Esti gata pentru o noua runda de noutati in platforma Gomag?

Pentru aceasta luna am pregatit cateva actualizari mici, dar de impact, ce iti vor face viata mai usoara, indiferent ca administrezi un magazin online pe Gomag sau esti angajat intr-unul.

Cea mai importanta dintre ele este lansarea Gomag Shipments, o noua functionalitate destinata antreprenorilor la inceput pentru colaborarea cu cei mai populari transportatori.

Descopera detalii, strategii si idei mai jos, si testeaza sa vezi ce functioneaza pentru a-ti creste eficienta in magazin.

Pont! Iti place modul in care avansam la Gomag, dar inca nu vinzi cu noi? E momentul sa incerci platforma! Ai 15 zile la dispozitie sa faci un demo gratuit si sa te convingi cu ochii tai ca e ceea ce ai nevoie.

Cuprins Noutati in platforma Gomag din aceasta luna

  1. Acces in admin doar pentru Documentare Produse
  2. Update Merchandiser Bot
  3. Filtrare noua pentru comenzile din Frisbo
  4. Update Newsletter NewsMAN
  5. Setari noi in aplicatia Curiera
  6. Integrare Planograma
  7. Selectare canal pentru preluare stocuri Frisbo
  8. Raport nou pentru metodele de plata
  9. Gomag Shipments
  10. Update Hellobar

1. Acces in admin doar pentru Documentare Produse

Ca proprietar de business clar esti un om super ocupat. Asa ca, pe masura ce afacerea creste, cu siguranta ramai fara timpul necesar pentru a te ocupa de toate.

Un task vital dintre acestea este partea de documentare a produselor: incarcarea de texte, imagini, video-uri si orice alt tip de continut. Lucrurile care, de fapt, aduc la viata produsul in mintea consumatorilor si il determina sa dea click pe butonul de adauga in cos.

Cand externalizezi documentarea produselor, vrei sa ai certitudinea ca magazinul tau nu va intra “in avarie” din cauza vreunei greseli facute de persoana externa sau datorita unei actiuni intentionate.

De aceea, de acum inainte poti da acces pe conturile de admin doar pentru partea de Documentare a produselor:

1. Noutati - Acces Conturi

  1. La Editare produs – fara posibilitatea de a edita Pret & Stoc. In plus campul “Pret de achizitie“ nu este afisat.
  2. Fara acces la “Stocuri & Preturi“.
  3. La Import – Fara acces la coloanele ce tin de pret si stoc, fara posibilitatea de a selecta optiuni ce tin de stoc la adaugarea importului.
  4. La Export – Fara acces la coloanele ce tin de “Pret de achizitie“.

Practic, persoanele care au accesul limitat nu vor putea interveni pe preturi si stocuri. E un avantaj cand colaborezi cu diferiti oameni pentru documentarea produselor. 

Pur si simplu mai bine previi, decat sa tratezi.

2. Update Merchandiser Bot

Daca vinzi prin platforma Gomag si ti-ai listat produsele si in eMAG Marketplace, mai nou ai o optiune dedicata de automatizare cu Merchandiser Bot.

Poti seta un gobot sa afiseze automat Durata Livrare eMAG Marketplace – detaliile de comanda vor fi actualizate fara interventie umana in functie de conditiile setate de tine. 

Optiunea e vizibila doar daca e activa aplicatia eMAG Marketplace.

2.Noutati- Durata Livrare Emag

Practic, la Activitati setezi o durata anume de livrare pentru comenzile din marketplace cand se indeplinesc diverse conditii. 

De exemplu:

  • Daca e vorba de un anumit produs, cu un SKU anume. Poate ai un produs special, cu conditii diferite de transport.
  • Sau daca stocul produsului este foarte mic.
  • Sau daca statusul stocului este “la comanda”, probabil va fi nevoie de un interval de livrare mai mare.
  • Sau daca face parte dintr-o categorie de produse cu conditii speciale de transport (produse albe, de exemplu) si intervalul de livrare este mai mare pentru comenzile nationale.

Exista n cazuri in care durata de livrare poate fluctua, si acestea depind de specificul business-ului tau. 

Asa ca foloseste gobot-ul pentru a automatiza afisarea duratei de livrare pentru comenzile din eMAG Marketplace, fara sa trebuiasca sa intervii manual de fiecare data cand e nevoie.

Eviti greselile si actionezi mult mai prompt decat daca te-ai baza pe atentia umana.

Citeste si: Lansare GPayments, update SEO Avansat & GoBots si alte noutati Gomag

3. Filtrare noua pentru comenzile din Frisbo

Pe listarea comenzilor din Frisbo s-a adaugat o optiune de filtrare: Tip Comenzi.

