Lasa-ne sa iti oferim magazinul gata din punct de vedere tehnic. Tot ce iti ramane de facut este sa il populezi cu produsele si continutul dorit.
Poate esti la inceput si nu ai o idee foarte clara asupra ce vor clientii de la un magazin online. Sau poate, pana acum, ai vandut doar offline, intr-o locatie din orasul tau. Sau vrei sa migrezi la Gomag, cu un business consacrat, si vrei sa ne ocupam noi de configurarea magazinului tau.
Daca nu ai timp sa te ocupi de configurarea magazinului si vrei sa fii online cat mai repede, serviciul nostru Magazin la Cheie este exact ceea ce cauti.
Te ajutam sa alegi si sa configurezi modulele perfecte pentru tine, in functie de nevoile tale de business. La Gomag gasesti functionalitati accesibile dedicate, unele chiar unice, pe care nu le ai in alte platforme decat in cazul in care faci integrari cu terte parti (care, la randul lor, costa timp si bani).
De exemplu: GoBots pentru automatizare, modul nativ CRM, modul nativ pop-up-uri, Prompt pentru generare descrieri cu AI etc. – toate user friendly, usor de setat din cateva click-uri.
Beneficiezi de asistenta dedicata pe parcursul configurarii magazinului ca sa poti lansa cat mai rapid. In plus, suntem alaturi de tine pe tichete, pe email, la telefon, cu o documentatie scrisa uriasa si tutoriale video.
E momentul sa incepi sa vinzi ca un profesionist, fara sa iti mai bati capul ca nu gasesti ajutor atunci cand ai nevoie.
Ne ocupam integral de partea tehnica, de la crearea bannerelor initiale, la setup si configurarile pentru integrarea cu procesatorii de plati si transportatorii preferati.
Tot ce iti ramane de facut este sa urci produsele tale in platforma (chiar in acelasi timp ce ne ocupam de constructia magazinului) si sa te pregatesti de lansare.
Teme dedicate pe industrii, optimizate pentru orice dispozitiv
Panou de administrare intuitiv, chiar si pentru persoanele fara cunostinte tehnice
Module dedicate pentru gestionarea comenzilor
CRM nativ in platforma
Servicii exclusive de procesare plata, prin GPayments
Constructor de pagini si landing pages
Functii de automatizare, incluse in platforma
Sistem checkout one-page, optimizat pentru conversie
Aplicatii incluse pentru optimizarea experientei, majoritatea gratuite
Instrumente de raportare avansate
Hosting inclus pentru continutul magazinului
Customer care prompt
Integrare facila, fara costuri suplimentare, cu aplicatii terte
Aplicatie exclusiva pentru livrari fara stres, prin GShipments
Costuri accesibile, cu abonamente potrivite pentru fiecare nivel
Comunitate +17.500 membri in care poti gasi solutii
Obține un magazin online complet funcțional, creat de experți! Beneficiezi de consultanță dedicată de la profesioniști care știu exact cum să îți pregătești magazinul pentru succes. Îți oferim un pachet de setări de bază care te ajută să începi rapid și eficient.
Nu ai timp sau răbdare pentru configurările inițiale? Nu-ți face griji! Echipa noastră de specialiști creează magazinul online perfect pentru tine, gata de utilizare. Tot ce trebuie să faci este să adaugi produsele și să începi să vinzi!
Cere consultanta gratuitaBannere personalizate pentru homepage, realizate de designeri specializati in eCommerce
Configurarea temei pentru a fi unitara cu imaginea brand-ului tau
Integrare eficienta si sigura cu procesatori de plati si curieri
Configurarea datelor de facturare si contact, pentru cresterea credibilitatii site-ului
Setup Facebook Pixel, astfel incat sa poti face campanii Facebook Ads profitabile
Suport dedicat si consultanta personalizata pentru nevoile tale
Iti adaugi usor produsele folosind functia de Import, iar noi iti oferim consultanta pentru a te ghida pe tot parcursul procesului!
