Noutatile din platforma Gomag sunt live si gata de folosit!

Vezi mai jos lista noilor functii disponibile incepand din aceasta luna si seteaza-le in propriul tau magazin pentru a-ti simplifica munca si a castiga mai mult profit.

A, iar daca esti inca la stadiul de idee sau te afli in cautarea unei platforme mai stabile pentru magazinul tau, iti recomand sa testezi Gomag. 

Ai demo gratuit + planuri tarifare diferite in functie de nevoile tale.

Bun, si-acum sa trecem la treaba. Esti gata?

Cuprins Noutati si actualizari in platforma Gomag

  1. Vinde in multiple canale prin integrarea easySales
  2. Actualizare in aplicatia Schema
  3. Integrare cu noua aplicatie Retargeting Biz
  4. Actualizare in aplicatia FGO: gestiuni disponibile
  5. Clientii pot cauta o comanda anume in pagina de istoric comenzi (afisata in cont)
  6. Integrare GLS API


1. Vinde in multiple canale prin integrarea easySales

Daca ai participat la Black Friday SUMMIT cred ca esti deja familiarizat cu numele easySales. 

Ciprian Cazacu este unul dintre partenerii nostri de business invitati sa vorbeasca la eveniment. Asa ca mai jos iti voi spune cateva dintre lucrurile pe care le-a prezentat.

easySales este un INTEGRATOR de structura software pentru eCommerce (nu un marketplace, nu platforma de eCommerce sau altceva).

Practic, e un soft ce integreaza magazinul tau de pe platforma Gomag cu alte canale suplimentare de vanzari: marketplace-uri (eMAG, Elefant, Vivre, CEL etc.), site-uri de anunturi (OLX, Okazii), sisteme de facturare si gestiune (SmartBill) precum si curieri, servicii SMS, platforme de afiliere, fulfillment, email etc.

Avantajul e ca in momentul in care ai Gomag integrat cu toate acestea, daca vrei, orice actualizare facuta in magazin se va propaga automat in restul canalelor pe care le folosesti.

Mai mult, prin sistemul de integrare si solutiile de traducere, poti sa iti duci produsele in extern, sa vinzi pe marketplace-urile internationale (urmeaza integrari cu Zalando, Ebay, Allegro, Amazon etc.)

Daca ai deja un model de business stabil, validat, si vrei sa iti cresti afacerea, easySales este solutia de care ai nevoie.

Iti simplifica munca, iti cere o investitie mai mica de energie pentru expunerea produselor tale si, in mod clar, iti aduce cresteri.

Oficial, easySales este integrat in Gomag. Asa ca il poti folosi si mai simplu. Iata cum:

setari-integrare-gomag-easysales

  • Cauta aplicatia in Gomag Apps – o gasesti repede, e a treia in lista.
  • Completeaza token-ul si selecteaza daca vrei sa trimiti toate produsele in canalele suplimentare, sau doar pe cele active pentru easySales.

selectare-trimitere-easysales

  • Cele active inseamna cele pentru care in detaliul lor este bifat si Canalul de vanzari EasySales.
  • Dupa activarea aplicatiei, produsele incep sa se trimita in easySales.

Pentru a folosi integrarea, vei avea nevoie de un abonament easySales. Vestea buna e ca, inainte, ai la dispozitie 14 zile pentru a o testa in mod gratuit.

Iti recomandam sa o testezi si sa vezi daca se potriveste pentru tine. Cert e ca te poate ajuta in mod clar sa vinzi mai mult, mai ales daca ai o strategie isteata in spate.

Citeste si: Integrare Biano, update GoBots si alte noutati Gomag

2. Actualizare in aplicatia Schema

update-configurari-schema

In aplicatia Schema s-a adaugat posibilitatea de a introduce denumirea pentru campul Nume Copyright si An Copyright, precum si optiunea daca se afiseaza sau nu schema pentru produsele din listare.

Acestea sunt date care iti protejeaza continutul si te pot diferentia in fata clientilor care te cauta in motoarele de cautare.

Dupa cum stii, Schema.org este o metoda excelenta sa oferi informatii suplimentare in rezultatele tale returnate la o cautare. 

