Stii ca parintii au prea putin timp la dispozitie, mai ales daca au copii mici. Cand se hotarasc sa caute produsele de care au nevoie, atrage-le atentia din prima cu un magazin sigur, mega usor de folosit si care ii va convinge sa cumpere de mai multe ori.
Ai module native in platforma pentru upsell si cross-sell, astfel incat sa vinzi clientilor, in mod natural, mai multe produse care le fac viata mai usoara.
Foloseste-te de modulul CRM din admin-ul Gomag pentru a gestiona clientii de-a lungul timpului. Imparte-i in grupuri. Foloseste CRM Bot. Asa poti sa le vinzi mai rapid, cu mesaje personalizate, pe masura ce copilul creste.
Adauga-ti produsele in comparatoarele de preturi populare. Retargeteaza clientii si vinde-le asa cum vor, analizandu-i cu instrumente dedicate, gata de integrat pentru magazinul tau.
Suntem aici sa te ajutam, cu o echipa de suport pe care clientii nostri o iubesc. Asa ca ne gasesti la un click distanta, pe mai multe canale: documentatie scrisa, tutoriale video, suport pe tichete, email sau telefonic.
Vinde online acolo unde lumea merge din start cu gandul sa cumpere. Fii unul dintre sellerii pe eMAG. Integreaza magazinul propriu cu eMAG Marketplace, pentru ca tu sa poti gestiona comenzile si stocurile direct din platforma, cu minim de efort.
Sistemul nostru este pregatit sa te ajute sa primesti comenzi, sa le gestionezi in mai putin de 1 minut si sa vinzi mai usor. Plus, ai peste 150 de aplicatii integrate pentru marketing, SEO, Facebook, furnizori de servicii si automatizare.
Motivul numarul 1 pentru care am ales platforma Gomag este faptul ca e o platforma dedicata magazinelor online. Platforma este adaptata in functie de ce functioneaza in piata de eCommerce. Ne-am obisnuit usor cu sistemul, iar implementarile se desfasoara tot mai usor. Ne dorim sa automatizam cat mai mult. Recomandarea mea este sa alegeti specialisti in domeniu.
Ideea de platforma SaaS mi se pare una smart: e o platforma care evolueaza in timp real, cu cerintele pietei. De aici si posibilitatea de a face dezvoltari constant. A fost usor sa facem transferul catre Gomag si sa lansam magazinul. Customizarile le-am facut singur, fara a fi nevoie sa angajez programatori. Platforma e usor de folosit. Echipa de suport si sistemul de ticketing este foarte bun.
Gomag este o echipa de profesionisti de la care am invatat ca orice este posibil. Indiferent de gradul de complexitate al proiectului echipa a fost alaturi implicandu-se in cele mai mici detalii cu foarte multa rabdare si atentie. Mi-au depasit asteptarile si au reusit sa ma surprinda cu taskuri dificile indeplinite pana in cel mai mic detaliu. Colaborarea cu Gomag imi ofera siguranta, incredere, stabilitate si o echipa pe care stiu ca ma pot baza oricand am nevoie.
Buy4Baby - De la startup, la 500 comenzi/luna si sute de clienti fideli
Descopera cum sa iti planuiesti afacerea pentru succes, dar si cateva idei de marketing pe care sa le testezi in magazinul tau.
Citeste ghidulVinzi produse pentru copii sau bebelusi, jucarii, seturi de botez, accesorii pentru copii sau hainute? Foloseste cu incredere aplicatiile Gomag special dezvoltate sa te ajute in magazin. Ofera o experienta placuta la cumparare si bucura-te de clienti profitabili.
Vezi Aplicatiile GomagPiata produselor pentru copii in Romania se afla in top, atat ca numar de cumparatori online si offline, precum si ca numar de comercianti.
Cu toate acestea, chiar daca acum vrei sa deschizi un magazin online cu produse pentru bebe si copii, exista oportunitati sa ai succes, sa vinzi catre publicul general sau specializat. Totul depinde de cat de mult de implici, de modul in care te pozitionezi, de diferentiatorii afacerii tale si de bugetul pe care esti dispus sa il investesti in actiuni de marketing.
