Imagineaza-ti ca ai la dispozitie o intreaga armata de agenti de vanzari.

O armata pregatita sa cucereasca pentru tine fiecare colt al online-ului, dedicata sa marsaluiasca pana spre cei mai neincrezatori clienti si sa ii convinga sa cumpere. O armata care sa cucereasca pentru tine vanzari acolo unde, pana astazi, era o corvoada numai sa incerci sa vinzi.

Asta inseamna multi channel, asta inseamna sa profiti la maximum de fiecare canal de vanzare.

Iar astazi, datorita celui mai nou modul Gomag, butonul de cumparaturi, poti sa ai la dispozitie armata pe care ti-ai dorit-o si poti sa profiti de noi oportunitati de vanzare in aproape orice loc.

In premiera pentru o platforma romaneasca, lansam modulul Butonul de cumparaturi ca si un canal suplimentar de vanzare pentru toti cei care isi doresc afaceri online de neoprit, in adevaratul sens al cuvantului.

Pentru inceput, pe langa faptul ca vinzi sau vrei sa vinzi in propriul tau magazin online, noul modul Gomag iti permite sa oferi clientilor tai oportunitatea de a cumpara direct din locul in care au incredere in tine: site, blog, sau doar un pop-up.

Te-am facut curios, asa e?

Oh, si un mic avertisment: odata ce citesti acest articol pana la capat, garantat iti vei dori si tu sa incerci butonul de cumparaturi!

Ce este butonul de cumparaturi si cum functioneaza?

Testeaza aceasta functionalitate prin accesarea butoanelor de “Cumpara acum”

 

Practic, acest modul iti permite sa afisezi un buton de cumparare perfect functional in orice blog sau site pe care il detii.

Ma refer la un buton de tip “Adauga in cos” sau “Trimite comanda”, iar odata ce clientii dau click pe buton, pot finaliza comanda direct in site, intr-un pop-up sau pagina noua.

Foloseste butonul in:

  • Site-ul tau de prezentare non-ecommerce
  • In blogul tau de companie
  • In WordPress, Unbounce, Thrivethemes, Divi, Tumblr sau aplicatii pentru crearea landing page-urilor
  • Pop-up-uri dezvoltate cu tool-uri precum Omniconvert

Vezi tu, increderea este principalul factor care determina vanzarea. Si stim cu totii cat de greu este sa castigi si sa mentii increderea clientului, comparativ cu situatia in care o pierzi – fapt ce e o chestiune de secunde.

Daca site-ul, blogul sau orice alt loc din afara magazinului tau reuseste sa castige increderea vizitatorului, de ce sa nu profiti de aceasta oportunitate? De ce sa nu ii arati direct produsele despre care i-ai vorbit in continut si sa nu il inviti, perfect natural, sa le cumpere direct, aici, acum?!

butonul de cumparaturi

Despre acest lucru vorbim atunci cand spunem buton de cumparaturi. Si e doar un exemplu pentru modul in care l-ai putea folosi tu pentru a-ti atinge scopul. Cu acest buton, reusesti sa combini multiple canale de vanzare si sa creezi o experienta uniforma de cumparare pana si pentru cei mai neincrezatori clienti.

Faptul ca toata munca de gestionare se face direct din admin-ul Gomag este poate cel mai tare lucru.

Si iti voi spune si de ce. Deoarece ai acces in panoul de administrare, aici poti sa faci import de produse, poti sa gestionezi reguli de reduceri si discount, poti sa faci integrari cu terte parti precum procesatori de plati, firme de curierat, servicii de emailing etc.

Iar odata directionat catre checkout, clientul isi va pastra increderea deoarece pagina de finalizare comanda este atat responsive cat si securizata. Oh, te intrebi cum vei stii ca ai primit o noua comanda? Simplu, vei fi notificat prin SMS sau email – alegerea este a ta.

Citeste si: Cum conduci profitabil convorbirile telefonice cu clientii

Cum creezi un buton de cumparaturi in panoul de administrare Gomag?

Gasesti noul modul in panoul de administrare Gomag, la sectiunea Canale de vanzari. Modulul este activ deja asadar poti sa deschizi chiar acum admin-ul si il vei gasi.

configurare produse

Nu vreau sa parcurg pas cu pas fiecare camp si informatie pe care trebuie sa o completezi deoarece echipa noastra s-a asigurat deja ca ai la indemana toate explicatiile necesare.

adauga produs

Pe scurt, poti sa personalizezi butonul / butoanele de cumparaturi dupa bunul tau plac, incepand de la numarul de produse selectate (poti afisa strict butonul, informatii suplimentare despre un produs sau afisarea unor coloane cu un grup de produse), fontul, culorile, textele folosite… poti chiar sa editezi singur butonul sa aiba colturile rotunjite.

schimbare culoare buton

Dar posibilitatile de personalizare nu se opresc aici: poti customiza si pop-up-ul cu cosul de cumparaturi si sa alegi de la inceput ce fel de actiune, specifica, sa performeze clientul: sa adauge produsele in cos sau sa mearga direct in pagina de finalizare comanda.

Tu alegi produsul, noi iti punem la dispozitie instrumentul perfect cu ajutorul caruia sa il vinzi. In definitiv, nici nu trebuie sa vinzi un produs fizic. Poate fi vorba despre un eBook, un curs video sau orice poti sa iti mai inchipui.

