Acest website sau tool-urile externe folosesc cookie-uri necesare pentru buna lui functionare, in scopurile descrise in politica de cookie-uri. Pentru a afla mai multe despre acestea si despre modul in care poti sa revoci acordul pentru cookie-urile folosite, te rugam sa consulti Politica de Cookies. Prin inchiderea acestui mesaj de notificare, derularea paginii, accesarea link-urilor sau continuarea navigarii in website in orice fel, iti dai acceptul pentru folosirea de cookie-uri.
Oferim 1000 euro credit ca sa migrezi magazinul la Gomag! Descopera oferta!
X
icon

Marcaje Promotionale

Cand activezi aplicatia Marcaje Promotionale din Gomag folosesti practic o metoda prin care diferentiezi un produs sau o colectie de produse.

9€ / luna

Disponibil pentru toate abonamentele

Activeaza aplicatia

Despre Aplicatie

Cand activezi aplicatia Marcaje Promotionale din Gomag folosesti practic o metoda prin care diferentiezi un produs sau o colectie de produse prin aplicarea unor simboluri particulare (orice fel de icon) sau afisarea lor intr-un carusel pe homepage.

De exemplu, poti sa afisezi pe prima pagina a magazinului topul celor mai cumparate produse sau poti sa marchezi diferit produsele care au stoc mai putin de un anumit numar.

Sau sa afisezi in paginile de categorie produsele participante in promotia de sezon. Sau sa selectezi 2-3 produse favorite si sa le afisezi direct in meniul categoriei de care apartin, cu imagine, nume produs si pret.

De ce sa le folosesti?

Pentru ca marcajele promotionale transmit vizual informatii suplimentare care sustin decizia de cumparare, atrag atentia asupra unor produse pe care vrei sa le scoti in evidenta si ofera un impuls oamenilor sa faca o alegere mai rapid.

Cum functioneaza?

Atrage atentia asupra produselor speciale din magazin si vinde mai mult.

La fel ca alte aplicatii din platforma, marcajele promotionale pot avea atat un rol strict functional, cat si unul de marketing, pentru ca prioritizeaza produsele in mintea clientului.

  • Cand ai campanii de reducere
  • Cand ai concursuri & gamification (gaseste indiciul, cauta eticheta etc.)
  • Daca ai oferte speciale (parteneriat cu alte magazine, inscrieri intr-o tombola etc.)
  • Cand ai un program de loializare (puncte de fidelitate extra, pret special pentru clientii fideli, bonus membership etc.)
  • Pentru a anunta informatii importante (stoc limitat, stoc epuizat, best seller, nou, vezi video, testeaza gratuit etc.)

Tot ce trebuie sa faci este sa activezi aplicatia si sa faci setarile pentru adaugarea unui nou marcaj promotional, conform strategiei tale de marketing, de fiecare data cand ai nevoie.



close

Acceseaza Magazin

Acceseaza Magazin