Cum pot sa imi cresc vanzarile in magazinul online

Cum pot sa imi cresc vanzarile in magazinul online

Felicitari! Ai ajuns la ultima parte a ghidului eCommerce oferit de Gomag: Cum imi fac un magazin online. Pana acum ai aflat care sunt pasii esentiali pentru construirea unui magazin si cum sa-ti creezi o strategie de lansare de succes, astfel incat sa-ti asiguri un start in forta pe piata.

In acest ultim capitol, vei descoperi cum sa iti cresti vanzarile, cum sa iti implementezi strategiile de marketing si cum sa fii sigur ca reprezinti raspunsul potrivit pentru consumator in ceea ce numim noi The Customer Journey. Acest sistem se refera la stadiile si pasii pe care ii parcurge un utilizator, atunci cand interactioneaza cu magazinul tau online:

  • Awareness– faza in care utilizatorul nu stie precis de ce are nevoie, ce oferte sunt pe piata, ce produs sau serviciu i s-ar potrivi etc.
  • Consideration – stadiul in care utilizatorul ajunge in site si iti consulta catalogul de produse si servicii;
  • Purchase – utilizatorul se transforma in client, alegand sa finalizeze decizia de cumparare in site-ul tau;
  • Retention – in acest stadiu, clientul se transforma in client fidel, loial brandului tau, care te va sustine chiar si atunci cand magazinul se va confrunta cu unele probleme;
  • Advocacy – clientul fidel se transforma intr-un ambasador al brand-ului tau, promovarea lui avand un impact mai mare asupra persoanelor cu care discuta (familie, prieteni, cunostinte)

Trebuie sa stii ca utilizatorul nu urmeaza acesti pasi in ordinea in care i-am identificat mai sus. De exemplu, acesta poate interactiona cu brandul tau cand deja stie ce are nevoie si ce produs sa cumpere, asadar se converteste imediat, devenind client. Sau tine minte ca nu vei reusi sa transformi toti clientii cu care interactionezi in ambasadori ai brandului tau.

Acum, ca am clarificat structura pe care te bazezi in procesul de promovare, haide sa intram in subiect, pentru ca tu sa afli cum poti sa-ti dezvolti corect si sanatos magazinul online, pe baza Customer Journey. Daca pasii pe care i-ai parcurs pana acum ti s-au parut dificili, respira adanc si pregateste-te; munca grea de-abia acum incepe.

PS. Poti citi si primele doua parti ale ghidului aici: Cum imi fac un magazin online si Care sunt pasii pentru a lansa un magazin online

1. Cum sa il faci pe utilizator constient de brandul tau

Cum-sa-il-faci-pe-utilizator-constient-de-brandul-tau

Din pacate (sau din fericire), in eCommerce nu functioneaza gandirea “construieste, ca apoi oamenii vor veni”.

Utilizatorii au nevoie in prima faza sa te cunoasca, sa descopere cu ce te ocupi si in ce fel le poti raspunde nevoilor exprimate. Asta e o veste buna deoarece, daca stii cum sa te diferentiezi de restul concurentilor, clientii se vor indrepta spre magazinul tau.

Am discutat si in capitolul precedent despre elementele de care trebuie sa tii cont pentru a stabili un prim contact cu potentialii clienti dar haide sa le dezvoltam putin.

Principala modalitate prin care sa cresti recunoasterea brandului tau este “vorba din gura in gura”.

Conform Nielsen, acest mod de publicitate este cel mai influent, cu un procent de 84% de utilizatori care afirma ca au incredere in parerile subiective ale altor oameni. Cand clientii se simt apreciati si le asiguri o experienta placuta in site, ai mai multe sanse sa le spuna si prietenilor si cunostintelor despre tine.

A, si ai grija la clientii nemultumiti, cu acestia ai mai multe sanse sa iti patezi reputatia deoarece au tendinta sa isi faca publica experienta negativa.

Alta modalitate de a creste recunoasterea de brand este Social Media. Multi considera cheia spre succes o baza numeroasa de fani si followeri, care sa sustina afacerea. Dar lucrurile nu se limiteaza aici. Daca folosesti corect hashtag-urile, ai accesul la o baza mai numeroasa de utilizatori, dincolo de fanii si folowerii paginii tale.

O tactica de publicitate in Social Media este identificarea unui influencer, un lider al publicului in care oamenii au mai multa incredere. Nu trebuie sa fie neaparat o personalitate mega cunoscuta ci un blogger, un jurnalist sau un administrator de grup, ale carui pareri sunt acceptate si urmate de o multime de posibili clienti. Daca il cuceresti pe acesta, ai acces privilegiat la publicul targetat.

