Una dintre functionalitatile ce diferentiaza platforma Gomag de altele de pe piata este CRM-ul nativ, care iti permite sa gestionezi eficient baza de clienti.
Aici ai la dispozitie datele clientilor, precum si istoricul lor in magazin sau chiar note si tag-uri speciale care iti comunica informatii suplimentare despre clientii tai.
Pe baza lor, poti crea campanii personalizate cu mai mult impact asupra deciziei de cumparare.
Dar stiai ca poti gestiona relatia cu clientii din magazin in mod automat?
Pe langa functia de CRM, CRM Bot a fost special conceput sa iti economiseasca resurse si sa puna bazele unei relatii avantajoase cu clientii tai.
Incheiem seria pe blog despre GoBoti cu o noua prezentare realizata de Rebeca Moisa, Client Manager in echipa noastra, pentru optimizarea strategiei in magazinul tau online.
Urmareste video-ul si citeste articolul in continuare pentru scenarii si idei gata de aplicat in site-ul tau.
Cuprins Idei pentru ca tu sa castigi clienti pe viata cu CRM Bot
- Despre CRM Bot
- Situatii in care CRM Bot iti este util
- Scenarii de automatizare cu CRM Bot
- Activeaza un CRM Bot
1. Despre CRM Bot
CRM Bot gestioneaza automat clientii din magazinul tau, in functie de regulile setate.
Mai mult, iti ofera o metoda automata de fidelizare a clientilor, in functie de istoricul de achizitii sau chiar caracteristicile lor.
Practic, site-ul tau va recunoaste clientii in momentul in care fac o actiune in site si le va oferi stimulii potriviti astfel incat ei sa cumpere.
Inainte ca CRM Bot sa lucreze automat, va trebui sa stabilesti cateva reguli de functionare.
Stai linistit, daca ai folosit deja ceilalti boti, modul de setare a regulilor ti se va parea familiar.
La fel ca alti GoBoti, CRM Bot are 3 tab-uri principale:
- Activitati – aici stabilesti actiunea pe care trebuie sa o faca botul;
- Conditii – in ce conditii se va face actiunea stabilita;
- Rezumat – o recapitulare a ceea ce ai stabilit, astfel incat sa fii 100% convins ca ai facut setarile corecte.
Citeste si: Gomag Order Bot – de la economie de resurse, la clienti multumiti
2. Cateva situatii in care un CRM Bot iti este util:
- Face posibila mutarea automata a clientilor dintr-un grup in altul in momentul in care acestia indeplinesc conditiile setate de tine in sectiunea Conditii de Activare Bot.
- Poate adauga diferite tag-uri clientilor tai. Dupa adaugarea tag-urilor ai posibilitatea sa oferi Reduceri in Cosul de Cumparaturi conditionate de aceste tag-uri .
- Ai posibilitatea sa aloci unui agent anume clientii care indeplinesc anumite conditii.
3. Scenarii de automatizare cu CRM Bot
-
Tag client recurent pe clientii cu mai mult de 2 comenzi
-
Tag client cu retur pentru clientii cu retururi
-
Grup retur pentru clientii cu retururi
-
Alocare in grup business
-
Agent vanzari pentru clientii ce cumpara din categoria x
-
Segmentare clienti + acordare reduceri pentru acestia
Atentie!
Clientii trebuie sa fie logati in contul lor din magazin in momentul in care navigheaza in site, pentru ca reducerea sa se activeze!
Segmentare clienti locul 3
Segmentare clienti locul 2
Segmentare clienti locul 1
-
Tag pentru clientii ce au lasat un review
Citeste si: Email Bot: automatizeaza comunicarea si vinde mai mult
4. Activeaza un CRM Bot
- In meniul principal, acceseaza sectiunea GoBots, da click pe CRM Bot si pe butonul din dreapta sus Selecteaza Bot.
- Alege Activitatile pe care GoBot-ul le va face atunci cand conditiile pe care le-ai setat sunt indeplinite.
- Alege Conditiile de Activare, adica ce anume va declansa actiunile GoBot-ului.
- Vezi Rezumatul setarilor facute pentru Bot. Da-i o denumire sugestiva si alege daca acesta sa fie activ, inactiv sau activ intr-un interval de timp.
- Dupa ce ai terminat de configurat GoBot-ul, da click pe butonul Salveaza pentru a nu pierde informatiile introduse.
Citeste si: Merchandiser Bot – Cum cresti vanzarile in magazin prin automatizare
Cu CRM Bot, gestionarea relatiei cu clientii devine floare la ureche!
E momentul sa il testezi pentru tine, daca nu ai facut-o inca, sau sa aplici scenariile aflate azi.
Economisesti timp si resurse, dar ai si siguranta ca starea datelor clientilor este actualizata, iar tu transmiti exact mesajele cu cel mai puternic impact.
Oamenii sunt conditionati sa iti intoarca favorul atunci cand le faci tu unul, inainte. Dovedeste atentie speciala si ofera-le reduceri & beneficii pe care nu au cum sa le gaseasca in alta parte. Iar ei se vor intoarce din nou si din nou, pentru a cumpara in repetate randuri.
PS. Vrei si tu functii de automatizare super simplu de setat in magazin? Vinde online cu Gomag!
Ai la dispozitie 15 zile de test gratuite, iar abonamentele Gomag incep de la 7 euro pe luna. Transforma-ti viata de antreprenor cu Gomag si bucura-te de mai mult timp pentru a te ocupa de ceea ce conteaza cu adevarat!
- Cum sa cresti traficul organic spre magazinul tau online - iunie 17, 2025
- 10 lucruri pe care trebuie sa le verifici in magazinul tau - iunie 10, 2025
- Descopera si elimina obstacolele psihologice din calea vanzarii - iunie 3, 2025