Te gandesti sa iti imbunatatesti strategia pentru marketing in site?

Daca ai un magazin online, stii deja ca orice aplicatie sau modul care iti economiseste timp – si e si disponibil in platforma – e mana cereasca.

De ce? Pentru ca ziua ta e deja ocupata pana peste cap cu comenzile clientilor, raspuns la telefoane, aranjat marfa, pregatit ofertele, marketing. Si asa mai departe.

De aceea, pentru articolul de azi am pregatit un infografic cu 8 aplicatii de marketing din platforma Gomag care iti simplifica munca si salveaza timp.

Mentine interesul potentialilor clienti, odata ce acestia au ajuns in site, alimenteaza-le dorinta si convinge-i sa cumpere prin tehnici super simple de marketing in site. 

Foloseste aplicatiile disponibile in Gomag!

8 Aplicatii Gomag pentru marketing in site

Marketing in site

1. Landing page

De ce sa folosesti un landing page?   

  • Pentru ca asa concentrezi atentia clientilor asupra ofertelor tale
  • Iti cresti sansele sa le vinzi, fara a fi distrasi de altceva
  • Poti crea landing page-uri pentru vanzare sau pentru lead generation – Colectezi date si lead-uri pretioase

Cum?

Foloseste modulul Pagini → Landing din Gomag si vei crea unul din doar cateva click-uri.

Tips & tricks

  • Adauga testimoniale si recenzii de la clienti
  • Activeaza o numaratoare inversa
  • Fa o selectie limitata de produse pentru landing

Citeste si: [Nou] Cum Creezi Un Landing Page Cu Gomag – Vinde 100% Mai Mult

2. Hello Bar

De ce sa folosesti un hello bar?   

  • Atragi trafic spre landing page-ul tau sau catre orice alta pagina spre care vrei sa atragi atentia
  • Indiferent ce mesaj vrei sa transmiti, utilizatorii il vor vedea: informatii despre livrare, mesaje pe care clientii trebuie sa le stie, bonusuri, cadouri, stiri despre firma, un concurs etc.
  • Scurteaza procesul de decizie deoarece ghideaza clientul pe cea mai simpla cale spre conversie

Cum?

Foloseste aplicatia Hellobar din Gomag – poti chiar sa activezi un cronometru!

Tips & tricks

  • Alege o culoare contrastanta, care sa iasa in evidenta
  • Poti adauga emoji-uri pentru un impact vizual si mai puternic
  • Pastreaza mesajul cat mai scurt
  • Foloseste-l pentru a stimula campaniile de remarketing

3. Marcaje promotionale

De ce sa folosesti marcaje promotionale?   

  • Atrag atentia asupra produselor vedeta
  • Urgenteaza decizia de cumparare
  • Il ajuta pe client sa gaseasca mai repede produsele dorite (care au anumite specificatii, fac parte dintr-o promotie sau dintr-un eveniment – ex. gamification)

Cum?

Activeaza aplicatia Marcaje promotionale din Gomag si evidentiaza-ti produsele.

Tips & tricks

  • Semnalizeaza in functie de evenimente
  • Sau in functie de caracteristicile produsului
  • Sau in functie de ofertele existente

Citeste si: Marcaje promotionale in magazinul tau Gomag – Cum le folosesti?

4. Bundle

De ce sa prezinti pachete de produse?   

  • Produsele par mai atragatoare puse impreuna
  • Cresti valoarea medie a comenzilor
  • Obtii increderea clientilor ca le oferi un targ bun

Cum?

Activeaza aplicatia Bundle / aplicatia Pachete de produs din Gomag.

Tips & tricks

  • Afiseaza cat economiseste clientul daca ia pachetul
  • Ofera un discount atragator
  • Activeaza pachete in preajma sarbatorilor

Citeste si: Cum Faci Product Bundling In Platforma Gomag

5. Pop-up

De ce sa folosesti pop-up-uri?   

  • Aduni mai multi abonati in baza, practic e o metoda de lead generation pentru marketing in site
  • Recuperezi cosurile abandonate prin exit-pop-up: fie oferi un cod de reducere, fie ceri adresa de email a clientului
  • Transmiti rapid mesajele importante – ex. iti poti transmite usor diferentiatorii, poti filtra utilizatorii in cazul in care vinzi produse doar pentru cei peste 18 ani etc.

Cum?

Ai 5 tipuri de pop-up-uri pe care le creezi repede & efort cu aplicatia PopUps din Gomag.

Tips & tricks

  • Fa-le active la scroll, nu imediat dupa ce site-ul a fost accesat
  • Scoate in evidenta butonul de call-to-action
  • Ofera un beneficiu pentru ca omul sa faca actiunea ceruta

6. Recomandari avansate

De ce sa folosesti recomandari avansate?   

  • Cresti valoarea medie a comenzilor
  • Faci upsell (ex. impachetare deosebita)
  • Faci cross-sell pentru pachetul complet

Cum?

Activeaza aplicatia Recomandari avansate din Gomag si pune-ti creativitatea la treaba.

Tips & tricks

  • Alege produse complementare in functie de categorie
  • Sau recomanda servicii extra: impachetare, consulatanta etc.
  • Foloseste un mesaj atractiv ca titlu 

7. Cadouri in cosul de cumparaturi

De ce sa folosesti cadouri in cos?   

  • Scazi rata de abandon a cosului
  • Stimulezi decizia de cumparare
  • Obtii mai usor reactii de la clienti

Cum?

Activeaza aplicatia Cadouri in cos din Gomag si selecteaza produse mici drept cadou.

Tips & tricks

  • Alege produse cu valoare mai mica
  • Spune-le clientilor despre aceasta posibilitate in icon-urile de trust
  • Promoveaza-ti optiunea in marketing-ul off-site

8. One-Time Offer

De ce sa folosesti OTO?   

  • Cresti valoarea cosului de cumparaturi
  • Urgenteaza decizia de cumparare
  • Da senzatia unui targ de neratat

Cum?

Creeaza-ti propriile oferte unice folosind aplicatia One-Time Offer din Gomag.

Tips & tricks

  • Creeaza OTO in functie de categorie
  • Alege un produs general, care sa se potriveasca indiferent de ce e in cos
  • Spune-le oamenilor din text ca e o oferta unica

Citeste si: Cum cresti valoarea medie a comenzilor in magazin: Oferta Unica [Premiera Gomag]

Tu ce aplicatii din infografic folosesti?

Magazinul tau poate avea o forta mai mare de vanzare. Activeaza si foloseste aplicatiile pentru marketing in site din Gomag – asa vei vinde mai mult!

PS. Inca nu vinzi cu Gomag? Incearca platforma gratuit pentru 15 zile si vezi cat de usor e sa vinzi online.

Cosmin Daraban
[i]
[i]
[index]
[index]
[i]
[i]
[index]
[index]
[i]
[i]
[i]
[i]
[index]
[index]