Nu uita, insa, sa iti analizezi competitorii, atat inainte de deschiderea magazinului, cat si constant, dupa ce acesta a fost lansat. Poti invata multe de la competitorii tai.
Costurile pentru un magazin online cu produse pentru copii si bebelusi incep de la 1 euro pe zi pentru platforma eCommerce daca iti lansezi site-ul cu Gomag si urca, minimal, pana la cateva mii de lei - luand in calcul achizitia de produse, relatia cu partenerii de business (transportatori, procesatori de plata, efulfillment etc.) si costurile de gestiune afacere. In functie de bugetul pe care vrei sa il investesti in marketing, acesta evolueaza pana la cateva mii de euro.
Poti face, de asemenea, dropshipping cu articole pentru copii, mai ales daca vrei sa incepi prin a testa piata, cu costuri mai reduse. Insa tine cont ca iti vei putea creste afacerea doar daca te bazezi, in principal, pe stocuri proprii (astfel incat sa poti livra rapid si sa castigi increderea clientilor).
Primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa iti gandesti un plan de afacere. Aici stabilesti ce produse vrei sa vinzi (articole pentru bebelusi, jucarii, produse pentru copii etc.) si cum le obtii (de la furnizori, le produci tu, colaborezi cu o fabrica pentru linia ta de produse).
Apoi, gandeste-te cum vrei sa iti pozitionezi afacerea Baby & Kids: produse la preturi accesibile? Produse pentru bebe din anumite materiale / de la anumite branduri? Pe baza de diferentiator: demo 1 la 1, perioada de test, acces la consultanta specializata?
De aici iti vei da seama cum sa iti promovezi afacerea si ce elemente iti vor scoate magazinul in evidenta.
Nu uita sa iti gandesti bine politica de livrare si retur, si sa faci o lansare de proportii, pentru a atrage atentia clientilor tai.
Ai grija sa fie un nume scurt, usor de retinut, rostit si scris. Te poti lega de tipologia de produse, tipul de public sau efectul pe care firma ta il are in viata clientilor.
De asemenea, multi antreprenori aleg nume care au o anumita semnificatie in viata lor (numele copilului, un hobby, un joc de cuvinte etc.). Pe cat posibil evita cuvintele cheie in nume si alege unul pe care il poti transforma intr-un brand. Imagineaza-ti cum va arata acesta in logo, printat pe cutii sau plicuri sau in compozitiile vizuale pentru marketing.
Alege pentru inceput furnizori locali pentru dropshipping si o platforma cu abonament lunar, cum e Gomag. Aceste 2 actiuni te ajuta sa ai din start costuri mici pentru furnizarea de produse si lansarea site-ului online.
Daca nu dispui nici de un buget mare pentru marketing, incepe prin a face actiunile asa-zis gratuite, care de fapt inseamna sa investesti timp: pagini si postari Social Media, email cu MailChimp, blogging si video-uri interesante pe YouTube.
Desigur. Daca vrei sa aduci in magazinul tau online haine second hand pentru copii sau pantofi second hand poti face asta, cu anumite conditii.
Ai grija sa specifici in mod clar si vizibil starea produselor - prin text, imagini si video, sa alegi o strategie de pret atractiva pentru clienti si sa desemnezi locul de provenienta al produselor. De asemenea, nu toate produsele pentru copii pot fi vandute in starea second-hand, indiferent cat le igienizezi (lenjeria intima sau sosetele de exemplu).
Daca esti in cautare de furnizori de produse Baby & Kids - jucarii, mobilier pentru copii, articole vestimentare, pampersi, carucioare, scaune de masina pentru copii, carti pentru copii etc., incepe prin a cauta furnizori online, pe Google sau in grupurile de profil de pe Facebook. Exista o multime de grupuri pentru antreprenori - chiar si noi avem grupul eCommerce cu Gomag.
De asemenea, si noi te putem ajuta sa intri in legatura cu alti vanzatori sau distribuitori online. Trimite un email catre agentul tau de la Gomag si spune-i ce anume doresti sa vinzi. Iti vom trimite o lista cu potentiali furnizori de produse pentru copii pe care sa ii contactezi.
©2024 Gomag. Toate drepturile rezervate.