De asemenea, nu fa nicio postare fara sa urmaresti profilul Buyer Persona, clientul tau ideal. Documenteaza-te si creeaza continut sau posteaza imagini relevante pentru publicul tau tinta, care sa functioneze asemanator butoanelor de call-to-action.

In ceea ce priveste recunoasterea de brand din cautarile organice, principala ta preocupare trebuie sa fie optimizarea website-ului pentru motoarele de cautare. Sari inapoi la prima parte a ghidului si mai citeste o data punctul 9, “Intelege importanta SEO”. Pentru mai multe detalii iti recomand sa accesezi blogul Gomag unde vei afla resurse informationale de folos.

Ultimul pont pe care ti-l ofer aici pentru cresterea recunoasterii de brand, se refera la publicitatea platita, cu ajutorul Google Ads sau Facebook Ads. Aceasta functioneaza mult mai repede decat restul strategiilor pe care ti le-am sugerat mai sus dar are efect doar pe termen scurt.

Reclamele platite in motoarele de cautare sunt afisate utilizatorului atunci cand acesta cauta un produs sau serviciu cu ajutorul unor cuvinte cheie pe care tu le targetezi. Prin urmare, alege cu grija cuvintele cheie si exclude cuvintele cheie negative, pentru a fi disponibil doar publicului de care esti interesat.

Prin cuvintele cheie negative ma refer la cele care nu provoaca nicio conversie. De exemplu, daca vinzi electronice sau electrocasnice noi, cu garantie etc., cu siguranta nu vrei sa apari in cautari pentru “electronice second hand”.

Alte tipuri de reclame despre care specialistii spun ca reprezinta viitorul campaniilor PPC in eCommerce, inlocuind reclamele ascunse de AdBlock, sunt ad-urile pe retelele de socializare. Pentru mai multe detalii te invit sa citesti Tot Ce Trebuie Sa Stii Despre Facebook Ads [Infografic].

2. Cum sa aduci trafic in magazinul online

Cum-sa-aduci-trafic-in-magazinul-online

E indicat sa aplici tactici de crestere pentru recunoasterea de brand dar ceea ce ai nevoie cu adevarat este trafic. Cele mai comune surse de trafic sunt: organic, direct, social si din referinte. Ok, mai e si cel platit dar pe acesta stii deja cum il obtii: campanii PPC.

Pun accentul, in primul rand, pe traficul organic deoarece este benefic, pe termen lung, pentru magazinul tau online. La drept vorbind, sigur iti doresti ca utilizatorii sa isi aminteasca de tine si sa te caute in motorul de cautare.

Pentru a veni in intampinarea lor, trebuie sa fii pozitionat cat mai sus si vizibil macar pe prima pagina cu rezultate returnata de motorul de cautare. Prin urmare, ai grija ca pagina de home a magazinului tau sa fie bine optimizata si sa-ti optimizezi, pe rand, toate paginile site-ului.

Al doilea tip de trafic este cel din referinte si este constituit din utilizatorii care ajung in site prin intermediul unui link dintr-un alt site. Cel mai usor mod in care sa obtii aceste link-uri este crearea de continut relevant pe blogul magazinului, cu legaturi pe cuvinte cheie specifice.

Ai grija ca, in timp, sa construiesti un profil de backlink-uri sanatos (legaturi externe, dinspre alte site-uri spre paginile magazinului tau). De ce am insistat pe atributul “corect”? Deoarece, in caz contrar, vei fi penalizat de algoritmul Penguin 2.0.

Daca tot am ajuns aici, haide sa aprofundam putin problema penalizarilor Google. In cazul in care nu stii cum sta situatia cu algoritmii, afla ca Google a inceput sa ruleze de cativa ani diferiti algoritmi si update-uri, care analizeaza toate website-urile prin prisma continutului, link building, mobile friendly etc., si le penalizeaza in cazul in care nu respecta directivele webmasterilor Google.

Panda te taxeaza pentru continut, Penguin iti verifica profilul de link-uri, Hummingbird… ei bine, acesta a transformat Google intr-un motor de cautare mai performant, care intelege exact cererile utilizatorilor. De exemplu, daca tu cauti “Unde se mananca cea mai buna pizza in Piatra Neamt?”, Google iti va returna rezultate ce includ doar restaurante. Daca esti un restaurant local, acest algoritm reprezinta un atu, deoarece iti ofera vizibilitate strict pentru utilizatorii interesati.

Traficul direct reprezinta exact ceea ce iti inchipui: utilizatorii ajung in site adaugand URL-ul tau in search bar. In acest scop, am insistat in prima parte a ghidului pe alegerea unui nume de domeniu logic si usor de retinut.

