Stiai ca folosirea recomandarilor personalizate in newslettere creste sansele de a ajunge in Primary cu 72%?

Sau ca 9-15% din comenzile magazinelor care au un program de loialitate sunt generate de acesta?

De altfel, includerea SMS-urilor in fluxurile de automatizari contribuie la cresterea conversiilor cu pana la 23%.   

Acestea sunt doar cateva dintre statisticile observate pana acum la utilizatorii theMarketer, printre care se numara inclusiv +160 de magazine online Gomag

Vezi tu, pentru a face email marketing eficient si campanii avansate de fidelizare, noi iti recomandam sa folosesti un furnizor dedicat, cu servicii special realizate pentru eCommerce. 

Asadar, as vrea sa exploram azi impreuna platforma partenerilor nostri de la theMarketer, cu date, bune practici si exemple, astfel incat sa iei o decizie informata pentru afacerea ta.

In acest sens, imaginile pe care le vei vedea mai jos sunt capturi de ecran din conturile unor magazine online care folosesc atat Gomag, cat si theMarketer, pentru a vinde online cu succes. 

Impreuna cu aceste imagini, materialul nostru include statistici referitoare la impactul instrumentelor theMarketer si potentialul lor pentru propria ta afacere.

Esti gata? Hai sa intram direct in subiect.

Cuprins Cum obtii vanzari recurente si clienti fideli cu theMarketer

Ce este theMarketer?

theMarketer este o solutie inovatoare de marketing, cu instrumente ce includ email marketing, programe de loialitate si SMS / push notifications, dezvoltata in Romania.

Catalogul de instrumente theMarketer include 9 functionalitati principale:

  • Campanii de marketing – email, SMS & push notifications, cu recomandari si elemente avansate de personalizare a mesajelor.
  • Gestiunea audientei – segmentare, RFM (Recency, Frequency and Monetary) Analysis, tag-uri, formulare de inscriere etc. Ai tot ce iti trebuie pentru generarea profilelor de client.
  • Instrumente pentru creative – configurator rapid drag & drop, +700 sabloane de design, dar si pentru bannere, pachete de produse sau produse individuale, recomandari cu AI pentru subiectul email-ului etc.
  • Automatizare marketing – poti automatiza mesajele in punctele cheie din customer journey, pe multiple canale: campanii follow-up post comanda, recuperarea cosurilor, alerte de pret etc.
  • Raportare – date in timp real, dar si rapoarte despre performanta produselor, tipare de comportament, statusul contactelor tale etc.
  • Feedback & Reviews – te ajuta sa colectezi, sa gestionezi si sa afisezi dovezi puternice de credibilitate in magazinul tau online, pentru a determina mai multe vanzari.
  • Program de loializare – ai posibilitatea sa creezi diverse nivele de recompensare, pentru a gamifica experienta clientilor in magazinul tau si a-i incuraja sa cumpere mai mult, in mod repetat.
  • Program referral – maximizeaza potentialul clientilor existenti si transforma-i in ambasadori de brand. Ai un adevarat motor de incurajare a distribuirilor si recompensare a clientilor care te recomanda.
  • Launcher – asistentul tau online – automatizeaza si afiseaza strategic mesaje personalizate folosind intreaga suita de instrumente theMarketer, astfel incat sa iti genereze constant vanzari, lead-uri si clienti recurenti.

functionalitati-themarketer

theMarketer a fost creat cu scopul de a oferi antreprenorilor acces la instrumente digitale absolut necesare pentru dezvoltarea si scalarea business-urilor, insa fara a cheltui bugete extravagante.

In mod specific din punct de vedere al preturilor, theMarketer este cu 50% mai avantajos decat MailChimp si cu 75% mai convenabil decat Klaviyo.

BONUS, datorita integrarii theMarketer x Gomag, partenerii nostri au pregatit un voucher de 50% reducere de bun venit, din prima factura, exclusiv pentru comunitate.

Pentru a accesa reducerea de 50% la prima factura foloseste codul DHD7-9BMP-BWUM .

