6 minute timp de citire

Un eveniment excelent, informatii tentante si facil explicate! Cred ca putea dura lejer o zi intreaga, pentru ca sunt suficiente lucruri si metode de prezentat! Felicitari! Va mai asteptam cu evenimente viitoare!”  – Valentin

A fost super, astept cu nerabdare urmatorul eveniment, am mers acolo din Bihor, dar nu regret deloc drumul lung, oboseala, etc. Mi-am propus sa devin clientul vostru cat de curand, sunteti o echipa frumoasa si faceti o munca extraordinara, felicitari!!!” – Aurora

Din pacate -4 ore au fost prea putine pentru a stoarce speakerii de informatii. Probabil trebuia sa ne intindem pana la ora 12 noaptea ca sa spuna fiecare tot ce avea 🙂 In ritmul asta evenimentele Gomag se vor intinde pe cateva zile 🙂 Felicitari!” – Mihai

Acestea sunt doar 3 dintre reactiile primite dupa evenimentul nostru Gomag MeetUp Bucuresti din 30 ianuarie, la care, spre surprinderea noastra, numarul de participanti a fost aproape dublu fata de ceea ce ne asteptam initial.

Sincer vorbind, a fost o adevarata aventura si pentru noi, pornind de la calatoria pana la Bucuresti, organizarea evenimentului si interactiunea cu voi, participantii la prima editie Gomag MeetUp din acest an.

N-ai reusit sa participi? Nu-i nimic, ti-am pregatit un mic rezumat a ceea ce s-a intamplat pe scena celor de la Crystal Palace Ballrooms, Sala Roma.

Gomag Meetup Bucuresti 30 ianuarie 2019

… Aproape (sau peste?!) 400 de participanti.

Ati fost mult mai multi decat ne asteptam sau decat au aratat-o statisticile noastre si istoricul de la evenimentele anterioare.

Colegele mele au facut o munca eroica impartind ecusoanele dar stiu ca nu au ajuns chiar la toata lumea – asa ca vreau sa va multumesc pentru rabdare.

Ne-am intalnit cu actuali clienti, viitori antreprenori, oameni de marketing si afaceri; un public receptiv si atent, cu care am interactionat cu placere si oameni entuziasmati sa invete in mod real cum merge piata de eCommerce in Romania.

super gomag

Vrei sa iti deschizi un magazin online?

Descopera cum iti gasesti produsul vedeta

Primesti acces la video-ul in care iti arat cum sa iti alegi cel mai bun produs in magazin! Vrei?

… 7 parteneri deschisi sa impartaseasca sfaturi din experienta lor

Alaturi de mine pe scena au fost:

  • Rares Banescu (CEO & Fondator RetargetingBIZ) – Rares a vorbit despre marketing-ul viitorului, reclamele dinamice, campaniile Retargeting BIZ si alte date din spatele muncii in platforma pe care o conduce.

rares-banescu

  • Mircea Capatina (Co-fondator Smart Bill) – Mircea a discutat despre cateva idei pentru eCommerce in 2019, despre ce s-a intamplat in trecut si cum au evoluat lucrurile in timp dar si despre automatizare, inclusiv prin intermediul tool-ului sau.

mircea-capatina

  • Bogdan Colceriu (CEO Frisbo E-fulfillment) – Bogdan a povestit despre modelul de lucru al Frisbo, avantajele pentru comercianti si a raspuns la intrebarile punctuale ale celor din sala.

bogdan-colceriu

  • Maria Caciur (Head of managed services Omniconvert) – Maria a vorbit despre un subiect care le fura somnul pana si celor mai de succes oameni de afaceri – cresterea ratei de conversie. Un pont? Observa comportamentul oamenilor in site si prioritizeaza crearea unei relatii cu acestia.

maria-caciur

  • Laura Sardescu (Co-fondator NeaKaisa) – Laura este si clienta noastra la Gomag si ne-a adus o doza de realitate direct din spatele propriului sau magazin online. Ea a vorbit despre cele doua elemente esentiale care duc la succesul unui business – partea profesionala, legata strict de afacere, si partea personala, cea care tine de tine.

laura-sardescu

  • Victor Urda (Entrepreneur Black Fashion) – Victor este atat client cat si partener Gomag si a vorbit despre greselile de evitat in antreprenoriat, cum si-a inceput cariera si sfaturi din experienta sa.

victor-urda

  • Alexandru Stoinea (Managing Partner AutoHut) – Alexandru ne-a vorbit despre intregul parcurs al magazinului sau incepand de la prima versiune a acestuia si pana la realizarile in 2018 alaturi de platforma Gomag.

alexandru-stoinea

Multumesc pentru ca ne-ati acceptat invitatia!

