Ne apropiem usor de jumatatea acestui an, timp in care – desi mai putin vizibila public decat evenimentele si continutul creat la Gomag – munca echipei noastre tehnice si de suport a continuat cu intensitate si dedicare.

Rezultatele? Se vad in platforma si in cifrele obtinute pana acum. 

Asadar, pentru astazi am pregatit un nou articol in care prezentam cele mai noi functii, integrari si beneficii pentru comerciantii care vand cu platforma Gomag.

De la optiuni noi de livrare in lockere – o metoda din ce in ce mai populara in randul consumatorilor romani – pana la integrari dedicate pentru cei care vor sa vanda pe teritoriul Republicii Moldova, vei descoperi lucruri bine de stiut si gata de activat astfel incat sa vinzi (si) mai mult.

Esti gata?

Pont! Inca nu vinzi cu Gomag, dar iti place stabilitatea si ritmul in care crestem? Vino sa iti cresti magazinul online cu noi! 

Ai 15 zile la dispozitie sa testezi platforma gratuit si sa alegi abonamentul perfect pentru tine, gata echipat cu functiile de care ai nevoie pentru a face profit pe pilot automat.

 

Cuprins Noutatile lunii la Gomag

1. Livrare si ridicare confortabila in FANbox

Livrarea in lockere a inceput sa ia amploare in Romania din perioada pandemiei si este o alternativa din ce in ce mai populara pentru livrarea tradionala, la usa.

Conform unui studiu recent, 48% dintre consumatorii romani prefera acest mod de livrare la puncte fixe, fata de 28% care aleg livrarea acasa. 

Daca accesabilitatea si confortul se numara printre principalele beneficii castigate de consumatori, pentru firmele de curierat, livrarea la locker se dovedeste extrem de eficienta: un curier poate livra intre 600 si 1000 de colete pe zi, comparativ cu 100-150 de livrari door-to-door.

Asa ca nu ne surpride faptul ca multe firme de curierat din Romania aleg sa investeasca in crearea unor astfel de sisteme. 

Printre acestea se numara FAN Courier care a lansat peste 2000 de FANbox-uri in intreaga tara, disponibile 24/7.

Livrarea in FANbox se traduce in costuri reduse cu pana la -20% pentru antreprenori, cu un sistem de tracking complet si o metoda de livrare mult mai prietenoasa cu mediul, in contextul unui interes ridicat pentru sustenabilitate in randul cumparatorilor.

Ce mai trebuie sa stii despre livrarea in FANbox este ca ofera un termen confortabil de 2 zile calendaristice de ridicare si 3 dimensiuni de casete pentru colete pana la 30 de kilograme.

Ne face placere sa anuntam faptul ca de ceva vreme, antreprenorii care vand cu Gomag au posibilitatea de a oferi clientilor metoda de livrare in FANbox, datorita integrarii avansate cu serviciile FAN Courier.

integrare-gomag-livrare-fanbox

Activarea se face extrem de simplu odata ce ai realizat integrarea cu FAN Courier pentru magazinul tau. 

Mergi la Setari > Livrare, iar apoi alegi din lista optiunilor de livrare Pachetomat > FAN Courier.

Cand alegi aceasta varianta, poti decide asa cum doresti optiunile metodei de livrare, inclusiv daca sa fie disponibila doar pentru anumite categorii de produse, costul, modul de calcul etc. etc.

Un mic sfat? Daca oferi livrarea in lockere cum ar fi FANbox, nu o lasa sa influenteze decizia de cumparare DOAR in checkout, cand oamenii vad ce metode de livrare ai disponibile. 

Ci promoveaza acest lucru, fie prin hellobar (daca nu ruleaza vreo campanie), fie printr-un icon de trust, care e vizibil in toate paginile magazinului tau online.

Citeste si: Mic Ghid Pentru Strategia De Livrare

2. Selectare locker preferat cu Ecolet

Tot pe un subiect asemanator vorbim la cea de-a doua noutate mentionata azi. 

Mai exact, daca magazinul tau livreaza produsele cu sistemul Ecolet, acum poti selecta lockerul unde se va preda coletul, la generarea AWB-ului.

selectare-locker-ecolet-gomag

Integrarea cu Ecolet se face prin intermediul serviciului exclusiv Gomag Shipments, ce nu doar ca iti ofera acces la multipli curieri, dar iti arata si care este cel mai accesibil ca pret dintre ei, pentru fiecare comanda in parte.

Asadar, Gomag Shipments cu Ecolet iti permite sa optimizezi serios costurile si procesele de livrare, pentru a asigura atat o experienta buna pentru clientii finali, cat si extra productivitate pentru tine si echipa ta.

