Felicitari si multumim ca ai ales sa vinzi cu Gomag!

Afacerea ta creste de la zi la zi, iar tu te confrunti cu o multime de provocari, nevoi si, bineinteles, faci investitii mai mici sau mai mari.

In acest context, platforma te poate ajuta sa iti diminuezi anumite cheltuieli (de timp, efort, oameni si bani)… cu conditia sa vinzi cu abonamentul potrivit.

Cand ai un magazin online, e evident ca te preocupa costurile. 

Fiecare leu cheltuit trebuie sa fie justificat si sa iti aduca bani inapoi, altfel din haos nu are cum sa reiasa profitul pe care ti-l doresti.

De aceea, astazi vom povesti mai in detaliu despre abonamentele Gomag.

Descopera ce le diferentiaza si, in special, cum sa identifici la tanc momentul in care urmatorul plan tarifar te-ar ajuta sa vinzi mai mult, prin optimizare.

Tine cont ca fiecare abonament obisnuit (la fel ca in orice alt serviciu bazat pe un plan tarifar lunar sau anual – telefonie, curent, apa, gaz), are beneficiile si limitarile sale. 

In acelasi timp, se potriveste pentru anumite nevoi si cerinte, ce tin exclusiv de consumator.

Abonament Gomag Start – 27 euro /luna

Cel mai mic abonament Gomag este potrivit pentru cei care se afla in curs de lansare a unui magazin online.

Practic, cu Start ai la dispozitie toate acele functii necesare pentru a incepe. 

Ai timp sa testezi piata. 

Ai loc sa faci greseli si sa le indrepti. 

Ai timp sa tii cont de ceea ce iti cer clientii tai.

Lucrezi la o scara destul de mica, asa incat actiunile tale, indiferent cum sunt ele, nu iti vor afecta definitiv afacerea.

Functionalitatile incluse in abonamentul Start sunt cele de baza: 

  • Panou pentru adaugarea unui numar de pana in 500 de produse, 
  • Panou pentru gestionarea comenzilor si a clientilor, 
  • Functii de baza de marketing si SEO, 
  • CMS pentru pagini si setarea email-urilor tranzactionale, 
  • Editor de tema, 
  • Integrari gratuite cu cei mai populari furnizori de servicii si aplicatii de marketing,
  • Rapoarte asupra vanzarilor.

Sunt multe lucruri pe care poti sa le faci cu Start. Insa daca vrei sa iti cresti vanzarile si brandul, nu e suficient.

alege-abonamentul-gomag

Repet, e perfect in perioada de lansare (cand iti pregatesti propriu-zis magazinul de lansare – poate faci prelansari si precomenzi, lansezi, testezi piata in primele saptamani). 

Dar la scurt timp dupa lansare, si daca vrei sa faci un business serios, vei avea nevoie de mai mult.

Citeste si: Am ales platforma Gomag. Care sunt pasii urmatori?

Abonament Gomag Plus – 47 euro /luna

Acum intram, practic, in subiectul postarii de azi.

Abonamentul Plus e la un tarif intermediar, care acopera functionalitatile in plus (sic!). Cum sunt, de exemplu, import / export, produse cadou si cosuri abandonate.

Planul include pana in 5000 de produse si, pont rapid, daca treci la acest abonament dupa Start, pentru unele dintre produsele noi adaugate poti sa faci lansari constant. 

Asa, calitatea de a fi produse noi lansate (adaugate) iti permite sa faci campanii de marketing creative si atragatoare.

Acum creste si numarul de GoBoti pe care ii poti seta pentru a automatiza task-urile repetitive. Asadar, economisesti timp si oameni pe care, in alte conditii, ar trebui sa ii angajezi pentru a se ocupa de ele.

“Optiunile de import/export te scapa de o gramada de actiuni mancatoare de timp. Eficientizeaza foarte mult munca”. 

Aceasta este parerea clientei noastre de la HelloBio, despre un alt beneficiu al abonamentului Plus.

