In acest inforgrafic am prezentat 7 aspecte care nu trebuie sa lipseasca dintr-o platforma ecommerce B2B.

  1. Grupuri de clienti – daca in comertul clasic B2C aproape toti clientii sunt tratati la fel, cand vine vorba de comert B2B devine necesar sa iti poti segmenta clientii.
  2. Preturi preferentiale – retailerii pot sa vada pretul final de achizitie, in functie de discounturile negociate.
  3. Acces restrictiont la produse – in comertul B2B nu este obligatoriu ca toti clientii sa aiba acces la aceleasi produse. Poti opta sa vinzi diferite game de produse in functie de tipul de client.
  4. Discounturi in functie de volum – reduceri in functie de numarul de bucati cumparate.
  5. Plata flexibila – pentru clientii cu vechime, poti oferi optiunea unei linii de credit. Acestia vor putea sa plaseze comenzi pana la o limita stabilita, chiar daca nu au platit facturile anterioare.
  6. Comanda rapida – clientii au posibilitatea sa adauge rapid in cos produsele comandate anterior, un aspect foarte important pentru magazinele cu un numar foartemare de produse.
  7. Integrare ERP & CRM Рagentii de vanzari se pot folosii de aplicatiile ERP sau CRM pentru a vedea istoricul clientului si comenzile facute de acesta. Fiind mai bine informat, cresc sansele  de succes in urmatoarele interactiuni cu clientul respectiv.

silkmart ecommerce b2b

[wp-sociallocker id=”219″]Descarca ghidul acum[/wp-sociallocker]

Follow me

Cosmin Daraban

CEO at Gomag
17 ani experienta online
Sunt cofondator SilkWEB & Gomag din 2005.
Scriu din experienta despre marketing in eCommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me