Acest website sau tool-urile externe folosesc cookie-uri necesare pentru buna lui functionare, in scopurile descrise in politica de cookie-uri. Pentru a afla mai multe despre acestea si despre modul in care poti sa revoci acordul pentru cookie-urile folosite, te rugam sa consulti Politica de Cookies. Prin inchiderea acestui mesaj de notificare, derularea paginii, accesarea link-urilor sau continuarea navigarii in website in orice fel, iti dai acceptul pentru folosirea de cookie-uri.
Oferim 1000 euro credit ca sa migrezi magazinul la Gomag! Descopera oferta!
X
icon

FGO

FGO este un program de contabilitate dezvoltat impreuna cu Saga Software, care iti permite sa iti urmaresti afacerea in timp real.

Gratuit

Disponibil pentru Start, Plus, Pro, Enterprise

Activeaza aplicatia Website Partener

Despre Aplicatie

FGO este un program de contabilitate dezvoltat impreuna cu Saga Software, care iti permite sa iti urmaresti afacerea in timp real.

Ai sincronizare automata cu contabilitatea, unde trimiti automat facturile, incasarile, clientii si orice alte articole necesare. De asemenea, ai la dispozitie analize instant care iti arata cat si ce ai facturat, cate produse mai ai pe stoc, statusul proiectelor realizate de angajati (inclusiv cei remote), ai o evidenta clara a costurilor cu furnizorii si poti procesa incasarile automat.

Marele avantaj este ca iti poti intelege cifrele fara sa ai cunostinte de contabilitate, automatizezi o multime de aspecte si poti lua cu calm si control deciziile corecte privitoare la business-ul tau.

Pentru ca totul sa iti fie mai usor, daca vrei sa folosesti acest program, fa integrarea cu FGO. E simplu si rapid.

Cum functioneaza?

Vinde, factureaza si organizeaza afacerea ta in mod mod eficient.

  • Deschide un cont la FGO, indiferent ca alegi un abonament sau ai posibilitatea sa il folosesti gratuit. Ai nevoie de datele din cont pentru a face integrarea.
  • Activeaza aplicatia FGO din Gomag si completeaza datele / optiunile conform specificatiilor. Aici faci, practic, configurarile de baza pentru integrare.
  • Odata integrarea finalizata, fiecare comanda, cu informatiile si factura aferenta va fi inregistrata si sincronizata in sistemul tau. Economisesti timp, lucrezi eficient si transparent, fara batai de cap.


close

Acceseaza Magazin

Acceseaza Magazin