5 minute timp de citire

Business, eCommerce, 12 ani, Caietul SuperEroului, diferentiere, networking, clienti, satisfactie, platforma si… palinca.

Se pare ca devine deja un obicei sa incep articolele despre cum a fost la evenimentele noastre cu cele mai reprezentative cuvinte ale fiecaruia.

Si cam acesta ar fi rezumatul ultimului nostru eveniment, Gomag MeetUp Bucuresti, pe care l-am organizat miercuri, 13 iunie, la ImpactHub.

Aproape 4 ore de informatie la foc continuu, au adus laolalta peste 100 de participanti interesati sa isi construiasca un business de succes in eCommerce.

Cea mai tare parte? Satisfactia pe care am simtit-o eu si colegele mele prezente la eveniment – pentru ca mai mult de jumatate dintre cei prezenti au fost clientii nostri.

Asa ca vreau sa va multumesc pentru ca aveti incredere in platforma Gomag si incredere in sfaturile pe care vi le oferim 🙂 .

In continuare, daca nu ai reusit sa ajungi la Gomag MeetUp Bucuresti dar ti-ar placea sa stii ce s-a intamplat, hai sa iti povestesc cum a decurs evenimentul nostru.

reactii gomag meetup bucuresti

Aceasta editie Gomag MeetUp a fost una speciala si pentru noi. Practic, nu reprezinta doar un alt eveniment ci o adevarata trambulina pentru organizarea mai multor evenimente de amploare in Bucuresti – acolo unde se afla majoritatea clientilor nostri.

Vrem sa aducem pe scena Gomag MeetUp povestile unor antreprenori de succes, care muncesc din greu zi de zi si stiu la modul real cum merge piata, cum sa faca lucrurile sa se intample si cum sa isi duca misiunea la bun sfarsit – clientii nostri.

lansare magazin online

Vrei sa iti deschizi un magazin online?

Descarca GRATIS ghidul oferit de Gomag

Afla cum sa faci primi pasi spre vanzarile online. Vezi ce inseamna un magazin online si cum poti sa incepi o afacere pe internet.

Vrem ca fiecare participant la evenimente sa plece acasa cu o strategie clara in minte care sa ii permita sa isi aduca la realitate propriul vis de business, chiar de maine dimineata – si cu instrumentele de care are nevoie pentru a face asta.

Si vrem sa organizam un cadru cat mai natural in care viitori antreprenori, oameni de afaceri si specialisti sa discute deschis despre moduri in care isi cresc afacerile, sfaturi, bune practici, idei si piata.

Pentru participantii la Gomag MeetUp Bucuresti din 13 iunie, aceste lucruri s-au intamplat deja.

Citeste si: Gomag MeetUp Cluj: 157 de multumiri participantilor

In jurul nucleului “Cum sa ai un business de succes in eCommerce”, am avut 5 prezentari, sesiune de intrebari si raspunsuri dar si networking cat cuprinde.

Gomag MeetUp Bucuresti a inceput oficial prin prezentarea lui Dorin Boerescu, CEO 2Performant si un om de afaceri cu experienta in diverse nise.

E unul dintre cei mai realisti speakeri pe care ii cunosc si a realizat exact ceea ce ma asteptam – a oferit dusul rece de care au nevoie multi antreprenori ce uita sa ramana cu picioarele pe pamant, in calatoria spre business-ul de succes.

dorin-boerescu

Dorin Boerescu a distrus cateva mituri legate de notiunea de succes in business si a adus informatii valoroase despre cum sa te concentrezi asupra afacerii tale, in toate etapele cresterii acesteia.

Dorin a fost urmat de Adriana Simion, clienta noastra si proprietara magazinului online ProduseCosmetice. Adriana a vorbit despre povestea magazinului sau pe care l-a lansat inca de cand era foarte tanara, despre misiunea si motivatia din spatele proiectului dar si despre solutiile pe care le-a gasit pentru a trece peste hop-uri.

adriana-simion

Mai mult, a impartasit cu entuziasm cateva dintre strategiile si tehnicile folosite pentru cresterea magazinului ProduseCosmetice si planurile sale de viitor.

Urmatorul speaker a fost tot unul dintre clientii nostri pe Gomag, Eugen Rasoiu, Director General al Borealy.

borealy-gomag-meetup

Eugen a vorbit despre cateva sfaturi pretioase din experienta sa, pentru magazinele online la inceput de drum si participantii care doresc sa isi lanseze propriile afaceri. S-a axat in special pe greselile de evitat – legate de strategii de promovare, platforma aleasa, asteptari etc. – si pe ce ar face acum, daca ar fi sa inceapa din nou.

Cel de-al patrulea speaker a fost Laurentiu Miron, CEO al magazinului PentruAnimale, cel mai vechi petshop online din Romania, ce a implinit de curand 12 ani de existenta.

laurentiu-miron

Laurentiu ne-a dus spre zona de metrici si cifre, explicand cum i-au ajutat acestea sa isi creasca afacerea si sa proceseze in decembrie 2017, comanda cu numarul 100.000 pe platforma Gomag.

Gomag MeetUp Bucuresti s-a incheiat cu prezentarea mea, in care am vorbit despre idei si strategii de vanzare pe care le poti realiza direct din platforma, despre corelarea campaniilor clasice de marketing cu site-ul si planuri de viitor pentru platforma si clienti.

palinca-supergomag

Pauza intre prezentari si finalul evenimentului a fost stropita din belsug cu palinca de prune adusa din inima Maramuresului – foarte apreciata de catre participanti 🙂 .

Poate acesta a fost si unul dintre motivele pentru care discutiile intre participanti au fost atat de animate.

Invitatii nostri au plecat acasa cu Caietul SuperEroului dar si alte surprize, precum si cu sfaturi reale, la subiect din experienta noastra, a speakerilor, dar si a altor colegi din sala. Sper doar sa ne ia foarte in serios si sfatul final: acela sa aplice informatiile primite si sa nu astepte ca lucrurile sa se intample de la sine.

Am parasit Bucurestiul entuziasmati ca eforturile noastre sunt atat de apreciate si bine primite. Si ce am vazut acum, ne da siguranta ca seria de evenimente Gomag MeetUp poate deveni un punct de referinta major atat pentru clientii nostri, cat si pentru cei care vor sa isi faca propriul magazin online pe Gomag.

Asadar nu pleca prea departe, cu siguranta urmeaza si alte editii, nu doar la Bucuresti ci si in alte orase din tara in care lumea ne asteapta.

Urmareste-ne pe blog, pe pagina de Facebook si intra in grupul nostru, eCommerce cu Gomag, pentru a afla primul cand se intampla urmatoarea editie Gomag MeetUp si in ce oras.

Cosmin Daraban

CEO at Gomag
18 ani experienta online
Sunt cofondator SilkWEB & Gomag din 2005.
Scriu din experienta despre marketing in eCommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 600 de magazine online din nise diferite.

[i]
[i]
[index]
[index]