Despre Aplicatie
CloudSales este o solutie ERP ce permite gestionarea catalogului tau de produse, a comenzilor, rapoartelor, contactelor, aspectelor financiare si a documentelor intr-un singur loc.
In acelasi timp, este o solutie ce iti ofera acces la o multime de metode API pentru modificarea informatiilor din magazinul tau online Gomag.
La prima interconectare, aplicatia preia lista de produse de pe Gomag, impreuna cu toate informatiile aferente. In sens invers, poti sa publici pe Gomag intreaga lista de produse din gestiunea ta si sa actualizezi datele, sa sincronizezi preturile, comenzile si stocurile sau sa generezi automat facturi si AWB.
Inclusiv integrarile cu procesatori de plati, curier, marketplace-uri, sisteme de facturare si contabilitate se pot gestiona si controla usor din contul de client.
Cand alegi sa colaborezi cu o solutie precum CloudSales, integrarea iti permite sa economisesti timp, resurse umane si sa scalezi mai usor, pe baza de proceduri si automatizare.
Ai o imagine de ansamblu clara asupra magazinului tau si vezi mai rapid noi oportunitati pentru a lua decizii obiective.
Cum functioneaza?
Acceseaza un soft complex de gestiune si vanzari in cloud, potrivit pentru afacerea ta!
Pentru a realiza integrarea cu CloudSales, ai nevoie mai intai de un cont pe site-ul bocp.eu, de unde vei cumpara modulul cu acest nume (si alte module care te intereseaza). Odata realizat acest pas, vei primi instructiuni detaliate si usor de urmarit, astfel incat sa activezi aplicatia din Gomag si sa sincronizezi contul Gomag cu contul BOCP.
Odata setata integrarea, vei putea incepe sa iti gestionezi datele si comenzile in mod sincronizat - pentru a avea control avansat asupra acestora.