Acesta este valabil pana la 18.07.2024, iar reducerea se aplică la oricare plan theMarketer (insa nu se cumuleaza cu alte oferte in curs).

Odata ales planul dorit, codul trebuie introdus in sectiunea “Billing” > “Do you have a discount code?”.

5 Motive pentru care sa folosesti theMarketer pentru afacerea ta

1. Integrarea avansata cu platforma Gomag

Daca ai deja un magazin online pe platforma Gomag sau urmeaza sa iti lansezi unul, cu siguranta vrei ca furnizorul tau de solutii email marketing, SMS, fidelizare, push notifications etc., sa poata fi integrat usor cu platforma ta.

theMarketer este extrem de usor de activat in Gomag si preia automat informatiile din site-ul tau datorita setarilor initiale pe care le faci.

themarketer-integrare-gomag

2. Automatizare marketing omnichannel

Cu theMarketer ai optiuni variate prin care sa iti comunici mesajele – mai mult, in mod personalizat, in punctele cheie ale calatoriei clientilor spre achizitie.

Ii poti aborda in magazin, pe email sau prin SMS. Datorita campaniilor si automatizarilor preconfigurate, acestea se declanseaza automat si realizeaza recomandari persuasive chiar si atunci cand dormi.

exemple-automatizare-campanii-themarketer

3. Optiunile versatile de personalizare a continutului

Conform Twilio Segment, 60% dintre consumatori spun ca devin clienti recurenti dupa o experienta personalizata de cumparare. Iar conform McKinsey, 76% dintre consumatori spun ca sunt mai predispusi sa cumpere de la branduri care personalizeaza mesajele si continutul transmis.

In contextul pietei actuale, companiile care marseaza pe personalizare vad rezultate mai bune decat restul. 

theMarketer iti ofera solutiile de care ai nevoie pentru personalizare folosind datele si istoricul clientilor tai in realizarea abordarilor, a recomandarilor de produse, dar si pentru a stabili MOMENTUL cel mai potrivit de trimitere a mesajelor.

4. Accesibilitatea platformei 

theMarketer este accesibil pentru orice nivel de business ai, deoarece investitia pe care trebuie sa o faci depinde de necesitatile afacerii tale si de numarul de contacte cu care vrei sa comunici automat si personalizat.

Asadar, ai parte de praguri de abonamente flexibile, care variaza in raport cu numarul de contacte – cu cat ai mai multe contacte, implicit date, cu atat mai multe resurse e necesar ca aplicatia sa investeasca, pentru a le gestiona corect conform campaniilor si actiunilor setate.

 

5. Interfata prietenoasa si intuitiva

Panoul tau de administrare theMarketer e super usor de folosit. Te vei descurca in el, chiar daca nu ai prea multa experienta sau esti incepator.

Este structurat in asa fel incat sa te ghideze pas cu pas prin tot ce ai de facut. Mai mult, iti ofera constant tips & tricks pentru bunele practici de respectat in crearea campaniilor tale, in completarea campurilor si analizarea rezultatelor.

idei-propuse-de-subiecte

Iar datorita colectiei de sabloane drag & drop si a exemplelor furnizate nu vei mai avea nicio bataie de cap cu lipsa de inspiratie 🙂 .

Bune practici & tactici theMarketer pentru o crestere mai rapida

Unul dintre avantajele majore pe care le ai cu theMarketer este crearea de newslettere personalizate pentru fiecare utilizator – datorita continutului personalizat, statistic, rata de click este dubla.

Legat de campaniile de email marketing pe care le poti creea cu acest instrument, ti-am pregatit mai jos cateva bune practici sa le tii minte:

  • Foloseste-te la maximum de optiunile existente in crearea unei campanii. De exemplu:

⚪ Seteaza campanii in functie de anumite segmente.

⚪ Foloseste chatGPT Assistant pentru subiect si textul de previzualizare. 

