Acest website sau tool-urile externe folosesc cookie-uri necesare pentru buna lui functionare, in scopurile descrise in politica de cookie-uri. Pentru a afla mai multe despre acestea si despre modul in care poti sa revoci acordul pentru cookie-urile folosite, te rugam sa consulti Politica de Cookies. Prin inchiderea acestui mesaj de notificare, derularea paginii, accesarea link-urilor sau continuarea navigarii in website in orice fel, iti dai acceptul pentru folosirea de cookie-uri.
Oferim 1000 euro credit ca sa migrezi magazinul la Gomag! Descopera oferta!
X
icon

Newsman

NewsMAN este o solutie romaneasca de email marketing, care iti ofera posibilitatea de a trimite email-uri personalizate catre clientii tai.

Gratuit

Disponibil pentru toate abonamentele

Activeaza aplicatia Website Partener

Despre Aplicatie

NewsMAN este o solutie romaneasca de email marketing, care iti ofera posibilitatea de a trimite email-uri personalizate catre clientii tai.

Comunicarea constanta si relevanta duce la cresterea increderii consumatorilor si rezulta intr-o crestere accelerata a vanzarilor, inclusiv din partea clientilor fideli.

Folosind NewsMAN, ai acces la un editor de email responsive, usor de folosit, ai posibilitati de segmentare avansata si o rata crescuta de livrabilitate a mesajelor tale pe email, iar integrarea cu platforma Gomag se face super simplu prin intermediul aplicatiei dedicate.

Cum functioneaza?

Creste increderea contactelor in firma ta si optimizeaza-ti strategia de email marketing cu NewsMAN.

Dupa ce ti-ai creat un cont la NewsMAN, poti activa aplicatia cu acelasi nume din Gomag. Genereaza si preia informatiile necesare conform documentatiei, astfel incat sa le completezi in magazinul tau, fara sa mai ai nevoie sa stii programare sau sa apelezi la asistenta tehnica.

Odata magazinul sincronizat cu contul tau NewsMAN, solutia va prelua automat date legate de comportamentul utilizatorilor in site, astfel incat sa poata declansa trimiterea de email-uri automate in momentele potrivite.

In acest fel faci, de exemplu, recuperarea cosurilor abandonate sau stimulezi decizia de cumparare pentru produsele pe care oamenii doar le-au vizualizat. De asemenea, trimiti email-uri si newslettere personalizate pe baza datelor din magazin.



close

Acceseaza Magazin

Acceseaza Magazin