Saptamana trecuta ti-am prezentat unul dintre cele mai noi module de marketing in platforma Gomag – pop-up-urile.

Initial, facea parte dintr-un articol mai amplu, despre 4 tool-uri de marketing de care te bucuri la Gomag, insa am fost atat de entuziasmat sa iti prezint modulul de pop-up incat m-am intins prea mult.

Asadar am taiat articolul in doua si iti voi povesti acum continuarea.

Astazi iti voi reaminti de inca 3 instrumente de promovare pe care le poti seta direct din platforma si care te ajuta sa vinzi mai mult, indiferent ca le folosesti individual sau impreuna.

1. Hello Bar

Mi se pare genial cum pana si cele mai subestimate elemente dintr-o pagina web pot fi cele care duc la o conversie

In acest caz, vorbesc despre HelloBar. Bara aceea nu foarte lata, afisata in partea de sus a paginii si pe care oamenii o vad prima data la incarcarea paginii.

Daca informatiile de aici sunt destul de atractive pentru ei, ii vor conduce mai departe catre pagina ta cu oferte, catre un ghid de descarcat sau pur si simplu vor stimula vanzarea pentru ca tu le oferi un cod de reducere aplicabil astazi la orice achizitie.

Mai mult, poate anunta noutati, o informatie pe care vrei sa o transmiti cat mai urgent, lansari si cate si mai cate. Creativitatea tine doar de tine… pentru ca in Gomag gasesti si tool-ul de care ai nevoie.

Unde?

Chiar inaintea modulului de popup-uri despre care am povestit data trecuta, tot in sectiunea Continut. Hai sa vezi cat de simplu e sa setezi un HelloBar in Gomag:

1. Informatii generale

  • Denumire – un nume pentru a-l deosebi in lista (de exemplu, poate ai hellobar specific pentru happy hour, unul pentru sarbatori, unul pentru ghid, unul pentru cod de reducere – vei vrea sa le reactivezi cand e cazul, sa nu faci munca de mai multe ori)
  • Mesaj – aici scrii textul pe care vrei sa il afisezi.
  • URL – optional, in cazul in care vrei sa redirectionezi oamenii spre o anumita pagina daca dau click pe hellobar. Aici adaugi URL-ul paginii respective.
  • Afiseaza Cronometru – pentru a da senzatia de FOMO si a grabi actiunea, poti alege ca hellobar-ul sa afiseze si o numaratoare inversa pana la intervalul setat pentru dezactivarea lui. De exemplu, daca ai promotii de tip happy hour, cronometrul ii va arata cate minute mai are pana poate cumpara la oferta – si asta il grabeste sa ia o decizie rapid.
  • Aspect HelloBar – alegi culoarea mesajului din hellobar si a fundalului, in functie de cromatica site-ului tau.

conditii-hellobar

2. Conditii de afisare

  • Activ – daca sa fie afisat, daca nu, si in ce interval de timp
  • Afisare – in toate paginile, intr-o categorie sau in pagina produselor cu pret mic
  • Prioritate – la fel ca si restul popup-urilor, stabilesti in ce ordine sa se afiseze (primul, al doilea, al treilea si tot asa)

afisare-hellobar

Nu uita sa salvezi setarile facute si sa te uiti in magazin, vei vedea imediat HelloBar-ul in actiune (asta daca l-ai setat drept activ in site).

De ce sa folosesti un HelloBar in Gomag?

  • E un mod genial de captare adrese de email prin prezentarea unui magnet de lead-uri: un ghid, un cod de reducere, un cadou, informatii premium sau orice vrei. Iar daca mai adaugi si cronometrul e imposibil sa nu atragi adrese de email.
  • Trimiti trafic direct in landing page-ul pe care vrei sa il promovezi
  • Poti sa iti promovezi un anumit produs sau categorie de produse
  • Poti transmite noutati sau anunturi
  • Poti sa obtii mai multi urmaritori sau distribuiri pe Social Media
  • Poti sa atragi atentia asupra unui anumit continut (in care, de exemplu, ai adaugat si un buton de cumparaturi)
  • Poti obtine mai multe inregistrari la un eveniment pe care il organizezi sau la care participi
  • Poti sa anunti in orice moment un flash sale, happy hour sau sa afisezi cat timp a mai ramas din campania ta de promotie (de ex. Black Friday)

… si cate si mai cate.