Pentru a activa noutatea, tot ce trebuie sa faci e ca in momentul in care faci setarile pentru Gomag Shipments sa configurezi livrarea in pachetomate

Apoi, se poate selecta lockerul unde va fi predat coletul, pentru fiecare comanda.

3. Posibilitate de export pentru marcajele promotionale

Despre optiunea de Export am discutat in repetate randuri datorita faptului ca simplifica afisarea informatiilor de produs pe canale alternative de vanzare, dar si pentru ca te poate ajuta sa iti vezi diferit datele si sa iei decizii mai bune de business.

Legat de acest modul, trebuie sa stii ca de putin timp ai posibilitatea de a exporta informatiile inclusiv cu coloana Marcaje Promotionale.

export-marcaje-promotionale

La ce te ajuta acest lucru?

De exemplu, poti simplifica reaplicarea marcajelor eficiente in campaniile de marketing viitoare, poti crea un flux de comunicare mai bun intre echipele afacerii tale (vanzari, marketing si management ex.), poti analiza suprapunerea sau redundata marcajelor pe produs etc.

Citeste si: Marcaje promotionale in magazinul tau Gomag – Cum le folosesti?

4. Filtrare dupa grupul de clienti in rapoartele de vanzari

Unul dintre atuurile principale ale platformei Gomag este sistemul de monitorizare extins care iti ofera date concluzive despre performanta magazinului tau.

Ai, pe de o parte, o multime de rapoarte legate de clienti, vanzari si produse, dar si Gomag Insights, instrument all-in-one cu rapoarte legate de trafic + instrumente de optimizare a conversiei precum heatmaps, screen recording, funnel-uri, chestionare si sondaje.

Ai la indemana, practic, o cantitate uriasa de date, dar segmentate corespunzator astfel incat sa iti fie usor sa le intrepretezi si sa le folosesti, pentru a face alegeri bune in dezvoltarea afacerii tale.

In acest sens, pentru rapoartele de tip Vanzari echipa noastra a adaugat o noua optiune de filtrare, in functie de grupul de clienti.

filtru-nou-rapoarte-vanzari

Aceasta filtrare te ajuta, asa cum spuneam mai sus, sa segmentezi automat datele si sa vezi dintr-o privire intreaga imagine de ansamblu, pentru a targeta mai bine, pentru a crea conditii complexe cu ajutorul GoBotilor si pentru a transmite mesaje mai relevante catre grupurile de clienti pe care vrei sa ii convingi sa cumpere de la tine.

5. Releva – optimizeaza experienta clientilor cu AI

Lansata oficial in Romania in octombrie 2023, Releva este o solutie de tip RevOps (Revenue Operations) care imbina analiza predictiva, personalizarea web si automatizarea omnichannel pentru a transforma vizitatorii in clienti fideli. 

Platforma este alimentata de “Lucy”, un motor AI care analizeaza comportamentul utilizatorilor si afiseaza recomandari personalizate in timp real.

Conform datelor lor, utilizatorii Releva au obtinut cresteri ale vanzarilor de peste 40%, un randament al investitiei (ROI) de pana la 50x, reducerea cu peste 8 ore pe saptamana a timpului alocat sarcinilor repetitive de marketing si cresteri importante pentru rata de deschidere si click in campaniile de email.

integrare-releva-gomag

Mai precis, ce poti face cu Releva?

  • Personalizare web avansata: afisarea de continut si produse relevante pentru fiecare user, chiar si pentru cei anonimi.
  • Automatizari de marketing: email-uri, SMS, notificari push, retargeting pe Facebook / Instagram, toate adaptate comportamentului utilizatorului.
  • Recuperarea cosurilor abandonate: automatizarea comunicarilor pentru a readuce clientii care au parasit cosul fara a finaliza comanda.
  • Previzionarea achizitiilor: sugestii de produse bazate pe istoricul de cumparaturi si comportamentul de navigare.
  • CDP (Customer Data Platform): centralizarea datelor online si offline pentru profilarea completa a clientilor.

De curand, ai la dispozitie in Gomag o integrare gratuita cu Releva. 

Pentru a o activa, tot ce trebuie sa faci este sa urmezi pasii din documentatie – apoi poti folosi usor cele doua platforme pentru a incepe procesul de optimizare a experientei clientilor tai.

Te gandesti sa folosesti acest instrument pentru magazinul tau? Programeaza un demo de 40 de minute si vezi cum functioneaza!

Citeste si: De ce lucruri ai nevoie in business ca soloprenor

6. Integrare Aqurate AI pentru recomandari personalizate

Aqurate este o platforma SaaS romaneasca, fondata in 2019 de Vlad Marincas, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu, care foloseste inteligenta artificiala pentru a ajuta magazinele online sa isi optimizeze performanta prin personalizarea experientei clientilor si analiza comportamentului lor.

integrare-gomag-aqurate

Doar in 2024, Aqurate a procesat +3,84 milioane de comenzi prin magazinele online care folosesc algoritmul sau AI de recomandari de produse.

