In prag de sarbatori, am zis sa dam drumul unei noi runde de functionalitati si aplicatii in platforma.

De data aceasta, sunt sigura ca unele iti sunt familiare, deoarece am comunicat deja despre ele (daca tot a avut loc Black Friday).

In materialul de azi, as vrea sa parcurgem impreuna intreaga lista de functionalitati. Pentru ca pregatim alte lucruri interesante in 2022, asa ca vreau sa fii pregatit(a).

Ca intotdeauna, iti reamintesc ca, daca citesti articolul aceasta si iti place ceea ce vezi, dar inca nu vinzi cu Gomag, ai la dispozitie o perioada de testare gratuita a platformei, pentru 15 zile. 

Convinge-te cu ochii tai ca platforma noastra este ceea ce ai nevoie.

Cuprins Noutati in platforma Gomag

  1. InstaApp
  2. Pret Recomandat de Producator
  3. Optiune noua la setarile eMAG
  4. Update pentru integrarea cu Innoship
  5. Rate prin Garanti BBVA disponibila pentru PlatiOnline
  6. Update pentru integrarea cu easySales
  7. Optiune noua la inregistrarea unui cont de client
  8. Plus de atentie pentru securizarea conturilor de client
  9. Transformarea valorilor in filtre

1. InstaApp – poti monetiza continutul din Instagram, in magazinul tau

Alexandra a dedicat un intreg articol acestei noi functionalitati, asa ca te invit sa il citesti aici – InstaApp: de la postari Instagram & Hashtags, la vanzari pe Gomag.

Pe scurt, InstaApp iti aduce continutul din Instagram in paginile magazinului online. 

Continutul functioneaza ca o dovada de incredere, o dovada sociala, si stimuleaza clientul sa ia mai usor decizia de cumparare.

Poti alege daca afisezi postarile de pe contul de Instagram al afacerii, sau postarile realizate cu un anumit hashtag… De exemplu, hashtag-ul personalizat al magazinului, folosit de catre clientii tai pentru a posta despre produsele lor preferate.

Desigur, InstaApp este in continua dezvoltare, asa ca pe langa optiunile actuale, urmeaza sa fie optimizat curand cu optiuni de excludere a paginilor, de exemplu.

Iti recomand din nou sa citesti articolul Alexandrei si sa vezi concret cum activezi InstaApp in magazinul tau online.

configurari-instagram-app-gomag

2. Pret Recomandat de Producator

RRP sau Pretul recomandat de producator (Recommended Retail Price) este o optiune utila de a prezenta clientilor pretul original, astfel incat sa poata face comparatia intre preturi in mod corect, si sa ia decizia de cumparare cu mai multa incredere.

Noi am lansat RRP inainte de Black Friday-ul din 12 noiembrie, pentru ca am vazut multe ingrijorari in piata.

Optiunea poate fi activata si in magazinul tau online daca trimiti un email catre colegii mei de la help. Ca o mica privire in spatele cortinei, sa stii ca aceasta optiune este in continua dezvoltare si urmeaza sa o lansam intr-o varianta mai avansata la anul.

pret-rrp-gomag

Vrem sa oferim mai multa libertate de miscare clientilor nostri si un plus de credibilitate in fata clientilor lor. Asa ca fii pe faza, la ce urmeaza 🙂 

3. Optiune noua la setarile eMAG

Facturile generate in Gomag pot fi automat trimise si in eMAG. 

Optiunea apare in partea de configurari generale a aplicatiei pentru integrarea magazinului tau cu eMAG Marketplace, la setarile pentru Comenzi.

La ce te ajuta? Economisesti timp si iti simplifici eforturile, indiferent in ce scop vrei sa faci trimiterea facturilor in eMAG.

facturi-automate-gomag-emag

Citeste si: Cum sa vinzi in eMag Marketplace din magazinul tau online 

4. Update pentru integrarea cu Innoship

Integrarea cu Innoship a fost una asteptata de multi dintre clientii nostri. Si, la fel ca alte integrari, este in proces de continua dezvoltare.

Pentru cei care folosesc Innoship pentru a face livrare in Easybox, dar doar pentru platile cu cardul, acum avem optiunea de excludere.