Testeaza multiple sabloane si editeaza pana ajungi la un sablon specific brandului tau. Nu ezita sa adaugi sectiuni avansate cum ar fi pachete de produse, cronometre, postari din blog, chestionare etc., in functie de ce reactie vrei sa obtii de la destinatarii email-urilor tale.

sabloane-email-themarketer

⚪ Poti oricand sa salvezi sabloanele personalizate si sa le refolosesti pe viitor.

⚪ Programeaza campaniile din timp si testeaza functia de identificare a celui mai bun timp de trimitere.

Fa A/B test la fiecare campanie trimisa. Aloca in principal atentie versiunilor de subiecte, daca vrei sa generezi o rata mai mare de deschidere. Ai si optiuni suplimentare de testare pentru continut sau ora de trimitere, in cazul in care vrei sa testezi pentru rata de click sau rata de conversie.

Adauga link-uri cu UTM pentru a analiza performanta acestora. Daca doresti, poti modifica UTM-urile standard din Setari.

  • Creeaza secvente automate de email-uri si seteaza triggere pentru declansarea lor 24/7. De exemplu, poti crea:

Secventa de bun venit, declansata dupa inscrierea la newsletter. Aceasta secventa poate fi personalizata si segmentata in functie de punctul de intrare a lead-ului in baza.

Secventa de recomandari dupa realizarea unei comenzi.

Secventa de recuperare a cosurilor abandonate

Secventa pentru cerere feedback

Secventa pentru recuperarea interesului celor care nu mai deschid mail-urile de o anumita perioada.

secvente-automatizare-emails-themarketer

  • Creeaza segmente specifice nisei tale, pe langa cele standard existente in theMarketer. De exemplu, poti segmenta in functie de demografice, tag-uri, data la care a intrat in baza, sursa etc.
  • Testeaza formularele interactive de captare adrese, cum ar fi cele de tip roata norocului, scratch & win sau alege un cadou.

raport- Pop-Up - themarketer

  • Foloseste recomandarile personalizate de produse pentru a genera mai multe conversii.

Din experienta clientilor nostri, se pot obtine rezultate bune prin email marketing, indiferent de cat de mica este baza be abonati.

Automatizarile genereaza, in medie, mai multe vanzari decat newsletterele propriu-zise (doar ca ai nevoie de newslettere pentru a activa baza de abonati oricum, deci nu se poate unul fara celalalt). 

Sigur, rezultatele variaza in functie de industrie, de particularitatile fiecarei afaceri si de cat de bine sunt setate fluxurile.

Programele de loializare theMarketer: tips & tricks

Programul de loializare poate aduce rezultate cu o strategie bine pusa la punct (Puncte vs. tiers? Cate puncte se ofera pentru comenzi? Care este nivelul de puncte care ii tine pe useri engaged? etc.), insa rezultatele se vad in timp.

Poate cel mai important sfat pe care ti-l pot da aici este sa testezi, sa vezi ce functioneaza cel mai bine pentru tine:

Analizeaza datele pe care le ai despre comportamentul de cumparare si activitatea in site, folosind datele din Gomag Insights si theMarketer. 

Vezi daca clientii tai tind sa faca achizitii mari in mod regulat sau actioneaza deseori la impuls, vezi daca se descurca usor sa comande online sau nu se pricep prea bine (de ex. Multe persoane din generatia X comanda online, dar fara sa isi faca un cont ori fara sa isi dea seama ca exista promotii sau cupoane in site) etc.

program-loialitate-puncte-the-marketer

In functie de datele din rapoarte, corelat cu ce stii de la departamentul de suport, decide ce tip de program de loialitate vei crea. Daca nu esti foarte sigur(a), testeaza-le pe ambele.

Recompenseaza multiple actiuni realizate de clienti – segmenteaza recompensele in functie de comenzi si ofera beneficii in functie de recomandari, alte actiuni ale clientului (crearea unui cont, scrierea unui review, abonarea la newsletter etc.) sau ocazii de celebrat (aniversari).

program-loialitate-niveluri-themarketer

Promoveaza programul tau de loialitate. De exemplu, cu Launcher poti afisa automat beneficiile si statusul programului pentru clientul care tocmai a intrat in magazin. 