Cu Aqurate poti sa:

  • Oferi recomandari de produse personalizate in timp real, adaptate fiecarui vizitator.
  • Permiti vizualizarea indicatorilor cheie de performanta ai magazinului online.
  • Simplifici segmentarea comportamentala a clientilor pentru campanii de marketing targetate.

Activarea Aqurate in Gomag se poate face, deocamdata, la cerere, cu un email trimis catre echipa de support.

rezultate-aqurate-gomag

Pentru ca nu vreau sa ma intind prea mult si pentru ca partenerii nostri au pregatit informatii mult mai detaliate, te invit sa te inscrii si sa participi la webinarul live de joi, 29 mai, de la ora 20:00.

Cosmin Daraban, impreuna cu Vlad Marincas, CEO Aqurate, vor discuta pe indelete despre cum iti poti creste vanzarile folosind aceste 2 platforme impreuna!

7. Noi functii si integrari pentru vanzarea in Republica Moldova – MIA Plati Instant

Saptamana trecut a avut loc cea de-a doua editie Gomag MeetUp Chisinau – un eveniment ce ia amploare de la an la an, si atrage din ce in ce mai multi participanti interesati de eCommerce si business.

Cu aceasta ocazie vrem sa le multumim celor peste 150 de participanti care au fost alaturi de noi intr-o atmosfera fantastica de invatare si networking, dar si partenerilor care au urcat pe scena pentru a prezenta noile integrari si oportunitati din Gomag pentru comerciantii moldoveni.

Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier, a discutat in principal despre serviciul de curierat pe teritoriul Republicii Moldova, lansat in 2021 si pentru care a creat o infrastructura de baza.

fan-courier-moldova-gomag

Astfel, FAN Courier Moldova ofera 100% acoperire nationala cu ajutorul unui centru logistic de ultima generatie in Chisinau, de 2000 m² (dintre care 300 m² alocati zonei de control vamal), dar si a 19 centre operationale, deschise in Balti, Cahul, Stefan Voda, Comrat, Hincesti, Orhei, Edinet, Glodeni, Ungheni, Soroca, Rezina, Telenesti, Causeni, Cantemir, Falesti, Cimislia, Drochia, Ceadir-Lunga, Vulcanesti.

Pe langa dezvoltarile locale, Cornel a indemnat si la o deschidere pentru extinderea internationala, pentru ca aceasta evolueaza rapid, impulsionata de asteptarile tot mai crescute ale consumatorilor si de expansiunea eCommerce-ului global.

Tot pe partea de flux intern, insa de aceasta data legat de plati, au vorbit reprezentanti MAIB, Finergy si Banca Nationala a Moldovei, care au oferit detalii cuprinzatoare despre MIA Plati Instant si MiaPos.

integrare-maib-mia-gomag

MIA Plati Instant este un sistem de plati dezvoltat de Banca Nationala a Moldovei (BNM), lansat oficial pe 12 martie 2024, care permite transferuri rapide si sigure intre conturile bancare din Republica Moldova, folosind doar numarul de telefon al beneficiarului. 

E, practic, o solutie inovatoare care simplifica enorm transferurile de bani, in cateva secunde, 24/7, fara comisioane pentru sume de pana la 10.000 MDL pe luna. 

Mai mult, este disponibila prin aplicatiile mobile ale majoritatii bancilor comerciale si institutiilor de plata din Moldova

Noutatea legata de Gomag? 

Daca vinzi in Republica Moldova, acum poti integra MIA Plati Instant direct ca metoda de plata in magazinul tau, prin activarea aplicatiei MiaPos, solutie de plata prin cod QR, lansata de Maib si Finergy.

integrare-miapos-gomag

Odata ce ai un cont MiaPos, tot ce trebuie sa faci este sa activezi integrarea, completand campurile din Gomag Apps cu datele cerute.

Comoditatea si accesabilitatea acestei metode de plata o fac extrem de atragatoare pentru consumatorii moldoveni.

Citeste si: Cum iti faci un magazin online in Republica Moldova

Cum ti se par noile functii si integrari pe care le gasesti in platforma?

Sigur iti va fi de folos cel putin una dintre ele in perioada urmatoare. Asa ca nu mai sta pe ganduri si foloseste-le istet pentru a-ti transforma magazinul intr-o afacere memorabila.

Inca nu vinzi cu Gomag si esti in cautarea unei platforme eCommerce care iti ofera atat tehnologie avansata, cat si suport dedicat?

Acum este momentul perfect sa descoperi ce poate face Gomag pentru afacerea ta. Nu uita, ai 15 zile demo sa incerci platforma asa cum iti place – fa-ti un cont de test aici!

Andreea Rusz