A trecut ceva vreme de cand ne-am auzit ultima data cu noutati, nu-i asa?

In tot acest timp ne-am concentrat energia pe campaniile si cerintele clientilor nostri, fara sa omitem, insa, dezvoltarea unor optiuni noi si utile pentru voi.

Ca un sneak peek, probabil unii dintre voi ati observat un modul nou in cont, care are obiectivul de a simplifica felul in care rulati campanii de marketing

Acesta va deveni public putin mai incolo, dupa ce trece de perioada beta, asa ca promit ca revin, impreuna cu Cosmin, cu informatii detaliate despre modul lui de functionare.

Pana atunci, pentru azi am pregatit o doza buna cu 6 noutati ce te asteapta in platforma ta eCommerce. Vezi care sunt acestea, cum le activezi si de ce sa le folosesti in magazinul tau online.

Pont! Iti place ritmul in care crestem, dar inca nu vinzi cu Gomag? E momentul perfect sa incepi! 

Testeaza platforma gratuit pentru 15 zile si descopera cu ochii tai beneficiile si sutele de functii pe care ti le oferim. Abonamentele noastre incep de la doar 7 euro pe luna!

 

Cuprins Noutatile Gomag din aceasta luna

  1. Update optiuni pentru integrarea cu Sameday
  2. Sectiune noua in aplicatia eMAG Marketplace
  3. Integrare noua cu Pricy.ro
  4. Update metoda de plata pentru persoanele juridice
  5. Update la export comenzi
  6. Actualizarea temelor Factual & Techniq

1. Update optiuni pentru integrarea cu Sameday

Alegerea firmelor de curierat cu care vrei sa colaborezi depinde de o multime de factori. Depinde de ce isi doresc segmentele tale de audienta, de avantajele serviciilor oferite de transportatori, precum si de experienta pe care tu – ca antreprenor – vrei sa o asiguri.

In privinta integrarii cu firma de curierat, incercam constant sa asiguram un flux cat mai eficient. Asadar, in platforma gasesti preintegrari, gata de completat, cu cei mai populari furnizori din Romania.

Printre acestia se numara si Sameday, prin intermediul caruia poti expedia colete in easybox, o varianta din ce in ce mai apreciata de consumatorii romani.

Insa nu e singura optiune. De exemplu, prin Sameday poti face si livrari peste granita. 

Legat de aceasta optiune, in platforma s-a adaugat o noua sectiune in setarile aplicatiei Sameday: Livrare internationala.

1. update-integrare-sameday-gomag

Optiunea e vizibila in cazul in care in magazin exista mai multe tari active, iar tu ai integrat serviciul de Crossborder, ce permite livrarea externa (serviciul e stabilit conform contractului cu Sameday).

De asemenea, update-ul permite setarea de moneda, ce trebuie trimisa spre Sameday pentru fiecare tara, astfel incat sa se poata genera corect AWB-ul.

Aceste setari se fac in zona aplicatiei din platforma, astfel incat sa se aplice automat in magazin, fara a fi nevoie ca tu sa intervii manual la fiecare comanda ce urmeaza sa fie livrata international.

2. Sectiune noua in aplicatia eMAG Marketplace

Unul dintre beneficiile majore cand vinzi cu Gomag este ca poti sa iti listezi produsele si pe eMAG Marketplace, fara ca implementarea legaturii dintre magazin si marketplace sa te coste vreun ban in plus.

Integrarea e gratuita si o poti realiza pe cont propriu, exact conform conditiilor si nevoilor stabilite de catre tine.

Update-ul anuntat in aceasta luna se refera la faptul ca, in setarile aplicatiei, s-a adaugat o noua optiune: Durata livrare pentru produsele „La comanda”.

2. update-integrare-emag-marketplace-gomag

Practic, acum poti selecta o durata de livrare pentru toate produsele care au statusul de stoc „La comanda”, pe zile.

Durata de livrare va fi folosita doar pentru trimiterea informatiei in eMAG, si nu afecteaza informatiile prezentate in magazinul tau online.

Aceasta setare iti permite mai mult control asupra informatiilor afisate in acest scenariu, specific pentru produsele care vin create sau comandate la furnizor doar atunci cand a fost realizata o comanda catre afacerea ta.