Inscrie-te acum la o sesiune de consultanta gratuita si spune-ne cateva lucruri despre ceea ce iti doresti de la afacerea ta. Noi revenim in cel mai scurt timp cu pretul magazinului online, personalizat pentru nevoile tale.
de la 247eur 347eur
* Oferta e disponibila la plata unui abonament anual si se achita o singura data. Preturile nu contin TVA.
** Termenul de finalizare este de pana la 15 zile din momentul furnizarii informatiilor necesare lansarii magazinului.
1
Consultantii nostri te vor contacta in cel mai scurt timp pentru a discuta detalii despre ce iti doresti de la business-ul tau. Vom putea apoi sa construim o oferta personalizata, adaptata nevoilor tale.
2
In aceasta etapa stabilim, de exemplu, tema magazinului, ne dai logo-ul tau, preferinte pentru bannere, informatiile generale ale business-ului tau, date de contact, date de integrare pentru conturile cu care vrei integrari etc.
3
Iti facem setup-ul initial – setam datele companiei tale, datele de contact in puncte strategice de pe site, configuram aplicatiile pentru furnizori de servicii, ne ocupam de design-ul magazinului etc.
4
Odata ce ne-am asigurat ca magazinul are tot ce are nevoie, este pregatit sa fie indexat rapid de motoarele de cautare si este functional, capabil sa vanda din prima zi, suntem gata de lansare.
Singurul efort pe care trebuie sa il faci este sa creezi un document cu datele pe care le vrei afisate pe site si sa ni-l trimiti. In rest, de setari, configurari si toata partea tehnica, ne ocupam noi.
Alegand magazinul online la cheie, efortul configurarii magazinului il transferi noua. In mai putin de 2 saptamani in care iti poti pregati strategia, tot ce iti ramane este sa o pui in aplicare pentru ca magazinul tau va fi deja gata.
Cu 19 ani de experienta in industrie si acces la cele mai recente informatii din industrie, iti punem la dispozitie toata expertiza noastra pentru ca tu sa beneficiezi de un magazine online la cheie, profitabil chiar din prima zi.
Daca asteptai momentul perfect pentru a-ti urma visul antreprenorial, nu mai astepta! Cu un magazin online la cheie poti incepe rapid, fără sa-ti consumi toată energia. Lasa-ne pe noi sa ne ocupam de partea dificila!
Pe langa siguranta , usurinta in exploatare si o multime de functionalitati (care chiar functioneaza), platforma Gomag livreaza si rezultate . Echipa Gomag este una speciala si are intotdeauna raspuns dar mai ales solutii la solicitarile noastre. Singurul nostru regret este ca nu am inceput colaborarea mai devreme! Le multumim pe aceasta cale pentru tot suportul acordat!
Motivul numarul 1 pentru care am ales platforma Gomag este faptul ca e o platforma dedicata magazinelor online. Platforma este adaptata in functie de ce functioneaza in piata de eCommerce. Ne-am obisnuit usor cu sistemul, iar implementarile se desfasoara tot mai usor. Ne dorim sa automatizam cat mai mult. Recomandarea mea este sa alegeti specialisti in domeniu.
Gomag este o echipa de profesionisti de la care am invatat ca orice este posibil. Indiferent de gradul de complexitate al proiectului echipa a fost alaturi implicandu-se in cele mai mici detalii cu foarte multa rabdare si atentie. Mi-au depasit asteptarile si au reusit sa ma surprinda cu taskuri dificile indeplinite pana in cel mai mic detaliu. Colaborarea cu Gomag imi ofera siguranta, incredere, stabilitate si o echipa pe care stiu ca ma pot baza oricand am nevoie.
Toate functionalitatile de care ai nevoie Tot ce iti mai ramane de facut este sa faci importul de produse si sa planifici marketing-ul pentru lansarea magazinului.
Incearca 15 zile gratuit©2024 Gomag. Toate drepturile rezervate.