Acest website sau tool-urile externe folosesc cookie-uri necesare pentru buna lui functionare, in scopurile descrise in politica de cookie-uri. Pentru a afla mai multe despre acestea si despre modul in care poti sa revoci acordul pentru cookie-urile folosite, te rugam sa consulti Politica de Cookies. Prin inchiderea acestui mesaj de notificare, derularea paginii, accesarea link-urilor sau continuarea navigarii in website in orice fel, iti dai acceptul pentru folosirea de cookie-uri.
40% Discount Black Friday: Lanseaza un magazin online Gomag la super pret, inclusiv migrare gratuita si alte beneficii! Descopera oferta!
X
icon

Syncap

Syncap este o soluție de automatizare a proceselor repetitive din e-Commerce, contribuind la scalarea acestor afaceri online.

Gratuit

Disponibil pentru Essential, Bussiness, Enterprise

Activeaza aplicatia

Despre Aplicatie

Ecap Manager SRL este o companie software din Romania, care oferă soluții SaaS dedicate comertului electronic, realizând o punte directă între marketplace-uri, magazine online, firme de curierat, sisteme de gestiune și facturare, dar și multe altele.

Syncap este mai mult decât un furnizor de servicii, este un partener, care își dedică timp prețios în relația directă cu problemele pe care le întâmpină cei care activează în e-Commerce.

Funcționalități și servicii regăsite în cadrul aplicației Syncap:

  • Modul de sincronizare prețuri;
  • Modul de sincronizare stocuri;
  • Modul de procesare comenzi;
  • Modul de generare AWB;
  • Modul de generare factură;
  • Modul de încărcare automată a facturilor și AWB-urilor în platforme;
  • Modul de trimitere automată a facturilor și AWB-urilor către clienți;
  • Modul de inserare clienți în ERP;
  • Modul de import facturi de intrare în ERP și crearea produselor, dacă nu există;
  • Modul de import facturi de la furnizori;
  • Modul de stingere facturi bazat pe borderoul de încasări al fiecărei platforme;
  • Modul logică de coduri echivalente pentru produse;
  • Modul de produse compuse;
  • Modul de produse cu variații;
  • Modul HT (timp de așteptare);
  • Modul de feed out (creare feed personalizat);
  • Modul de eMag FBE;
  • Modul de Fullfillment;
  • Modul de adăugare atașamente în platformă;
  • Modul de CRM;
  • Modul de preluare stocuri furnizori;
  • Modul de B2B;
  • Modul de licitații (SEAP);
  • Modul de rapoarte.

Pe lăngă aceste funcționalități se regăsesc și multe altele, prin prisma dezvoltărilor pe care le realizăm, oferim în fiecare lună accesul la noi module dedicate eficientizării proceselor și automatizării din e-Commerce.

Cum functioneaza?

Pentru a adăuga Syncap ca aplicație dedicată proceselor necesare fiecărui magazin online, este necesar să vă deschideți un cont în cadrul platformei, unde să completați datele pe care le primiți în momentul activării aplicației din platforma GoMag.

Ulterior, după ce se realizează această conexiune între cele două platforme, puteți începe configurarea Syncap, pornind de la setările companiei, marketplace-uri, canale de vânzare, companii de curierat, programe de gestiune, totul fiind extrem de facil prin parcurgerea documentației sau împreună cu departamentul tehnic.

Automatizarea este imperios necesară pentru a vă menține pe piața de e-Commerce și pentru a face față provocărilor.



close

Acceseaza Magazin

Acceseaza Magazin