Asadar… cand e momentul sa treci la abonamentul Gomag Plus?

  • Ai lansat un magazin online nou pe platforma Gomag, de minim 1 luna, dar ai nevoie de mai multi GoBots sau vrei sa ai posibilitati de a recupera interesul pierdut (cosurile abandonate)
  • Vrei sa incepi sa introduci in catalog un numar mai mare de produse, pe langa un maxim de 500 care ai vazut deja ca functioneaza, ca se vand.
  • Vrei sa vinzi in magazin pana in 5.000 de produse si vrei sa introduci produsele in platforma automat (ceea ce e normal, pentru ca-i moartea pasiunii sa le adaugi manual pe toate).
  • Vrei sa vinzi pe multiple canale sau sa adaugi adaosuri diferite de pret, in functie de tip de produs, atribute sau canal de vanzare.
  • Strategia ta de branding presupune sa iti impresionezi clientii prin oferirea de cadouri in cos (o metoda de branding si fidelizare care functioneaza).
  • Vrei sa cresti numarul de conturi in magazin, pentru a recupera cosurile abandonate de catre clientii logati in magazin (sau sa generezi mai usor comenzile telefonice)

Acestea sunt top cele mai populare motive pe care le-am intalnit la clientii nostri. 

Evident, unii incep direct cu abonamentul Plus, dupa cum iti dai seama din lista de mai sus (daca au din start multe produse sau au o strategie de promovare bine conturata).

Abonament Gomag Pro – 97 euro / luna

Pro este cel mai popular abonament Gomag deoarece include o gama mult mai larga de functionalitati si aplicatii.

Iar asta inseamna ca ai loc sa pui in aplicare aproape orice iti trece in cap:

  • Sa iti grupezi clientii dupa anumite criterii.

– clientii cu probleme, cei care au cumparat de peste 2000 de lei in ultimele 3 luni, cei care cumpara de mai mult de 2 ori, cei care cumpara anumite tipuri de produse.

Aplicatia Grupuri de clienti, care vine la pachet in Pro, este esentiala mai ales daca vinzi SI catre alte firme. Insa e o comoara inclusiv intr-un business standard, B2C.

Odata ce ai grupurile formate, poti trimite comunicari diferite, personalizate. Prin urmare, au sanse mari sa convinga clientii respectivi sa cumpere din nou sau sa cumpere mai mult.

Grupurile de clienti au un impact direct asupra strategiei de marketing prin email. Poti trimite email-uri segmentat, doar cu acel continut relevant pentru fiecare grup in parte.

  • Sa recuperezi in mod automat cosurile abandonate. 

Trebuie doar sa setezi un sablon de email si sa stabilesti intervalul de trimitere a acestuia. 

Imediat ce platforma identifica un cos abandonat al unui client existent in site, va trimite automat email-ul, pentru a incuraja clientul sa se intoarca si sa finalizeze comanda.

  • Sa iti fidelizezi clientii, in cel mai simplu mod posibil.

Abonamentul Pro include si Puncte de fidelitate, o functionalitate folosita intensiv de clientii magazinelor online.

“Majoritatea clientilor le folosesc, la fiecare noua comanda plasata chiar”, spune clienta noastra de la Juland by Oti. 

Media clientilor recurenti a crescut pentru ea de la 20, la 30% intr-un an de zile (in conditiile in care si business-ul este in crestere + serviciile adaugate).

Clientii nostri de la Bebeluc au ales sa treaca la abonamentul Pro, in momentul in care au decis ca vor sa creasca numarul de produse din site. Poti descoperi intreaga poveste in video:

  • Sa oferi clientilor optiunea de abonament la produsele preferate din magazin.

Aplicatia Abonamente te ajuta sa obtii comenzi repetate pentru un interval stabilit, in mod automat. Descopera detalii in articolul Aplicatia Abonamente in platforma Gomag – Cum sa vinzi mai mult clientilor tai.