Pentru a implementa practic butonul de cumparaturi, tot ce trebuie sa faci este sa copiezi codul generat de noi in urma completarii formularelor si sa il adaugi in site-ul, blogul, pop-up-ul pe care il detii.

cod instalare

Simplu ca buna ziua. Nici nu necesita mai multe cunostinte tehnice sau efort.

3 Moduri in care poti vinde mai mult folosind butonul de cumparaturi

1. Foloseste butonul de cumparaturi pentru a-ti testa produsele

imagine produs descriere

Vezi tu, orice idee, oricat de geniala ar parea, are nevoie de validare inainte de a intra pe piata. Pana la urma, nu iti poti risca banii, timpul si resursele pentru o colectie de produse sau servicii care nu sunt cumparate de public.

Creeaza-ti un landing page sau foloseste un site / blog pe care il ai deja in combinatie cu butonul de cumparaturi creat din platforma ori fa-ti o prezentare de produs si testeaza.

Vezi care sunt reactiile audientei, vezi daca oamenii sunt atrasi de produsele pe care le promovezi, daca dau click pe butonul de cumparaturi si finalizeaza comanda.

2. Vinde direct in continutul de pe blog

carusel produse gomag

Orice articol din blogul tau se poate transforma intr-un mic agent de vanzari. Faptul ca adaugi link-uri catre produsele si categoriile tale in articolele din blog da, e ok, e o treaba care te ajuta din mai multe puncte de vedere insa de astazi, poti folosi la maximum impactul continutului pentru mai multe sanse de vanzare.

Imagineaza-ti situatia astfel. Sa zicem ca omul a intrat in blogul tau ca si cum ar intra intr-un magazin de mobila. Dupa ce s-a vanturat putin de colo-colo, este luat in primire de un reprezentant de vanzari profi, care ii prezinta informatii despre canapeaua visurilor lui.

Ei, omul e in al noualea cer, se imagineaza deja stand confortabil pe canapea, urmarind meciul sau telenovela preferata etc. etc. Si se hotaraste ca vrea produsul si il vrea acum.

Varianta 1: Agentul de vanzari ii spune ca nu are canapeaua in magazin ci il trimite la depozit. Ei, asta e versiunea in care folosesti link-ul catre pagina de produs.

Varianta 2: Agentul de vanzari ii arata canapeaua imediat, ii permite sa aleaga culoarea si tapiteria favorita si apoi pregateste factura, garantia, primeste banii, toata lumea e fericita. Asta e versiunea in care folosesti butonul de cumparaturi :).

Sigur, am prezentat o situatie ideala insa cert e faptul ca un continut valoros si relevant este foarte eficient in a determina vanzarea. Foloseste butonul in blogul tau si vezi ce rezultate obtii.

3. Colecteaza pre-comenzi pentru viitorul tau magazin online

Hai sa ne punem si in situatia in care nu ai inca un magazin online dar iti doresti unul. Pentru a-ti pregati lansarea in forta si, in paralel, a testa piata, foloseste butonul de cumparaturi pentru pre-comenzi.

Creeaza un landing page, o pagina cu prezentare de produs, inclusiv recenzii si foloseste in loc de alt call-to-action butonul de cumparaturi. De ce este o alternativa mai buna la colectarea de adrese de email? Deoarece email-ul are un impact diferit, in functie de tipul de afacere pe cand apelul la cumparare este potrivit pentru orice business.

Mai mult, butonul de cumparaturi ofera continuitate procesului de pre-comanda si iti va asigura, inca dinainte de lansare, un procent frumusel de clienti la usa virtuala a magazinului tau.

Citeste si: Noutati: Integrare Gratuita Cu Smart Bill Romania

Butonul de cumparaturi nu este doar un instrument eficient, care completeaza abordarea multi channel a platformei noastre dar este si un modul unic in tara – il poti gasi doar la Gomag

Sa iti transformi afacerea online intr-un hub cu voci care iti vand produsele pe toate canalele pe care le detii este ceva diferit. Iar de astazi, este posibil si pentru business-urile online din Romania.

Fii creativ si combina butonul de cumparaturi cu diferite tool-uri de eCommerce si marketing pentru a obtine vanzarile dorite catre publicul tau. Intra in panoul tau de administrare Gomag si testeaza butonul chiar astazi.

Iar daca nu ai inca un magazin online dar iti doresti unul ori stai pe ganduri, sa alegi Gomag sau nu, te invit sa incerci cu incredere platforma noastra, gratuit pentru 15 zile.

Pe langa cele peste 75 de integrari din Gomag Apps, materialele educative din Academia de eCommerce si toate modulele de marketing, de astazi, butonul de cumparaturi din platforma Gomag te va ajuta sa vinzi mai mult, sa te diferentiezi rapid de concurenta si sa iti surprinzi clientii.

Tu ce parere ai despre butonul de cumparaturi? Esti pregatit sa il folosesti pentru afacerea ta online?

Follow me

Cosmin Daraban

CEO at Gomag
17 ani experienta online
Sunt cofondator SilkWEB & Gomag din 2005.
Scriu din experienta despre marketing in eCommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me