Acest website sau tool-urile externe folosesc cookie-uri necesare pentru buna lui functionare, in scopurile descrise in politica de cookie-uri. Pentru a afla mai multe despre acestea si despre modul in care poti sa revoci acordul pentru cookie-urile folosite, te rugam sa consulti Politica de Cookies. Prin inchiderea acestui mesaj de notificare, derularea paginii, accesarea link-urilor sau continuarea navigarii in website in orice fel, iti dai acceptul pentru folosirea de cookie-uri.
icon

FulFill

Fulfill.ro este o solutie la cheie ce integreaza serviciile de preluare, depozitare, realizare colete si administrare retururi

Gratuit

Disponibil pentru toate abonamentele

Activeaza aplicatia Website Partener

Despre Aplicatie

Fulfill.ro este o solutie la cheie ce integreaza serviciile de preluare, depozitare, realizare colete si administrare retururi, asigurand pentru tine intregul proces logistic in eCommerce, cu timpi de executie si costuri optimizate.

Practic, este un sistem de e-fulfillment, prin care iti poti externaliza operatiunile de logistica, pentru a economisi forta de munca investita in depozite si oameni proprii, dar si costurile aferente acestor actiuni, daca ar fi realizate intern.

Unul dintre principalele avantaje observate de clientii Fulfill.ro e ca, dat fiind faptul ca tu platesti corelat cu volumul de comenzi lunare, daca se intampla sa treci prin perioade de timp cu vanzari scazute, vei plati mult, mult mai putin. Doar costul fix, precum e cel de depozitare.

Vrei sa colaborezi cu Fulfill.ro pentru magazinul tau online? Integreaza-ti site-ul cu aceasta solutie, simplu si rapid.

Cum functioneaza?

Scapa de stresul operatiunilor de logistica si externalizeaza ce poti, pentru a avea timp si energie sa te ocupi de ceea ce e important.

  • Cere o oferta pentru serviciul Fulfill.ro. Obtine datele si detaliile de cont, necesare pentru integrare.
  • Activeaza aplicatia Fulfill.ro din Gomag si stabileste configurarile initiale conform specificatiilor business-ului tau si strategiei pe care vrei sa o adopti.
  • Odata integrarea realizata, datele se transmit automat si corect intre cele doua platforme, fara sa mai intervina greseli umane sau sa pierzi timp. Procesul de gestiune comenzi si logistica devine mult, mult mai usor pentru tine si angajatii tai.


close

Acceseaza Magazin

Acceseaza Magazin