Nicaieri nu e ca acasa.
Si pentru multi, putine activitati sunt la fel de satisfacatoare ca aranjarea locuintei asa incat sa se simta ca acasa.
Daca vinzi mobila, accesorii, scule, farfurii, lampi, perdele sau obiecte de bricolaj, stii deja ca trebuie sa fii creativ si curajos pentru a castiga clienti profitabili.
De aceea, astazi discutam despre 8 aplicatii Gomag pentru Casa & Gradina dar iti voi oferi si cateva idei de marketing pentru ca vanzarile tale sa creasca.
Pregatit?
Uite despre ce aplicatii e vorba:
Aplicatii Gomag pentru Casa & Gradina
1. Download
2. Review-uri automate
3. Feed pentru integrarea cu Biano / Favi
4. Pachet de produse
5. Grupuri de clienti
6. Comenzi rapide
7. Validare coduri fiscale
8. Ofertare
Citeste toate articolele din serie:
1. Download (instructiuni montaj)
De multe ori, industria Casa & Gradina e strans legata de iscusinta si lucru manual, DIY, bricolaj. Si strans legata de sentimentul de implinire pentru ca te implici in transformarea casei sau gradinii tale.
De aceea aici merg foarte bine tutorialele si fisierele cu instructiuni de montare. De exemplu, daca vinzi tapet sau mobila sau gratare poti sa adaugi in pagina de produs fisierul cu instructiunile de montaj.
Sau un tutorial PDF prin care ii explici pas cu pas omului cum si unde sa iti foloseasca produsul. Unde sa planteze pomii fructiferi, de exemplu.
Cum adaugi aceste tipuri de fisiere?
Foloseste aplicatia Downloads din platforma Gomag.
Aceasta va crea un tab nou in pagina de produs din care omul poate descarca simplu fisierele de care are nevoie, de fiecare data cand are nevoie.
2. Reviews
Am tot vorbit despre incredere in produs si brand in cumparaturile online
Pana la urma si tu esti incurajat de recenzii si testimoniale sa cumperi – sau nu – un anumit produs. Practic, recenziile valideaza magazinul / produsele si determina consumatorul sa cumpere mai repede.
Insa putini oameni iti lasa recenzii daca tu nu le ceri in mod direct sa o faca.
Cel mai simplu e sa automatizezi tot procesul si sa le trimiti un email personalizat cu produsele comandate, prin care ii inviti sa iti faca aceasta favoare + cod de reducere la urmatoarea achizitie.
Foloseste aplicata Review-uri Automate din Gomag pentru a crea si seta acest email.
Profita de ocazie pentru a le multumi dar si pentru a-i ghida in crearea recenziei, sa nu te trezesti cu exemple de genul “ff multumit”, “imi place acest produs” si asa mai departe.
Invita-i sa iti spuna mai pe larg ce le place la produs, de ce au avut nevoie de el si ce i-a facut sa cumpere de la tine.
Asa ii inspiri sa iti ofere recenzii cat mai complete, cu putere de persuasiune.
Citeste si: Invata Sa Generezi Testimoniale Puternice
3. Feed pentru integrarea cu Biano / Favi
Biano si Favi sunt motoare de cautare pentru produse Home & Deco, care integreaza colectiile magazinelor online inscrise si functioneaza pe sistemul Pay per click.
Adica platesti doar atunci cand oamenii dau click pe produsul tau din motorul de cautare si sunt directionati in magazinul tau.
Functioneaza la fel cum o face Glami pentru produsele de fashion.
Acum, am vazut tot felul de pareri despre aceste doua platforme. Unii au avut rezultate, altii nu prea sau spun ca au iesit in pierdere.
Zic totusi sa te documentezi asupra ce inseamna prezentarea produselor tale pe Biano sau Favi si, daca vrei, sa testezi pentru a vedea ce rezultate obtii tu. Pentru ca acestea depind de oferta ta, de tipul de produse si strategia pe care o abordezi.
Pentru a face integrarea cat mai usor, iti recomand sa creezi un feed dedicat cu produsele dorite, folosind aplicatia Feed-uri (o gasesti in modulul Produse, si poti face un feed gratuit).
Da click pe link si urmeaza pasii din documentatie, sigur te vei descurca.
