Salut! Andreea aici, si am venit pregatita cu lista celor mai recente noutati din platforma Gomag.

Asa cum te-am obisnuit deja, (aproape) in fiecare luna lansam noi functionalitati sau update-uri necesare pentru bunul mers al magazinelor clientilor nostri.

De data aceasta am pregatit ceva special pentru cei care folosesc GoBotii, dar si pentru cei pe care ii ajuta masiv optiunile de import / export.

Dar hai sa vedem mai in detaliu despre ce este vorba.

Oh, si nu uita, daca iti place ritmul nostru de dezvoltare si iti doresti o platforma puternica… dar inca nu vinzi cu Gomag, ai la dispozitie 15 zile pentru a incerca platforma, gratuit. 

Convinge-te cu ochii tai 🙂 

Lista noutatilor Gomag din aceasta luna

  1. Integrare Biano pentru magazinele de mobila si decoratiuni
  2. Banner in link-urile speciale pentru Promotii si Noutati
  3. Update pe Email Bot: trimite mail clientilor care au lasat un review
  4. In landing page-uri poti seta interval la care sa ruleze brand-urile
  5. Se poate seta ordonarea afisarii atributelor in detaliu de produs
  6. Import: poti selecta care este varianta principala a produsului
  7. Comenzi Bot: poti adauga o noua conditie de rulare la imprimarea comenzii
  8. Update la export clienti: posibilitatea de filtrare clienti cu cont/ clienti fara cont
  9. Update la export produse: se pot exporta doar produsele care au un anumit status

1. Integrare Biano pentru magazinele de mobila si decoratiuni

Biano este un catalog online cu piese de mobilier si decoratiuni, format din produsele a mai multor magazine online din aceasta nisa.

E un motor de cautare nisat si o platforma suplimentara care te ajuta sa iti prezinti produsele in fata unor oameni despre care stii precis ca sunt interesati de tipul tau de oferta.

Integrarea cu Biano se face super-super usor – trebuie doar sa adaugi pixelul din contul tau.

Integrare Gomag cu Biano

De ce un pixel, si nu un feed?

Pixelul Biano este un instrument care iti permite sa personalizezi afisarea produselor in functie de preferintele utilizatorilor. 

Ba mai mult, poti retargeta oamenii care au mai cumparat inainte din magazinul tau.

Pentru a obtine pixelul adauga magazinul in comunitatea Biano. Apoi, ai nevoie de un Merchant ID, care este generat pentru tine dupa ce trimiti un email la [email protected]

Citeste si: 8 Aplicatii Gomag pentru Casa & Gradina pe care sa le folosesti imediat

2. Banner in link-urile speciale pentru Promotii si Noutati

Stii ca din Gomag ai posibilitatea sa transmiti informatii esentiale prin bannere, intr-o multime de pagini.

De acum inainte, poti sa o faci si in paginile de categorie create pentru prezentarea promotiilor sau a noutatilor.

Tot ce trebuie sa faci este sa accesezi sectiunea Continut> Bannere, sa alegi banner-ul Pagini de Categorie si sa setezi afisarea lui in paginile respective. 

Banner in paginile Noutati si Promotii

La ce te ajuta aceasta functie?

Poti sa atragi atentia asupra unul lucru important: 

  • De exemplu, daca produsele din Promotii au stoc limitat si oamenii trebuie sa se grabeasca pentru a cumpara.
  • Sau daca in pagina de Noutati ai acum produse exclusive, pe care nu le pot gasi in alta parte.
  • Sau daca vrei sa oferi un cod de reducere extra pentru produsele din aceste pagini.
  • Sau pur si simplu vrei sa setezi un feeling din start, in momentul in care oamenii acceseaza paginile de Noutati sau Promotii (si alte pagini statice existente).

Citeste si: Cum sa faci un banner – 15 Idei si Exemple bannere pentru Magazin Online

3. Update pe Email Bot: trimite mail clientilor care au lasat un review

Email Bot iti ofera posibilitatea sa trimiti mesaje automat catre clientii tai, in functie de anumite conditii.

O noua conditie la care am lucrat este trimiterea unui email doar pentru clientii care au lasat un review in site-ul tau.

Update E-mail Bot - clientii care au lasat review

De ce ai face asta?

Clientii care au facut efortul de a scrie un review au un grad mai mare de apropiere fata de brandul tau. 

Asadar, ii poti impulsiona sa faca si mai multe lucruri pentru tine.

De exemplu, le poti trimite un email special in care le multumesti pentru review si ii indemni sa iti promoveze magazinul in fata prietenilor lor. 

Acest email poate contine un cod de voucher personalizat cu numele lor, astfel incat recomandarea sa aiba o forta mai mare.

In plus, odata ce prietenii lor folosesc codul respectiv, vei stii prin intermediul cui a venit comanda.