Clientii tai vor stii cu exactitate cand urmeaza sa le fie trimis coletul, astfel incat sa nu isi formeze asteptari gresite, ce s-ar putea rasfrange negativ asupra reputatiei tale de comerciant.

Citeste si: 10 lucruri pe care trebuie sa le stii despre platforma ta Gomag

3. Integrare noua cu Pricy.ro

In contextul economic frustrant din ziua de azi, poate cea mai presanta preocupare a clientilor este sa se asigure ca fac alegerea potrivita, la un pret corect.

Asadar, site-urile sau extensiile de monitorizare a preturilor joaca un rol important.

Unul dintre acestea este Pricy.ro. Pricy ofera o imagine clara asupra evolutiei preturilor din peste 700 de site-uri. Prin intermediul lui poti vedea alerte de pret pentru produsele favorite, plus istoric si sugestii pentru produse similare.

Compania e prezenta pe piata din 2012, asadar are deja un istoric si o baza de clienti.

Daca vrei sa fii transparent cu audienta ta si sa ii castigi increderea, o miscare strategica ar putea fi listarea produselor tale pe Pricy si activarea aplicatiei in magazinul tau online.

Incepand din aceasta luna, ai posibilitatea sa iti integrezi magazinul Gomag cu Pricy, extrem de simplu.

3. integrare-pricy-gomag

De unde incepi? 

De la crearea unui cont pe site-ul lor, prin completarea acestui formular

Apoi, in acest cont va trebui sa adaugi un feed de produse – e foarte usor sa creezi un feed nou, respectand indicatiile din documentatia Gomag. 

Odata ce feed-ul e gata, trebuie doar sa activezi aplicatia Pricy din Gomag Apps, iar feed-ul devine vizibil pe platforma Pricy.

Prezenta pe aceasta platforma poate reprezenta un diferentiator important pentru afacerea ta, deoarece oamenii vor avea mai multa incredere in tine, cand esti 100% transparent, inclusiv la nivel de evolutie si istoric al preturilor din magazinul tau.

4. Update metoda de plata pentru persoanele juridice

Din zona Setari > Plata in panoul tau de administrare Gomag ai optiuni avansate de creare si prezentare, pentru metodele de plata pe care doresti sa le afisezi in magazin. 

Poti inclusiv sa limitezi metodele de plata in functie de valoarea comenzilor sau sa adaugi o taxa de procesare in plus, pentru anumite metode.

Ai un control sporit asupra modului in care vor plati clientii in site-ul tau, fara sa fii limitat doar la o metoda sau alta.

In acest context, daca vinzi foarte mult B2B, iti oferim acum o optiune noua: posibilitatea de a seta un interval care face disponibila metoda de plata doar pentru persoanele juridice.

4. update-metoda-plata-persoane-juridice

Valoare Comanda Persoane Juridice – Metoda de plata va fi disponibila doar pentru comenzile a caror valoare se afla in intervalul selectat si facturarea se face pe persoana juridica.

Important! In campul Valoare Comanda intre (vezi mai sus foto), trebuie setat intervalul de pret care va afisa metoda pentru persoanele fizice. In contrast, in campul Valoare Comanda persoane juridice trebuie setat intervalul de pret care va afisa metoda pentru persoanele juridice.

Intervalele setate se aplica la subtotalul comenzii, ce nu include costul de transport si taxa de procesare.

Citeste si: Gomag Shipments, raport Metode plata, update GoBot si alte noutati in platforma

5. Update la export comenzi

Uneori ai nevoie sa iei anumite decizii sau sa faci anumite operatiuni interne. Stii care e baza cea mai potrivita de la care sa pornesti? Exact, datele specifice ale magazinului tau.

Cele mai eficiente alegeri sunt luate informat – si e atat de usor sa accesezi imaginea de ansamblu a site-ului!

Optiunea Export din Gomag iti ofera posibilitatea de a extrage exact informatiile de care ai nevoie privitoare la produse, comenzi si clienti, astfel incat sa le corelezi si sa le interpretezi in diverse scenarii, raportat la obiectivul targetat. 