La final, am vorbit si eu despre loializare si automatizare, si am raspuns la intrebari alaturi de colegele mele.

Apropo, le-am rugat pe cele 3 colege care m-au insotit sa scrie cateva randuri despre cum li s-a parut la Gomag MeetUp Bucuresti, asadar te las sa citesti parerea lor 🙂

echipa-gomag

Iulia Szabo (Client Manager Gomag)

Avand experienta cu inca doua Gomag MeetUp-uri sustinute in tara, asteptarile noastre erau aproximativ aceleasi – participanti precum clienti actuali, proprietari de magazine online, detinatori de start-up-uri, oameni de marketing de la diferite firme sau pur si simplu oameni interesati si dornici sa ne cunoasca.

Insa ceea ce nu am prevazut este numarul mare al acestora. A fost totul foarte coplesitor, in sensul bun al cuvantului. Este o satisfactie sa stii ca organizezi propriul eveniment iar cei care calca pragul salii sunt cei care au venit sa te asculte pe tine. Tu esti direct responsabil ca totul sa mearga bine, oamenii sa fie multumiti, sa te asiguri ca primesc informatiile pentru care s-au inscris.

Un eveniment reusit, laudat si felicitat de majoritatea celor prezenti, o seara completa, o serie de speakeri extraordinari. 4 ore si jumatate de interactiuni, aplauze, prezentari ale reusitelor clientilor, sfaturi pentru loializare si tot pachetul necesar celor care vor sa vanda online. Participanti foarte cooperanti, clienti cu care ne-am revazut cu drag, dar si clienti pe care i-am cunoscut pentru prima data in persoana si ne-am strans mainile.

Ceea ce vreau sa transmit pe final este un mare „multumim” si va asteptam la urmatoarele evenimente de prin tara!

Andreea Constantinescu (Client Manager Gomag)

In primul rand – lucru la care cred ca ne-am gandit toti din echipa – nu ne-am asteptat sa fie atat de multi oameni la Gomag MeetUp Bucuresti. Am fost surprinsi de interesul cu care au venit atat clientii nostri, cat si cei care poate ca nu au auzit de noi sau care abia acum descopera eCommerce-ul.

A fost minunat sa pot cunoaste clientii, pe majoritatea dintre ei pentru prima oara, si oamenii noi in acest domeniu care au fost extrem de deschisi si zambitori – unii au stat cu noi chiar si dupa finalul evenimentului.

Cred ca este importat atat pentru ei cat si pentru noi sa cunoastem vocea din spatele telefonului.

Pentru noi a fost un adevarat succes si speram din suflet ca a fost asa si pentru cei prezenti la eveniment, ca au primit informatiile pentru care au venit si ca ne vom revedea cu ei la urmatoarele evenimente.

Multumim mult! Va asteptam cu drag si data viitoare!

Adriana Pop (Business Developer Gomag)

Gomag MeetUp Bucuresti a fost o reusita, la fel ca restul evenimentelor organizate de Gomag si asta se intampla atunci cand ai o super echipa in spate care te sustine.

Sunt foarte multumita de cum a decurs acest eveniment, am fost placut surprinsa de participanti si aici ma refer atat la numar lor, cat si la gradul mare de interes pentru tot ceea ce inseamna eCommerce.

Ma bucur ca am reusit sa reintalnesc clienti, sa-i cunosc personal pe clientii noi si bineinteles, sa le ofer suport si asistenta celor interesati de tot ceea ce inseamna Gomag.

Suntem si vom fi in continuare deschisi, transparenti si dornici sa ne cunoastem toti clientii, iar pe aceasta cale le transmit cate o invitatie tuturor, la urmatoarele MeetUp-uri programate in tara.”

gomag-meetup-goodies

Au fost peste 4 ore de eveniment si mult mai multe de pregatire pentru noi dar a meritat pana la ultima secunda. Multumim pentru participare si nu plecati prea departe, urmeaza Gomag MeetUp Cluj in curand (anuntam data exacta in vreo 2 saptamani).

Citeste si:

PS. Multumim Olivian Breda pentru poze si video-uri. Urmeaza sa publicam si noi inregistrarea evenimentului 🙂 .

Cosmin Daraban

CEO la Gomag
Pasionat de antreprenoriat si ecommerce, am inceput activitatea online in anul 2000.
Cofondator SilkWEB & Gomag din 2005.
Impreuna cu echipa am ajutat sa creasca peste 1500 de companii.

[i]
[i]
[index]
[index]