4. Pachet de produs (inclus in abonament incepand de la Plus)
Uite un pic de material de gandire: un hotel cere 350 de lei pe noapte si ofera micul dejun separat, la 50 de lei. Clientii stau bine pe ganduri inainte sa il aleaga pentru ca… ei bine, e un cost in plus.
In acelasi timp, daca ofera camera cu 400 de lei pe noapte cu mic dejun inclus pare, miraculos, un targ foarte bun, mult mai atragator.
De ce?
Pachetul de produse altereaza modul in care oamenii percep pretul si da impresia unei oferte mai bune.
De asemenea, poti crea pachetele de produse pentru a da un avant stocului, sa cresti rata de utilizare a produsului si sa iti simplifici actiunile de marketing.
Pana la urma, daca vinzi 5 produse separat, faci marketing pentru 5 produse. Dar daca le faci pachet, faci marketing doar pentru un produs.
Ai toate beneficiile.
Iti recomand sa folosesti aplicatia Pachete de produse, disponibila in Gomag incepand de la abonamentul Plus (sau aplicatia Bundle, daca vinzi cu abonamentul Start).
5. Grupuri de clienti (inclusa in abonament incepand de la Pro)
Pe langa avantajul clar al segmentarii clientilor in grupuri separate, aplicatia Grupuri de clienti din Gomag aduce un beneficiu in plus daca vinzi produse Casa & Gradina.
Care anume?
Avantajul de a te adresa diferit clientilor B2B, de multe ori mai profitabili si care au un proces diferit de cumparare fata de consumatorii obisnuiti.
Pentru ca daca vinzi, de exemplu, scaune de birou, e posibil sa te trezesti cu o cerere de oferta de la o firma cu 30 de angajati. Cu acest tip de client tratezi diferit si iesi in plus chiar daca ii oferi discount.
Mai mult, daca il integrezi in grupul Clienti B2B, poti sa automatizezi trimiterea de email-uri cu Email Bot pentru cross-sell cu oferte viitoare – poate are nevoie si de birouri, etajere, mobilier pentru bucatarie, accesorii si asa mai departe.
Foloseste aplicatia Grupuri de clienti pentru a segmenta categoria clientilor DIY versus clientii standard, in functie de locatie (mare-mare atentie, daca clientul e din apropiere ii poti face comunicari prin care ii oferi servicii suplimentare de montaj, il inviti in locatia ta, beneficii speciale pentru cei din apropiere).
Tipul de produse pe care il vinzi va dicta tipologia grupurilor de clienti in magazinul tau.
Citeste si: 9 Motive pentru care majoritatea afacerilor online dispar
6. Comenzi rapide
Pentru unii, sa fie contactati de operatorii magazinului e mai simplu decat sa finalizeze singuri comanda online.
Dar, de cele mai multe ori, aplicatia Comenzi rapide te ajuta sa gestionezi situatiile in care omul are nevoie de o oferta pentru cantitate sau are intrebari suplimentare… si n-are chef sa citeasca toate specificatiile din pagina de produs.
Vreau sa intelegi ca atunci cand primesti o comanda rapida ar trebui sa te bucuri. Pentru ca in acel moment poti prelua controlul asupra achizitiei.
Ii poti vinde la telefon.
Poti face upsell, poti recomanda un pachet de produse si il poti fideliza oferindu-i servicii suplimentare – de exemplu, daca ai o colaborare cu o firma de montaj, instalatori, designeri de interior, ii poti pune in legatura.
Sfatul meu este sa inveti temeinic cum sa vinzi la telefon si sa iti instruiesti si angajatii. Chiar poti vinde mai mult, cu minim de efort.
Pont! Ia-ti ghidul Convorbirilor telefonice profitabile din Academia de eCommerce. Aici ai o multime de idei si fise care te vor ajuta sa gestionezi mai bine discutiile la telefon cu clientii.
7. Validare coduri fiscale (pentru B2B)
Revenim iar la probabilitatea – mare – ca un magazin Casa & Gradina sa aiba clienti B2B.
In aceasta situatie, comanda va fi facturata pe persoana juridica sau PFA (sa zicem, de exemplu, ca omul cumpara de la tine materialele din care urmeaza sa isi creeze produsele).
Stii cate date are clientul de completat in aceasta situatie? Exact.