Alege ce vrei sa transmiti si creeaza chiar acum un HelloBar in platforma Gomag. Pentru ca, dupa cum ai vazut, e floare la ureche sa setezi unul.

2. Landing Page

Landing Page sau modulul de Pagini din platforma este un alt modul cerut de catre clientii nostri si pe care l-am slefuit cu grija in perioada beta – adica aproximativ ultimele doua luni din 2017. Acum insa e exact ceea ce trebuie.

Modulul functioneaza pe principiul drag & drop, asadar poti schimba ordinea elementelor din pagina dupa bunul plac (ok, dar sa nu uiti sa respecti practicile de uzabilitate).

Am facut deja un video si un articol legat de modulul de landing page in Gomag asa ca nu o sa mai repet si aici. Te las sa citesti articolul [Nou] Cum Creezi Un Landing Page Cu Gomag – Vinde 100% Mai Mult si, in special, sa urmaresti video-ul pentru a vedea un exemplu practic.

Haide, vezi despre ce este vorba, eu voi fi tot aici cand te intorci…

landingpage-gomag

Gata? Bun, hai sa mergem mai departe cu ultimul dintre cele 3 instrumente de marketing din platforma despre care iti povestesc azi.

3. Butonul de cumparaturi Gomag

Butonul de cumparaturi Gomag a fost un proiect pe care ni l-am dorit de multa, multa vreme si pe care colegii mei l-au adus anul trecut la realitate.

Este inca o premiera pentru piata de platforme eCommerce din Romania si, momentan, noi l-am implementat cu succes la clientii care fac si marketing cu noi.

Daca ai un magazin online cu Gomag, sigur l-ai vazut in admin si poate chiar l-ai folosit. Dar, in cazul in care esti nou in comunitatea noastra si nu esti familiar cu termenul “buton de cumparaturi” iti voi spune pe scurt ce presupune.

buy-button-gomag

Practic, modulul genereaza automat un cod pe baza setarilor tale, pe care il copiezi in orice alt site (pe blogul tau, pe blogul altora etc.) astfel incat sa afiseze un buton de Adauga in cos, perfect functional.

Poti sa afisezi doar butonul, doar un produs (imagine si pret) + buton sau un grup de produse.

Avantajul tau e urmatorul: oamenii iti citesc continutul, afla despre un anumit produs si nu mai merg in site sa il caute singuri ci au posibilitatea sa il cumpere imediat. Vezi un exemplu am jos:

Altfel spus, nu mai pierd vremea si nu mai interfereaza niciun alt element cu experienta lor – e extrem de simplu sa grabesti procesul de cumparare.

Acum, pentru ca am vorbit si inainte despre butonul de cumparaturi, te las sa citesti articolul Vinde Cu Butonul De Cumparaturi: Premiera Gomag.

Afla cum functioneaza si creeaza unul imediat. Testeaza-l, vezi cum te ajuta. Sunt 100% sigur ca te vei indragosti de el 🙂 .

Daca ai un magazin online pe platforma Gomag, ai la indemana si instrumentele de care ai nevoie sa iti cresti afacerea. Nu doar ca sunt gratuite dar sunt si extrem de simplu de setat si folosit.

Insa rezultatele – vanzari, clienti, lead-uri si bani – vor veni doar daca profiti de ele. Foloseste informatiile de pe blogul Gomag si incepe chiar de acum.

Iar daca nu ai inca un magazin pe platforma noastra insa ceea ce iti spunem te convinge ca merita sa incerci, testeaza Gomag gratuit pentru 15 zile. Ai timp la dispozitie sa iei o decizie dar si sa incepi sa iti creezi o afacere super profitabila.

Cosmin Daraban