cum oferi o experienta diferita pentru oamenii pe care ii atragi din nou in site?

Pentru magazinul tau online pe Gomag, ti-am pus la dispozitie optiunea de a activa un Hello Bar, complet gratuit indiferent de pachetul pe care l-ai ales.

Gasesti optiunea in modulul Continut→ HelloBar. De aici il poti seta sa fie afisat in orice pagina doresti, pe ce interval de timp si culori doresti, poti sa folosesti chiar si un cronometru pentru a indica mai puternic valabilitatea reducerilor sau a ofertei tale si cu exact mesajul pe care vrei sa il transmiti.

In acest caz, pentru o campanie de remarketing, dupa cum poti vedea si in video, am ales sa modific un Hello Bar existent pentru o campanie de 5-7 zile.

Mergand pe testele noastre legate de psihologia culorilor – despre care poti afla toate detaliile in cursul 10 Metode sa vinzi online cu Facebook, din Academie – am folosit 3 culori puternice care accentueaza frica de a pierde a consumatorilor.

Concluzia e urmatoarea: foloseste-te de sensul culorilor pentru a programa mai multe variante de Hello Bar si afiseaza-le in paginile de destinatie pentru campania ta de remarketing.

Oamenii care dau click pe reclamele de Remarketing (Facebook Ads sau Google AdWords, nu conteaza), fiind obisnuiti deja intr-o oarecare masura cu modul in care arata site-ul tau, vor observa din start lucrurile noi – Hello Bar-ul care isi schimba culoarea pe masura ce oferta ta se apropie de termenul limita.

Sfatul final, si cel mai important pe care am sa ti-l dau e acesta: testeaza folosirea Hello Bar in campaniile tale de remarketing, aplica informatiile pe care ti le-am dat in video si vezi ce rezultate obtii. Doar asa iti pot garanta ca performanta campaniilor va creste.

Iar daca nu ai, inca, un magazin online pe Gomag dar ti-ai dori sa vinzi online cu ajutorul nostru, incearca platforma gratuit pentru 15 zile.

Te lasam sa te convingi singur cat confort si siguranta obtii odata ce iti construiesti magazinul online pe Gomag. Alatura-te celor peste 350 de antreprenori din portofoliul nostru si incepe sa vinzi mai simplu!

Spune-mi, tu cum alegi sa oferi o experienta diferita vizitatorilor tai? Ai folosit pana acum Hello Bar si emotiile care vand in campaniile de Remarketing?

Citeste si: 3 Pasi Pentru Promovarea Produselor Cu Un Buget Mic

Cosmin Daraban