Practic, ai posibilitatea de a ascunde Easybox-urile care nu permit plata cu cardul.

excludere-easybox-innoship

5. Rate prin Garanti BBVA disponibila pentru PlatiOnline

Daca ai in site posibilitatea de plata online prin PlatiOnline, acum le poti oferi clientilor tai si un sistem de plata in rata, prin aceeasi aplicatie.

Sistemul de rate este disponibil prin Garanti BBVA

Tot ce trebuie sa faci este sa activezi aplicatia din Gomag Apps.

plata-rate-plati-online

Platile online prin rate prind avans datorita faptului ca sunt accesibile consumatorilor. 

Mai mult, acestea transforma experienta de achizitie intr-una mai putin dureroasa – clientul nu percepe ca “pierde” o suma mare dintr-odata.

6. Update pentru integrarea cu easySales

Se afiseaza lista de produse care se trimite in easySales cu posibilitatea de a vizualiza erorile pe fiecare produs.

lista-produse-easySales

Citeste si: Integrare easySales, update Retargeting si FGO si alte noutati Gomag

7. Optiune noua la inregistrarea unui cont de client

In Setari> General> Inregistrare Clienti s-a adaugat o noua optiune “Activa, Validare prin E-mail” prin care contul de client va putea fi activat doar dupa ce clientul a confirmat inregistrarea.

Practic, aceasta optiune iti permite sa califici conturile de client mai usor. 

confirmare-email-creare-cont

Daca clientii sunt intr-adevar interesati sa isi creeze cont in site-ul tau, iti vor confirma inregistrarea. Interesul crescut inseamna un potential mai mare de vanzare.

Intr-adevar conturile de client reprezinta colectii impresionante de date, pe baza carora poti optimiza ofertele si mesajele de marketing, pentru a fi mai relevante. 

Insa, in acelasi timp, e important ca acestea sa merite investitia de resurse. Optiunea te ajuta sa triezi clientii si sa te poti concentra pe cei cu un potential mai mare de achizitie si loializare.

Bine de stiut ca tu nu ai acces propriu-zis in contul de client (datele de logare nu iti sunt vizibile chiar daca esti admin in platforma).

8. Plus de atentie pentru securizarea conturilor de client

In Setari> General> Activeaza parole complexe – pentru securitatea contului parola trebuie sa contina obligatoriu: litere mici, litere mari, cifre. Lungimea minima a parolei este de 5 caractere.

Aceasta noua optiune are rolul de a creste securitatea conturilor de clienti – un motiv de credibilitate pentru magazin in ochii clientilor, si o noua metoda de securizare a datelor pe care ti le ofera clientii (pentru protectia carora magazinul tau este responsabil).

Daca doresti sa oferi aceasta optiune, activeaza-o din Setari.

activare-parola-client-magazin

9. Transformarea valorilor in filtre

In setarile filtrelor exista o noua optiune “Transforma valorile in filtre”.

Cu ajutorul acesteia, optiunile atributului vor avea un URL, iar la click pe acesta se va face redirect intr-o pagina care contine doar produsele ce au aceasta optiune (practic o filtrare rapida).

De exemplu, valorile atributului Culoare pot fi Rosu, Negru, Albastru, Verde etc. Sau ale atributului Material pot fi Lemn, PVC, Sticla etc.

Clientii pot filtra mai rapid produsele care au culoarea Rosu sau materialul Lemn, pentru a ajunge imediat la optiunile de care sunt interesati.

Practic, asa optimizezi experienta clientilor la interactiunea cu magazinul tau.

fltrare-rapida-valori-atribute

Citeste si: Integrare Memex, update Frisbo, actualizare hellobar si alte noutati Gomag

Acestea au fost noutatile Gomag pe final de 2021. 

Sfatul meu este sa folosesti tot ce ti se potriveste si ce te poate ajuta in munca pentru afacerea ta, astfel incat sa iti simplifici task-urile si sa vinzi mai mult.

2022 se anunta un an la fel de imprevizibil ca si context, dar ceea ce pot sa iti promit este ca noi, la Gomag, depunem toate eforturile astfel incat afacerile clientilor nostri sa functioneze brici, si mai mult, sa creasca in mod continuu.

Continuam seria in ianuarie-februarie, asa ca stai cu ochii pe noi!

Nu uita, daca nu vinzi cu Gomag – inca – poti testa platforma gratuit si sa descoperi concret tot ce facem pentru ca afacerea ta online sa prospere.

Andreea Rusz