Clientii sunt atenti la produse, dar si la sentimentul pe care il da magazinul tau. Noi iti oferim un magazin intuitiv, atat pentru clienti cat si pentru tine, care castiga increderea. Acesta e primul pas, si cel mai important, care duce la vanzare.
In Gomag gasesti integrari native cu firme de curierat (FAN Courier, DPD, GLS etc.), procesatori de plati (mobilPay, PayU, EuPlatesc etc.), SmartBill facturare si multi alti furnizori de servicii pentru magazinul tau.
Foloseste aplicatia Marcaje promotionale pentru a scoate in evidenta produsele de top. Adauga-le inclusiv in categorii, pentru comenzi mai rapide.
Foloseste-te de modulul CRM din admin-ul Gomag, pentru a vedea actiunile clientilor de-a lungul timpului. Imparte-i in grupuri. Asa poti sa le vinzi mai rapid, cu mesaje personalizate.
Vinde cosmetice si suplimente alimentare cu ajutorul afiliatilor si a influencerilor, prin intermediul platformelor dedicate cum ar fi 2Performant.
Suntem aici sa te ajutam, cu o echipa de suport pe care clientii nostri o iubesc. Asa ca ne gasesti la un click distanta, pe mai multe canale: documentatie scrisa, tutoriale video, suport pe tichete, email sau telefonic.
Vinde online acolo unde lumea merge din start cu gandul sa cumpere. Fii unul dintre sellerii pe eMAG. Noi iti integram magazinul cu eMAG Marketplace, pentru ca tu sa gestionezi comenzile si stocurile direct din platforma, cu minim de efort.
Sistemul nostru este pregatit sa te ajute sa primesti comenzi, sa le gestionezi in mai putin de 1 minut si sa vinzi mai usor. Plus, ai peste 155 de aplicatii integrate pentru marketing, SEO, Facebook, furnizori de servicii si automatizare.
Gomag este o echipa de profesionisti de la care am invatat ca orice este posibil. Indiferent de gradul de complexitate al proiectului echipa a fost alaturi implicandu-se in cele mai mici detalii cu foarte multa rabdare si atentie. Mi-au depasit asteptarile si au reusit sa ma surprinda cu taskuri dificile indeplinite pana in cel mai mic detaliu. Colaborarea cu Gomag imi ofera siguranta, incredere, stabilitate si o echipa pe care stiu ca ma pot baza oricand am nevoie.
Pe langa siguranta , usurinta in exploatare si o multime de functionalitati (care chiar functioneaza), platforma Gomag livreaza si rezultate . Echipa Gomag este una speciala si are intotdeauna raspuns dar mai ales solutii la solicitarile noastre. Singurul nostru regret este ca nu am inceput colaborarea mai devreme! Le multumim pe aceasta cale pentru tot suportul acordat!
Ideea de platforma SaaS mi se pare una smart: e o platforma care evolueaza in timp real, cu cerintele pietei. De aici si posibilitatea de a face dezvoltari constant. A fost usor sa facem transferul catre Gomag si sa lansam magazinul. Customizarile le-am facut singur, fara a fi nevoie sa angajez programatori. Platforma e usor de folosit. Echipa de suport si sistemul de ticketing este foarte bun.
“75% din clientii actuali sunt clienti noi, veniti dupa lansarea magazinului online”
Descopera cum sa iti planuiesti afacerea pentru succes, dar si cateva idei de marketing pe care sa le testezi in magazinul tau.
Citeste ghidulRomanii nu se feresc sa cumpere online cosmetice, suplimente alimentare, parfumuri, produse de igiena si asa mai departe. Foloseste cu incredere aplicatiile Gomag special dezvoltate sa te ajute in magazin.
Vezi Aplicatiile GomagPiata de Health & Beauty in Romania se afla in top, atat ca numar de cumparatori online si offline, precum si ca numar de comercianti.
Cu toate acestea, chiar daca acum vrei sa deschizi un magazin online de Health & Beauty, exista oportunitati sa ai succes, sa vinzi catre publicul general sau specializat. Totul depinde de modul in care te pozitionezi, de diferentiatorii afacerii tale si de bugetul pe care esti dispus sa il investesti in actiuni de marketing.
Nu uita, insa, sa iti analizezi competitorii, atat inainte de deschiderea magazinului, cat si constant, dupa ce acesta a fost lansat. Poti invata multe de la competitorii tai.
Costurile pentru un magazin online Health & Beauty incep de la 1 euro pe zi pentru platforma eCommerce daca iti lansezi site-ul cu Gomag si urca, minimal, pana la cateva mii de lei - luand in calcul achizitia de produse, relatia cu partenerii de business (transportatori, procesatori de plata, efulfillment etc.) si costurile de gestiune afacere. In functie de bugetul pe care vrei sa il investesti in marketing, acesta evolueaza pana la cateva mii de euro.
Poti face, de asemenea, dropshipping cu articole cosmetice, mai ales daca vrei sa incepi prin a testa piata, cu costuri mai reduse. Insa tine cont ca iti vei putea creste afacerea doar daca te bazezi, in principal, pe stocuri proprii (astfel incat sa poti livra rapid si sa castigi increderea clientilor).
Primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa iti gandesti un plan de afacere. Aici stabilesti ce produse vrei sa vinzi (parfumuri, makeup, accesorii cosmetice, produse ingrijire personala etc.) si cum le obtii (de la furnizori, le produci tu).
Apoi, asigura-te ca ai avizele necesare( in cazul in care produci tu portofoliul de produse), sau certificarile pentru un plus de credibilitate in fata clientilor (cand le iei de la furnizori).
Acorda maxima atentie modului de ambalare, pentru ca e o metoda eficienta sa te diferentiezi si sa ramai mult timp in mintea clientului. Tinteste mereu sa obtii recenzii si imagini/video-uri de la clienti, pentru ca le vei folosi pentru a atrage clienti noi, la costuri mai mici.
Daca esti in cautare de furnizori de produse Health & Beauty - cosmetice, produse ingrijire personala, make-up, parfumuri, suplimente nutritive etc., incepe prin a cauta furnizori online, pe Google sau in grupurile de profil de pe Facebook. Exista o multime de grupuri pentru antreprenori - chiar si noi avem grupul eCommerce cu Gomag.
De asemenea, si noi te putem ajuta sa intri in legatura cu alti vanzatori sau distribuitori online. Trimite un email catre agentul tau de la Gomag si spune-i ce anume doresti sa vinzi. Iti vom trimite o lista cu potentiali furnizori de produse Health & Beauty pe care sa ii contactezi.
Ai grija sa fie un nume scurt, usor de retinut, rostit si scris. Te poti lega de tipologia de produse, tipul de public sau efectul pe care firma ta il are in viata clientilor.
De asemenea, multi antreprenori aleg nume care au o anumita semnificatie in viata lor (numele copilului, un hobby, un joc de cuvinte etc.). Pe cat posibil evita cuvintele cheie in nume si alege unul pe care il poti transforma intr-un brand. Imagineaza-ti cum va arata acesta in logo, printat pe cutii sau plicuri sau in compozitiile vizuale pentru marketing.
©2025 Gomag. Toate drepturile rezervate.