Datele structurate reprezinta o arma puternica in SEO, si nu te costa nimic sa le folosesti.

Te poate ajuta sa atragi mai usor atentia la cautare – un beneficiu extraordinar tinand cont de intervalul tot mai mic de atentie pe care il au utilizatorii.

3. Integrare cu noua aplicatie Retargeting Biz

Partenerii nostri de la Retargeting Biz au lansat un tool super atragator pentru proprietarii de magazine online si marketeri.

Practic, e vorba despre o aplicatie all-in-one care iti simplifica / automatizeaza task-urile de marketing si eforturile de a vinde, a creste valoarea cosurilor si rata de conversie.

Rares Banescu a povestit despre noua aplicatie Retargeting Biz si in cadrul Black Friday SUMMIT, asa ca o sa mentionez doar pe scurt cateva dintre noile servicii si beneficii:

  • Poti automatiza partea de campanii PPC cu reclame dinamice pe Google, Facebook si Instagram.
  • Ai template-uri, functie drag-and-drop si posibilitati de automatizare / personalizare in campaniile pe newsletter, notificari push, SMS si email-uri de recuperare cos (de exemplu).
  • Poti face recomandari relevante in site si popup-uri comportamentale.

Sunt instrumente de marketing avansate, utile mai ales pentru business-urile cu bugete si trafic mai mare.

Daca te regasesti in aceste categorii (ai buget si ai trafic pe site, suficient pentru ca algoritmul sa invete), Retargeting Biz iti poate aduce rezultate excelente.

Odata cu noua aplicatie, am actualizat si integrarea cu Retargeting Biz.

actualizare-aplicatia-retargeting

Acum ai la dispozitie campuri noi pentru adaugarea sectiunilor custom. Sunt necesare pentru a face recomandari dinamice care vor completa sau inlocui anumite zone de continut din magazin.

Le poti completa cu ce doresti, in functie de pagina in care faci respectivele recomandari.

Citeste si: Retargeting Biz lanseaza noua platforma de marketing automatizat all-in-one

4. Actualizare in aplicatia FGO: gestiuni disponibile

actualizare-configurari-fgoAcum, in aplicatia FGO se afiseaza gestiunile disponibile cu posibilitatea de a seta care gestiune sa fie implicita si care sa fie disponibile pentru facturare.

5. Clientii pot cauta o comanda anume in pagina de istoric comenzi (afisata in cont)

actualizare-pagina-istoric-comenzi

Am facut un update in pagina istoric comenzi, care se afiseaza in fiecare cont de client.

Paginatia arata altfel acum, sectiunile fiind mai intuitive si mai usor de vizualizat.

De asemenea, clientii tai au posibilitatea sa isi caute o comanda anume, pe baza numarului de comanda sau al numelui produsului.

Este o functie utila mai ales cand clientul vrea sa gaseasca rapid detaliile unei anumite comenzi din istoric sau vrea sa faca o comanda rapida, pentru ca are o nevoie urgenta – nu mai trebuie sa refaca intregul parcurs de cautare al produselor.

Practic, imbunatateste experienta clientului.

6. Integrare GLS API

In fapt, este vorba de integrarea cu noua varianta de API GLS. Ca functionalitate a curierului nu s-a schimbat nimic.

Dar conform celor de la GLS, vor exista clienti pentru care nu va mai functiona versiunea veche GLS, pentru le vor fi trecute conturile la versiunea noua pusa la dispozitie de transportator. 

Pur si simplu acestia vor trebui sa activeze aplicatia.

Prin urmare, s-ar putea sau nu sa fii afectat de aceasta schimbare.

Am zis totusi sa o mentionez aici, pentru orice eventualitate.

Citeste si: Integrare Mokka, editare pagina contact si alte noutati Gomag

Acum ca am ajuns la final, tot ce mai ramane de facut este sa intri in magazinul tau din platforma si sa testezi noile functionalitati si integrari.

Arunca mai intai o privire pe planul si strategia ta si activeaza ce ai nevoie.

Inca nu vinzi cu Gomag? Acum e momentul.

Ai 15 zile demo gratuit in care sa testezi platforma. Apoi alege abonamentul potrivit si adu-ti ideile la realitate cu usurinta.

Andreea Rusz