5. update-export-comenzi

Update-ul din aceasta luna vine cu doua lucruri important de retinut:

1. In sectiunea de export, tip comenzi, s-a adaugat optiunea „Client contactat”

2. In coloanele pentru export s-a adaugat optiunea „Clientul a Fost Contactat”.

Asadar, in fisierul CSV/XLSX, in aceasta coloana se vor afisa valorile 1 sau 0, echivalentul la DA sau NU.

De ce te-ar interesa sa poti exporta clientii care au fost contactati?

Aceasta informatie iti poate spune multe. Poti diferentia si comunica personalizat catre clientii cu care ai avut un contact avansat (conversatie telefonica pentru confirmarea comenzii, de exemplu). 

Poti vedea usor daca exista informatii suplimentare notate de agentii tai doar pentru clientii contactati, astfel incat sa descoperi elementele lor comune si sa le folosesti in materialele de marketing.

Sau poti adapta mesajele specific catre acestia, astfel incat sa ii convingi sa intre in comunitatea ta, sa te recomande mai departe sau sa iti ofere continut si testimoniale.

Posibilitatile sunt nenumarate. Important e sa stii ca acum ii poti prelua in mod grupat, pentru a folosi informatiile strategic.

6. Actualizarea temelor Factual & Techniq

Anul acesta am concentrat o buna parte din energie in crearea unor teme noi, fresh, pentru clientii nostri. Numarul actual al temelor Gomag a ajuns la 19 – desi nu ne oprim aici.

Asadar, am profitat de ocazie pentru a actualiza si doua dintre cele mai populare teme de pana acum, Factual si Techniq.

Tema Factual este folosita in deosebi de magazinele in nisa fashion, beauty si FMCG. Noul sau design accentueaza impactul vizual de la prima accesare a site-ului, indiferent de pagina in care aterizeaza utilizatorul.

tema-factual-gomag

Elementele de usability continua sa respecte bunele practici.

Iar prin intermediul configuratorului (si a editorului CSS) poti personaliza in mod avansat aceasta tema, astfel incat sa arate exact asa cum iti doresti.

Tema Techniq, asa cum ii spune si numele, este folosita cu precadere de magazinele cu produse mai tehnice, de la auto&moto, pana la scule si unelte, materiale de constructie, IT&C, electronice si electrocasnice, dar si magazine universale, Baby & Kids sau farmacie.

Noul design curbeaza rigiditatea unghiurilor anterioare, incluzand acum si zone speciale pentru evidentierea produselor vedeta si a principalelor categorii de produse. 

tema-techniq-gomag

Versatilitatea temei Techniq tine si de meniul vertical, care simplifica procesul de cautare si selectare dintre categoriile site-ului, pentru clienti. 

Noile teme arata si se simt mai modern, mai atragator – conform testelor noastre.

Recomandarea mea este sa le incerci si tu pentru magazinul tau, indiferent ca urmeaza sa deschizi unul sau vinzi deja cu Gomag.

Pentru acest scop am creat modul de test, ce iti permite previzualizarea schimbarilor, fara sa intervina direct in front-end, pana nu iei decizia finala.

Tin, de asemenea, sa iti amintesc ca daca vrei sa schimbi tema actuala si ai customizari realizate la comanda, acestea se vor pierde la trecerea catre tema noua. Asadar, te rog sa tii cont de acest aspect cand iei hotararea finala.

Citeste si: Cum gandesti design-ul magazinului tau pentru a atrage conversii

Lista noutatilor din aceasta luna in platforma Gomag se incheie aici. Dar nu si munca noastra 🙂 .

Ramai aproape, deoarece urmeaza noi update-uri si lansari, menite sa iti faca viata si munca mult mai usoara, mai productiva. 

Te invit sa incerci pana atunci noile functii si setari, si sa iti adaptezi strategia astfel incat sa obtii mai mult trafic, lead-uri si clienti profitabili.

PS. Nu uita, ai 15 zile la dispozitie gratuit pentru a testa platforma – daca nu ai inca un magazin Gomag. Verifica functionalitatile si avantajele noastre cu ochii tai, si alatura-te comunitatii noastre.

Peste 4000 de afaceri online vand cu Gomag, iar peste 16.000 de oameni pasionati de comert sunt alaturi de tine in grupul eCommerce cu Gomag. Hai si tu cu noi!

Andreea Rusz