Esti curios ce actualizari s-au facut in platforma Gomag, in luna octombrie?

O mare parte a activitatilor noastre din aceasta luna s-au axat pe pregatiri si iar pregatiri pentru cele mai mari evenimente de vanzare din an (Black Friday, luna decembrie, Craciunul).

Magazinele clientilor nostri vor primi un surplus de trafic si comenzi in urmatoarele 2 luni, asa ca am pregatit infrastructura si tot ceea ce este necesar pentru ca ei sa se poata concentra pe ceea ce e mai important: vanzarile.

Insa, asa cum v-am obisnuit, ne-am facut timp si pentru mici actualizari de care au nevoie clientii nostri.

Vezi despre ce este vorba, in acest articol.

Pe scurt: Noutati Gomag octombrie 2020

  1. In feed-ul Bizoo.ro poti alege daca atributele se adauga dupa descriere sau in tag-uri separate
  2. Posibilitatea de a actualiza codul produsului.
  3. Pentru Cargus si TNT se afiseaza codurile postale la generarea AWB.
  4. Optiunea de sitemap pentru toate limbile active in magazin
  5. Pentru SmartBill exista posibilitatea de a adauga diferite informatii pe factura in camp “Observatii’.
  6. In setarile aplicatiei de SmartBill s-a mai adaugat inca o optiune pentru formatul denumirii produsului pe factura si anume: Denumirea produsului din SmartBill

Descopera ultimele noutati si foloseste-le in magazinul tau online.

1. In feed-ul Bizoo.ro poti alege daca atributele se adauga dupa descriere sau in tag-uri separate.

Bizoo.ro este un canal suplimentar de distributie si promovare a afacerii tale. Practic, e un loc in care sa iti creezi un cont complet despre firma ta si chiar sa prezinti detaliile produselor.

Prezenta pe acest canal poate sa iti aduca rezultate, sau poate nu. Exista o multime de experiente si, de multe ori, rezultatele depind de produse sau brandul magazinului.

Prin urmare, testeaza acest canal si vezi cum se comporta pentru tine.

Daca vrei sa incarci informatii despre produsele tale in platforma Bizoo.ro, va trebui sa incarci feed-ul de produse (o lista cu toate produsele tale, in formatul suportat de platforma Bizoo.ro) generat automat de platforma Gomag. 

Cu noua actualizare, acum ai posibilitatea sa alegi daca atributele produselor tale sa se adauge dupa descrierea lor sau in tag-uri separate.

atribute-feed-produse-bizoo

2. Posibilitatea de a actualiza codul produsului

Stii ca fiecare produs din magazinul tau online are un cod unic de produs.

Cand adaugi produsul manual, e simplu sa il treci dupa iti doresti, folosind ce litere, cifre sau simboluri doresti.

Insa atunci cand faci import de produse (in cazul in care ai un catalog mai mare de la furnizor sau migrezi de pe alta platforma pe platforma Gomag), se importa automat si codul produselor.

Practic, cand faceai import, nu puteai modifica SKU-urile.

De acum, poti interveni in acest proces.

Daca la import se coreleaza atat ID-ul produsului cat si SKU, atunci se poate schimba codul de produs. 

Atentie! Coloana ID va fi luata in considerare doar daca exista si coloana SKU inclusa in import – pentru a evita greselile de import.

modificare-sku-import-produse

3. Pentru UrgentCargus si TNT se afiseaza codurile postale la generarea AWB 

Acum e disponibila o lista a codurilor postale pentru generarea AWB-urilor cu acesti 2 furnizori. 

Ei bine, poate te intrebi la ce folosesc pana la urma codurile postale, avand in vedere faptul ca tu trimiti coletele cu UrgentCargus sau TNT, nu cu Posta.

Raspunsul simplu, pentru mai multa operativitate

Identificarea locatiilor de livrare se face mai rapid si cu sanse mai mari sa fie cele corecte.

Prin urmare, creste eficienta curierilor – coletele ajung la adresa buna, la timp – si iti scade tie rata de retur, dar si volumul de plangeri din partea clientilor.

Pont! In platforma Gomag ai integrari gratuite cu cei mai populari furnizori de servicii de curierat. Singurele tale costuri tin de contractele negociate cu furnizorul sau furnizorii alesi de tine.

4. Optiunea de sitemap pentru toate limbile active in magazin

Sitemap-ul, asa cum ii spune si numele, este o harta a intregului tau site. E extrem de utila atat cand esti la inceput si vrei sa grabesti procesul de indexare: adaugi sitempa-ul in Google Search Console.

Dar te ajuta si cand adaugi pagini noi, pentru ca ii poti spune lui Google cat de des sa se intoarca pentru a verifica noile schimbari din site.

Pentru magazinul tau deschis pe platforma Gomag, gasesti sitemap-ul la adresa https://www. domeniultau .ro/sitemap/sitemap.xml.

Noutatea? Daca ai mai multe limbi active in magazin, acum poti adauga un sitemap pentru fiecare dintre ele.

exemplu-sitemap-gomag

Citeste si: Cum Te Asiguri Ca Magazinul Tau Online E Indexat (Mai Repede)

5. Pentru SmartBill exista posibilitatea de a adauga diferite informatii pe factura in campul ‘observatii’. 

Ultimele 2 actualizari despre care povestim azi sunt legate de integrarea cu SmartBill, poate cea mai populara solutie de facturare si gestiune din Romania.

Acum, atunci cand generezi o factura in Gomag cu SmartBill, apare un camp pentru “observatii”, unde poti adauga diverse note.

Informatiile de aici nu sunt vizibile pentru client, insa sunt utile pentru tine si echipa ta. Observatiile vor aparea pe rapoarte sau cand exporti un raport.

Ce poti adauga aici?

  • Feedback primit la aceasta comanda sau comenzile anterioare ale clientului
  • Obiceiuri recurente observate la acest client
  • Cereri extra din partea clientului
  • Termene extinse de plata sau livrare etc.

6. In setarile aplicatiei de SmartBill s-a mai adaugat inca o optiune pentru formatul denumirii produsului pe factura si anume: Denumirea produsului din SmartBill

Atunci cand configurezi optiunile de facturare prin SmartBill, la denumirea produsului pe factura ai inca o optiune:

  • Denumire
  • Denumire si brand
  • Denumire si atribute
  • Denumirea produsului din SmartBill

Afla si cum folosesti modulul Grup de clienti din platforma Gomag, in special daca ai o afacere B2B.

Citeste si despre alte functionalitati:

Daca ai deja un magazin online pe Gomag si iti doreai una sau mai multe dintre aceste actualizari, acum e momentul sa le folosesti cu incredere.

Iar daca esti in cautarea unei platforme stabile pe care sa iti lansezi sau sa iti cresti magazinul online, te invit sa incerci gratuit platforma Gomag.

Ai 15 zile la dispozitie sa iti aranjezi magazinul (majoritatea clientilor nostri o fac in mai putin de 5 zile) si sa il lansezi direct pentru vanzari din prima zi!

Andreea Rusz
[i]
[i]
[index]
[index]
[i]
[i]
[index]
[index]
[i]
[i]
[i]
[i]
[index]
[index]