Semnalizeaza programul si in afara site-ului, in newslettere, SMS-uri, postari si pe canalele extra.

Cum automatizezi si personalizezi comunicarea folosind theMarketer

Desi am pus accentul mai sus pe email marketing si programul de loialitate, cu theMarketer le poti duce la nivelul urmator; ba chiar poti face si mai multe, pentru a automatiza si personaliza comunicarea cu contactele tale.

On-Site Launcher functioneaza ca un centru de comanda ce va ghida pana si cei mai neexperimentati clienti sa realizeze multiple actiuni pozitive in magazinul tau, de la abonare la newsletter, la recomandarea rapida in cercul de prieteni. 

Launcher-themarketer-exemplu

Sfatul meu, daca esti inca la inceput sau nu ai inca multi clienti recurenti, este sa intarzii afisarea automata launcher-ului, astfel incat sa lasi suficient timp pentru navigarea si identificarea produselor dorite. Dupa afisare, launcher-ul va actiona ca un motiv in plus ce sprijina decizia de cumparare.

⚪ In theMarketer ai cateva conditiile standard luate in calcul pentru a personaliza recomandarile de produse realizate. Pe acestea le poti modifica sau elimina, in functie de tipul business-ului tau.

Poti obtine rezultate bune si din campaniile de SMS. Datorita accesului constant la telefonul mobil si a obiceiurilor de reactie rapida la o astfel de notificare, campaniile de SMS au mari sanse sa iti aduca multiple conversii.

exemplu-rezultate-campanii-the-marketer

Poti automatiza toate tipurile de campanii realizabile cu theMarketer. Ai functii dedicate pentru a crea secvente omnichannel, cu triggere ce vor declansa trimiterea comunicarilor prin email, SMS si push notification.

automatizare-campanii-themarketer

Formularele de abonare si launcher-ul ajuta la scaderea costurilor de achizitie. Odata captate, contactele intra intr-un flux de automatizare unde au sanse mai mari de a converti. 

Se poate comunica direct cu acesti oameni fara a investi in reclame de retargeting, iar recurenta este incurajata prin automatizari si recomandari de produse personalizate.

Integrarea Gomag x theMarketer + 50% discount pentru comunitate

Integrarea theMarketer cu Gomag este una dintre cele mai avansate in platforma noastra si iti ofera acces rapid la toate functionalitatile acestui tool, in functie de abonamentul ales.

Pentru a realiza integrarea in magazinul tau, tot ce trebuie sa faci este sa urmezi pasii din documentatie, aici

Asa cum spuneam mai sus, cu aceasta ocazie colegii nostri de la theMarketer au pregatit si un voucher exclusiv pentru comunitatea Gomag, de 50% discount la prima factura din momentul in care decizi sa incepi sa colaborezi cu ei.

Pentru a accesa reducerea de 50% la prima factura foloseste codul DHD7-9BMP-BWUM .

Acesta este valabil pana la 18.07.2024, iar reducerea se aplică la oricare plan theMarketer (insa nu se cumuleaza cu alte oferte in curs).

Odata ales planul dorit, codul trebuie introdus in sectiunea “Billing” > “Do you have a discount code?”, la fel ca in imaginea de mai jos.

voucher-gomag-themarketer

Esti in cautarea unei solutii de email marketing, care sa vina la pachet cu functionalitati dedicate pentru loializarea clientilor, automatizarea si comunicarea personalizarii?

Descopera theMarketer, o solutie intuitiva, echipata cu intregul set de beneficii pe care le cauti. E bine sa stii ca, daca doresti, poti programa un tur demo al platformei impreuna cu un reprezentant theMarketer.

Sfatul meu? Incepe sa testezi cu mana ta. 

theMarketer are un pachet initial gratuit pana la 1000 de contacte, prin accesarea caruia poti testa cateva din functionalitatile de baza ale acestei solutii. 

Profita de asta!

Convinge-te rapid ca e solutia potrivita pentru tine, si fa o alegere intre cele 3 abonamente disponibile ca pret si functionalitati, pentru a-ti dezvolta si scala afacerea online!

Cosmin Daraban