Asadar, cand e momentul potrivit sa treci la abonamentul Pro?

Cand vrei sa scalezi, oferind clientilor optiuni avansate.

Iar aceste optiuni se traduc in aplicatii si functionalitati usor de activat si setat, pe modelul set it and forget it

Isi fac singure treaba, tu nu mai trebuie sa intervii manual (de exemplu, pentru a aloca automat clientii in grupurile create de tine trebuie doar sa setezi un CRM Bot sa o faca in locul tau).

Sigur, daca ai peste 5000 de produse si pana in 10.000, vei incepe direct cu abonamentul Pro si te vei putea bucura de intreaga paleta de functionalitati, din start.


Abonament Gomag Enterprise – Oferta personalizata

Enterprise este un plan tarifar personalizat in functie de numarul de produse (incepand de la 10.000), si de nevoi mai avansate ale clientilor.

De aceea nu exista un cost standard afisat in pagina de preturi – acesta depinde de multe aspecte.

Abonamentul iti pune la dispozitie toate functionalitatile din platforma, precum si prioritate catre echipa de suport. In acest caz ai suport telefonic, dar si optiunea de training 1 la 1.

Ai acces API si, optional, ne putem ocupa noi de integrarea cu furnizorii tai sau ERP-ul ales.

Cand e momentul sa vinzi cu abonamentul Enterprise?

Enterprise este potrivit din start pentru magazinele cu volume mari, care migreaza pe Gomag de pe alte platforme. Practic, le pune la dispozitie tot ce are platforma, inclusiv functionalitatile de integrare avansata.

Daca vinzi deja cu Gomag cu un abonament mai mic, crede-ma cand iti spun ca vei simti momentul in care business-ul tau are nevoie de mai mult. Un catalog de produse mai mare e doar un semnal secundar.

Vei stii cand ai nevoie de mai multi GoBoti, integrari cu multipli furnizori sau ERP sau aplicatii specifice pentru modelul tau de business.

Acestea nu sunt afisate in platforma by default, pentru ca, de exemplu, i-ar induce in confuzie pe cei care sunt la stadiul de demo, si inca nu au experienta in domeniul eCommerce, pentru a stii clar de ce functionalitati au sau nu nevoie.

De ce diferenta de pret intre abonamente? 

Pentru ca atunci cand consumi mai mult, e normal sa investesti mai mult.

Contractul de electricitate pentru uz casnic este mai putin costisitor decat pentru sediul unei firme, de exemplu. 

Si e normal, pentru ca aceasta din urma consuma mai mult, exista mai multe aparate electrice care functioneaza simultan, pentru o perioada mai indelungata.

La fel si in platforma. 

Cu cat consumi mai multe resurse, cu atat noi trebuie sa alocam mai mult, astfel incat magazinul sa continue sa functioneze brici. 

Dar daca stai putin sa calculezi cat te costa platforma la fiecare comanda, vei vedea ca, procentul, chiar daca include incrementul, e mai mic decat, sa zicem, costul pentru marketing, sau procesare plati, sau livrare (de care ai la fel de multa nevoie)

Momentul potrivit pentru a trece la urmatorul abonament Gomag poate fi stabilit doar de tine.

Pune in balanta modelul tau de business si stadiul de crestere, iar concluzia nu se va lasa asteptata.

Mai trebuie sa stii ca, dupa peste 15 ani de activitate in piata de eCommerce, am ajustat toate abonamentele pentru a include exact acele functionalitati de care au nevoie afacerile online, in fiecare stadiu de dezvoltare.

Simti ca magazinul tau online poate mai mult? Ai un volum din ce in ce mai consistent de clienti? 

Consulta pagina de preturi Gomag si vezi daca e momentul sa treci la urmatorul abonament!

Cosmin Daraban
[i]
[i]
[index]
[index]
[i]
[i]
[index]
[index]
[i]
[i]
[i]
[i]
[index]
[index]