1 minute timp de citire

Analizand sute de magazine online din Romania, am observat ca o mare parte dintre acestea au probleme destul de grave in pagina de produs. Aceasta pagina fiind una extrem de importanta pentru clientii magazinelor.

In acest sens am ales sa prezentam 16 elemente esentiale pe care trebuie sa le aiba pagina de produs a magazinului tau online.

detaliu produs infografic

  1. Imagini de produs. Imagini de produs calitative, high resolution.
  2. Galerie Foto. Imagini cu produsele, din mai multe unghiuri, cu optiune de zoom pe imagini.
  3. Pret. Pretul produsului amplasat cat mai aproape de butonul de “Adauga in Cos”.
  4. Transport. Afisarea infrormatiilor referitoare la transport, livrare si plata.
  5. Elemente de Trust. Iconuri care sa castige increderea clientului.
  6. Descrierea Produsului. Descrierea comerciala de produs, cat mai detaliata, cu prezentarea beneficiilor, avantajelor, corecta din punct de vedere gramatical.
  7. Info Produs. Specificatii tehnice detaliate despre produs.
  8. Cross-Sell. Afisarea produselor similare.
  9. Titlu. Titlul produsului evidentiat si amplasat vizibil, in primul ecran.
  10. Review-uri Clienti. Posibilitatea de a publica review-uri la produse si de a citi parerile altor clienti.
  11. Disponibilitate Produs. Afisarea informatiilor despre stoc impreuna cu pretul produsului si un buton de call-to-action.
  12. Adauga in Cos. Butonul de “Adauga in cos” evidentiat prin culoarea de actiune si amplasat vizibil in primul ecran.
  13. Comanda Telefonica. Amplasarea datelor de contact cat mai vizibil in pagina de produs (telefon, chat, etc.). Optimizarea site-ului pentru dispozitivele mobile prin adaugarea butonului de “Click 2 Call” pentru pagina de produs in varianta mobila.
  14. Social Share. Posibilitatea distribuirii in retelele sociale si integrarea butoanelor de share/like pentru incurajarea crearii unei comunitati.
  15. Wishlist. Posibilitatea salvarii produsului intr-un wishlist.
  16. Up-Sell. Afisarea produselor complementare.

Acest infografic poate fi preluat si distribuit la liber. Daca alegi sa mentionezi sursa, poti sa primesti un cadou din partea noastra 😉

Vezi si infografic pagina despre noi.

Cosmin Daraban

CEO la Gomag
Pasionat de antreprenoriat si ecommerce, am inceput activitatea online in anul 2000.
Cofondator SilkWEB & Gomag din 2005.
Impreuna cu echipa am ajutat sa creasca peste 1500 de companii.

[i]
[i]
[index]
[index]