Foloseste aplicatia Validare Coduri Fiscale din Gomag pentru a-ti usura munca, tie dar si clientului.
Aceasta ii permite clientului sa completeze formularul automat cu datele firmei, cautandu-le doar dupa CUI. Sa nu mai vorbim despre cat de utila e in momentul in care ai o comanda rapida sau telefonica.
Nu mai pierzi timpul cerand date avansate clientului, ci acestea se completeaza automat.
Citeste si: 5 Provocari Cu Care Se Confrunta Brandurile B2B
8. Ofertare
Continuand in aceeasi nota, clientilor B2B ce cumpara cantitati mari din produsele tale le faci o oferta diferita fata de un client care cumpara un singur produs.
Pentru ca se si asteapta la asta. O sa iti ceara asta.
Cum creezi o oferta cu produsele potrivite, care sa nu iti dea toata gestiunea peste cap si care sa arate si bine?
Activeaza aplicatia Oferte din Gomag si genereaza aici oferte personalizate de fiecare data cand e nevoie.
De ce sa o folosesti?
Pentru ca aici setezi absolut toate datele necesare pentru crearea, trimiterea si gestionarea unei oferte individuale.
Poti sa setezi un discount, sa stabilesti mesajul din email-ul cu oferta, sa completezi datele clientului si sa adaugi observatii personale, pentru mai tarziu.
Produsele sunt adaugate direct din admin-ul magazinului asa ca nu mai trebuie sa lucrezi cu diferite programe pentru a adauga manual datele si elementele ofertei.
E mult mai simplu.
Citeste si: Cum sa iti cresti profitul oferind reduceri – 5 idei pentru afacerea ta
BONUS. Idei de articole pe blog pentru Casa & Gradina
- Cea mai des intrebare pe care o auzi din partea clientilor
- Cand e cel mai bun moment sa planuiesti un proiect de design interior
- Cum sa supravietuiesti renovarii
- Cum sa stabilesti un buget pentru renovare
- La ce sa fii atent cand alegi accesorii de bucatarie / podele / perdele / baie
- Cum sa aranjezi un colt cozy in casa ta
- Cum sa amenajezi locul de gratar din gradina
- Cum a fost la un eveniment de design
- Cum ai amenajat casa unui client
- Exemple de design interior care iti plac
- Trenduri pentru culoarea anului
- Despre iluminarea locuintei: trenduri, materiale, marimi si ce e nou
- Cum sa ai grija de plantele din casa ta
- Idei de depozitare pentru spatii mici
- Cum sa iti personalizezi noptiera
- Cum iti pregatesti gradina pentru toamna
- Idei de decor pentru Craciun / Paste / Valentine’s Day / vara / iarna etc.
In articolul de azi am mentionat doar 8 aplicatii Gomag pentru Casa & Gradina insa lista nu se opreste aici. Activeaza cel putin una dintre aplicatii si foloseste-o.
Serios, foloseste-o. Nu o tine doar acolo, sa fie, pentru ca asa nu aduce rezultate.
In Gomag ai o multime de functionalitati si aplicatii care te ajuta in mod sigur sa vinzi. Insa trebuie sa le folosesti si, foarte important, sa le folosesti respectand bunele practici de usability.
Daca vrei sa profiti si tu de avantajele platformei dar inca nu vinzi cu Gomag, fa un demo gratuit pentru 15 zile.
Descopera ce instrumente iti punem la dispozitie pentru a te ajuta sa vinzi mai mult si cat de simplu este sa creezi si sa cresti un magazin pe Gomag.
Citeste toate articolele din serie:
- 8 aplicatii Gomag pentru Fashion – cum iti propulsezi vanzarile
- 6 aplicatii Gomag pentru IT&C si Electrocasnice pe care sa le activezi chiar acum
- 8 Aplicatii Gomag pentru Bijuterii & Cadouri in magazinul tau
- 8 aplicatii Gomag pentru Health & Beauty – Activeaza-le acum!
- Cum sa eviti greselile de incepator si sa minimizezi riscurile - decembrie 3, 2024
- Reguli de aur cand vrei sa vinzi pe Pinterest - noiembrie 26, 2024
- Idei si organizare pentru procesul de productie in compania ta - noiembrie 19, 2024