Aceasta permite filtrarea comenzilor Trimise cu eroare/Trimise cu succes, sau toate comenzile.

3.Noutati - Filtru Frisbo

Cu ce te ajuta aceasta actualizare?

Pur si simplu ai o privire de ansamblu completa asupra statusului comenzilor din Frisbo.

Poti intelege mai rapid si mai simplu modul in care te-a ajutat platforma de efulfillment sa gestionezi comenzile mai usor sau nu. Gasesti si comenzile de un anumit tip mai usor.

Asadar, poti lua linistit decizii de business corecte, pentru ca stii ca te bazezi pe date concrete. Stii care este situatia ta in fiecare moment si ce decizii sa iei pentru a te indrepta in directia potrivita.

4. Update Newsletter NewsMAN

In setarile aplicatiei de Newsletter: NewsMAN s-a adaugat o noua optiune: Clientul primeste email de confirmare. Practic, un email de confirmare se trimite din NewsMAN catre client pentru confirmarea inregistrarii in baza ta.

4. Noutati - Newsman

Daca te-ai documentat putin despre email marketing si opt in simplu sau dublu, setarea reprezinta o metoda de opt in dublu.

E un mod de a te asigura ca lead-ul este cu adevarat interesat sa primeasca noutatile tale, nu l-a abonat altcineva si ai sanse mai mari ca newsletter-ul sa duca la stimularea unei decizii de cumparare.

Intr-adevar aceasta metoda aduce cu sine si posibilitatea ca omul sa uite sa confirme, insa lead-urile tale vor fi selectate mai riguros. 

Interesul lor este mai mare, asa ca durata pana la cumparare poate fi aproximata mai corect – cu conditia sa ai o strategie relevanta de comunicare si persuasiune prin newslettere.

5. Setari noi in aplicatia Curiera

In setarile aplicatiei Curiera: s-au adaugat noi campuri:

  • Lungime colet
  • Latime colet
  • Inaltime colet
  • Asigurare colet

5.Noutati - Curiera

Daca luna trecuta am anuntat ca noutate integrarea cu acest transportator, acum am dezvoltat putin aceasta integrare pentru ca setarile initiale sa fie si mai detaliate.

Aici poti seta parametri de baza ce vor dicta modul si detaliile legate de livrarea comenzilor efectuate prin Curiera.

Te ajuta sa economisesti timp pe viitor, pentru ca nu mai trebuie sa introduci manual de fiecare data informatiile legate de lungime, latime, inaltime si asigurare colete.

6. Integrare Planograma

Planograma este o aplicatie WMS (sistem de gestiune in depozit). Te ajuta sa iti eficientizezi procesele de logistica si activitatile din depozit, atunci cand ai stocuri de care te ocupi personal (nu externalizezi, de exemplu, catre o solutie de fulfillment).

Poti automatiza fluxul de aprovizionare, depozitare, receptie si livrare a produselor, poti monitoriza operatiunile din depozit si poti coordona mai usor stocurile.

Cu acest sistem ai toate datele intr-o singura platforma, iti este mai simplu sa completezi stocurile atunci cand este necesar si sa iei deciziile potrivite de business.

Astazi anuntam integrarea cu Planograma in platforma Gomag, pentru ca activitatile tale sa fie si mai simplificate in magazinul online.

6.Noutati-Planograma

Daca alegi sa colaborezi cu Planograma, trebuie mai intai sa alegi un abonament de la acestia si sa ai un cont activ.

Din acest cont vei prelua informatiile necesare pentru a le completa in campurile aplicatiei din Gomag.

Integrarea Planograma cu Gomag permite o comunicare directa intre cele doua platforme, astfel incat datele legate de stocurile din magazin sa fie mereu la zi si comunicate transparent catre clientii tai.

Citeste si: Afisare link-uri ANPC/SOL, conditii noi GoBot, update Blog si alte noutati Gomag

7. Selectare canal pentru preluare stocuri Frisbo

De acum ai posibilitatea de a selecta canalul de vanzare din care sa se preia stocurile din Frisbo (canalele pe care le-ai configurat in Frisbo).

Aceasta este o alta noutate legata de integrarea cu platforma de efulfillment care iti eficientizeaza munca. 

7.Noutati- preluare stoc Frisbo

Poti selecta ca stocurile sa fie preluate pentru toate canalele, sa nu fie preluate deloc sau doar pentru un anumit canal (pe un anume marketplace, de exemplu).

E o functie utila cand tii stocurile la Frisbo pentru vanzarile dintr-o anumita tara sau dintr-o anumita locatie din Romania – poate ai mai multi cumparatori din Bucuresti, de exemplu, pe un marketplace. 

