Clientii apreciaza cadourile, mai ales cand nu se asteapta sa le primeasca. In eCommerce, cadoul in cos chiar poate face diferenta, oferind clientului un impuls sa cumpere de la tine.
Clientii apreciaza cadourile, mai ales cand nu se asteapta sa le primeasca. In eCommerce, cadoul in cos chiar poate face diferenta, oferind clientului un impuls sa cumpere de la tine.
Aplicatia Cadouri in cos, disponibila in Gomag, te ajuta daca vrei sa iti surprinzi clientii si sa le oferi un motiv in plus pentru a cumpara. Sfatul nostru este sa alegi produse cu o valoare mai mica (pe care sa le ai incadrate deja la costurile de fidelizare a clientului) pentru a le seta drept cadouri in cos.
De asemenea, poti alege cadouri care sa aiba legatura cu produsul principal sau, dimpotriva, produse din categorii total opuse (cadouri pentru femei vs cadouri pentru barbati).
Actiunea de a oferi cadouri pentru o anumita suma in cosul de cumparaturi are rolul de a te ajuta sa cresti valoarea medie a comenzilor, sa iti fidelizezi clientii si sa ramai in mintea lor pentru o perioada mai indelungata.
Creste valoarea medie a cosului oferind cadouri pentru comenzile de valori mai mari in magazinul tau.
Odata ce ai acces la aplicatia Cadouri in cosul de cumparaturi, poti stabili un prim cadou, pentru un prag de valoare a cosului in magazin (sau poti oferi cadoul pentru toate comenzile, indiferent de valoare). Iti recomandam sa testezi cu diverse produse cadou si diverse sume limita, pentru a identifica ofertele cele mai convingatoare pentru clienti.
E important sa retii ca nu e suficient sa setezi un cadou pentru ca valoarea medie a cosului sa explodeze. S-ar putea sa fie nevoie de mai multe teste si optimizarea strategiei prin care anunti ca ai cadouri pentru cumparaturile in site.
Iti recomandam sa consulti documentatia si blogul Gomag, unde gasesti o multime de idei si tactici pe care le poti pune in practica pentru un magazin online super profitabil.
©2024 Gomag. Toate drepturile rezervate.