Si de-aici… exista o multime de posibilitati. Iti poti transforma mai usor clientii in ambasadori de brand, care iti aduc clienti noi la costuri infime.

Citeste si: GoBot – Magazinul tau pe pilot automat la Gomag

4. In landing page-uri poti seta intervalul la care sa ruleze brand-urile

Lucram incontinuu la optimizarea functionalitatilor pentru crearea landing page-urilor in magazinul tau.

Iar acum, am muncit pentru partea de prezentare marci (branduri). Daca ai multiple branduri de produse in magazin, poti seta intervalul la care acestea sa ruleze in pagina.

Interval la care sa ruleze brand-urile

Pentru multa lume, marca produsului este un factor important luat in considerare in procesul decizional. 

Da, mai tin cont de preturi, de increderea pe care o au in magazin si de recomandarile prietenilor.

Dar multi prefera sa cumpere produse de la un brand anume, pentru ca au avut experiente bune in trecut si au incredere ca urmatoarele vor fi la fel.

Asadar, daca ai mai multe marci de produse in site si le afisezi ca stimul pentru cumparare in pagini, creeaza interactivitate prin setarea unui interval de timp la care sa ruleze in carusel.

5. Se poate seta ordonarea afisarii atributelor in detaliu de produs

In sectiunea Setari>General>Ordinea afisarii atributelor ai o noua optiune cu ajutorul careia se poate seta ordonarea afisarii atributelor in pagina detaliu de produs.

Ordonarea atributelor

Atributele sunt diferentiatori ai produsului si au un grad mai mare sau mai mic de importanta in ochii clientilor, in functie de tipul de produs.

De exemplu, e clar ca pentru fashion marimea va prima intotdeauna, dar intr-un magazin de piese auto, de exemplu, nu stii ce atribut primeaza pana ce nu obtii un numar mai mare de comenzi.

Iti dai seama care sunt cele mai cautate, dupa istoricul comenzilor.

Asa ca le poti afisa mai sus, mai vizibil, astfel incat sa simplifici munca de cautare a utilizatorilor si sa ii transformi mai usor in clienti.

Acesta este rolul noii functionalitati, de ordonare a afisarii atributelor.

Citeste si: 16 Elemente Esentiale Pentru Pagina De Produs

6. Import: poti selecta care este varianta principala a produsului

Prin optiunea noua la import Varianta pricipala, ai posibilitatea de a selecta care este varianta principala a produsului adaugat prin import.

Import - Varianta principala

Daca valoarea este 1, aceea este varianta principala, iar daca valoarea adaugata e 0, se vor importa variantele secundare.

7. Comenzi Bot: poti adauga o noua conditie de rulare, la imprimarea comenzii

Am facut un update pe Order Bot. Acum poti conditiona activarea GoBot-ului sa aiba loc doar La imprimarea comenzii.

Gobot comenzi - la imprimarea comenzii

De exemplu, poti stabili ca vrei sa schimbe statusul comenzii, sa genereze o factura sau un AWB doar in momentul in care comanda este imprimata.

Poate consideri ca in acel moment comanda este definitivata, si nu mai poate fi anulata sau schimbata. Totul depinde de strategia ta.

8. Update la export clienti: posibilitatea de filtrare clienti cu cont/ clienti fara cont 

De acum, poti face un export clienti doar cu clientii care au un cont in magazinul tau. Sau dimpotriva, doar cu cei care nu au cont.

Export- clienti cu sau fara cont

Noua functionalitate te ajuta sa iti segmentezi tipul de clienti, astfel incat sa poti crea o strategie mai buna de abordare a lor prin ofertele si mesajele de marketing.

9. Update la export produse: se pot exporta produsele care au un anumit status

La export produse: s-a adaugat si optiunea Status produse astfel ca poti exporta anume doar produsele care au un anumit status.

Export produse- status produse

La ce te ajuta aceasta functionalitate?

De exemplu, poti identifica si folosi listele de produse pentru a comanda produse noi, similare sau pentru a reinnoi stocurile, daca produsele sunt cerute de catre clienti.

Citeste si: Automatizarea unei afaceri online: 5 idei pentru magazinul tau

Cum ti se par ultimele noutati? 

Acum ca ai aflat de ele, analizeaza-ti strategia si vezi cum le poti folosi pentru a-ti face munca mai usoara.

Vrei sa vinzi si tu cu Gomag? 

Poti incepe constructia magazinului in cele 15 zile gratuite de test. Vinde online mai usor si mai simplu, fara sa pierzi bani, timp si resurse valoroase.

Ne auzim data viitoare!

PS. Citeste noutatile din lunile trecute:

Andreea Rusz
[i]
[i]
[index]
[index]
[i]
[i]
[index]
[index]
[i]
[i]
[i]
[i]
[index]
[index]