8. Raport nou pentru metodele de plata

Modulul de rapoarte din Gomag evolueaza de la luna la luna. 

Pentru ca incercam sa iti oferim acces la date concise si importante pentru tine – astfel incat sa te ajute sa iti ajustezi strategia de vanzari si marketing.

De data aceasta am adaugat un nou raport pentru metodele de plata.

8. Noutati-Rapoarte

De ce ar trebui sa stii care sunt cele mai populare metode de plata? Sau care performeaza cel mai prost?

Simplu, pentru ca poti face push pe metodele frecvent folosite si le poti promova activ din momentul intrarii utilizatorului in magazin. 

Ii acoperi astfel o potentiala obiectie legata de faptul ca nu poate plati cu metoda dorita de acesta.

Iar daca ai metode de plata care sunt folosite putin sau chiar deloc, le poti elimina din listare, astfel incat sa nu reprezinte doar un element ce distrage atentia si intarzie momentul efectuarii tranzactiei.

Citeste si: Update Produs configurabil, Export clienti, raport produse Wishlist si alte noutati Gomag

9. Gomag Shipments

A venit momentul sa iti facem cunostinta in detaliu cu Gomag Shipments, o noua functionalitate exclusiva in platforma ta :).

Gomag Shipments sau GShipments cum l-am botezat noi este un serviciu de curierat realizat de noi in parteneriat cu Ecolet.ro. 

Practic, ai acces la mai multi curieri, astfel incat pentru fiecare comanda sa alegi curierul ce iti ofera cele mai bune conditii pentru livrarea acesteia. Din cate am calculat noi, poti trimite coletele cu pana la 46% mai ieftin decat daca ai colabora separat cu multipli curieri!

GShipments iti sta la dispozitie indiferent de numarul de colete pe care le livrezi, atat in tara, cat si in strainatate!

9.Noutati - Gomag Shipments

Un alt beneficiu pe care am decis sa ti-l oferim este ca nu te taxam cu niciun cost aditional fata de costurile calculate de fiecare firma de curierat in parte. Si ne-am asigurat ca am negociat costuri preferentiale cu fiecare transportator.

Indiferent de curierul cu care livrezi o comanda, AWB-ul va fi generat de Gomag.

Gasesti optiunea GShipments in panoul tau de administrare, calea Setari > Livrare. 

Iar Gomag Help Center contine exact pasii de parcurs pentru activarea serviciului, doar prin click-uri si completarea campurilor disponibile.

Profita de serviciul Gomag Shipments – iti este util atunci cand ai deja un magazin online si experienta in industrie, si mai ales cand esti la inceput si nu stii precis daca ai suficient momentum pentru a negocia costuri mai bune cu firmele de curierat.

10. Update Hellobar

Ultima noutate despre care discutam astazi este legata de modulul HelloBar din platforma.

Acum ai posibilitatea de a ascunde un hellobar din paginile de blog, atunci cand nu este relevant si, poate, vrei ca utilizatorii sa iti consume mai degraba continutul.

10.Noutati - Hellobar

In mod normal noi nu recomandam ascunderea unui hellobar din blog – de aceea optiunea de afisare in blog este, by default, pe Da. 

Pentru ca daca ai, de exemplu, o oferta in derulare sau un stimul pentru conversie in hellobar, acesta nu face decat sa dea un impuls deciziei de cumparare, sustinuta deja prin consumarea continutului din blog.

Insa daca tu consideri ca e mai important pentru tine ca oamenii sa citeasca textul din blog si, de exemplu, sa fie mai concentrati pe abonarea in formularul din articol, acum poti sa ascunzi hellobar-ul, fara sa trebuiasca sa faci acrobatii prin setari.

Depinde de tine si de deciziile tale – optiunea e acolo :). 

Citeste si: Produs Downloadabil, update SMS Bot, componenta Continut Promo si alte noutati Gomag

Aceasta a fost lista noutatilor din luna noiembrie in platforma Gomag.

Cu siguranta ai gasit deja ceva ce vrei sa incerci sau sa consulti mai in detaliu, asa ca nu imi mai ramane decat sa te invit sa treci la actiune.

Spor la vanzari!

PS. Repet ceea ce am spus in introducere. Daca nu vinzi cu Gomag – inca – poti testa platforma, fara niciun cost, inainte sa iei decizia de a deschide cu noi. 

Ai 15 zile la dispozitie sa incerci functionalitatile si aplicatiile dorite si sa iti faci o strategie noua, pentru un magazin cu pedala bine apasata spre succes!