Traficul din social reprezinta volumul de vizitatori care ajung in site prin intermediul unui canal de social, fie ca e vorba de pagina magazinului sau de alte pagini care te-au mentionat. Probabil te-ai gandit deja la Facebook, Instagram, Twitter, dar exista si alte pagini de social media pe care nu trebuie sa le ignori. Comentariile relevante (!) sau raspunsurile in forumuri si grupuri cu link inspre magazinul tau iti pot aduce un trafic semnificativ in site.

Daca ti-am spus pana acum ce trebuie sa faci pentru a atrage vizitatorii in site, acum e momentul sa-ti spun ce sa NU faci:

  • Nu teroriza utilizatorul cu muzica sau tot felul de sunete, inca din primul moment, in care intra in magazin. Acesta are tendinta de a se enerva deoarece, practic, il obligi sa asculte ceva de care nu este interesat. Probabil asculta deja muzica preferata sau poate navigheaza pe mobil, intr-un mijloc de transport in comun.
  • Pop-up-uri enervante sunt metoda perfecta pentru a-l alunga pe vizitator din site. Intr-adevar, au rolul lor in eCommerce dar au un impact negativ cand apar la nici 3 secunde dupa ce utilizatorul a accesat o pagina. Iar daca apar si in cadrul urmatoarelor pagini pe care le acceseaza, ia-ti adio de la conversii, trafic, clienti etc.
  • Interstitial – reclama care apare intre doua pagini de produs. Cu siguranta ai patit-o si tu, accesand o revista online sau diferite website-uri. Iti este afisat un video care face reclama la detergent de rufe, de exemplu, si trebuie sa astepti 15-20 de secunde pentru a putea accesa pagina urmatoare. Nu reprezinta o experienta prea placuta pentru utilizator.
  • Website incompatibil cu diferitele browsere. Utilizatorul are o impresie negativa despre magazinul tau daca acesta nu este disponibil si pe alte browsere (aplicatii de navigare web) decat Chrome. Asigura-te ca functionezi la capacitate maxima atat pe Google, cat si pe Firefox, Opera sau Internet Explorer.

3. Cum sa iti optimizezi conversiile si sa cresti vanzarile

Cum-sa-iti-optimizezi-conversiile

Acum ca ti-ai facut o idee despre principalele modalitati prin care sa aduci trafic in site, obiectivul tau este sa transformi simplii vizitatori in clienti obtinand ceea ce numim o conversie.

Adevarul e ca rata medie de conversie in eCommerce-ul romanesc se situeaza undeva intre 0,5% si 2%.

Dar avand in vedere populatia mai putin numeroasa si gradul de educare al clientului, aceasta situatie pare cumva normala comparativ cu restul globului. Asta nu te impiedica sa muncesti din greu pentru a-ti optimiza rata de conversie.

Cum calculezi rata de conversie a site-ului tau? Simplu, imparti numarul total de clienti existenti la totalul vizitatorilor site-ului.

Unul dintre cele mai intalnite fenomene in cazul magazinelor online, ce scade drastic rata de conversie, il reprezinta rata de abandon a cosului de produse. Utilizatorii adauga produse in cos, poate chiar isi fac un cont, adauga produse in wishlist, duc procesul de checkout pana inainte de finalizarea comenzii si apoi pleaca. Da, stiu, e un comportament dureros pentru tine, ca proprietar de magazin online.

Pentru a rezolva aceasta problema, in primul rand, cosul trebuie sa fie perfect vizibil in magazin, intr-o pozitie superioara si subliniaza-l printr-un buton de call-to-action atragator. Tine cont de dorinta clientilor de a fi constienti in permanenta de volumul cosului, de produsele pe care le-au selectat si de costul total pe care il au de acoperit.

In ceea ce priveste butonul de call-to-action, nu testa rabdarea clientilor, ascunzand-ul intr-un colt obscur al magazinului. Acestia trebuie sa aiba mereu la indemana optiunea de finalizare a comenzii, fara a pierde prea mult timp.

Asadar, pozitioneaza butonul intr-un loc vizibil (de preferat, in primul ecran), fa-l sa arate ca un buton pe care sa dea click (evita ghost button – fara contur, transparent si o forma prea simpla), foloseste o culoare contrastanta cu background-ul si foloseste o expresie persuasiva de tipul “Cumpara acum” sau “Finalizeaza comanda”.

De asemenea, include toate informatiile legate de livrare si costuri in pagina de finalizare a comenzii. Respecta-ti clientii si furnizeaza-le toate informatiile de care au nevoie. Nimanui nu-i place sa aiba de platit mai mult decat se astepta, dupa ce a finalizat comanda. Ok, poate va accepta coletul dar fi sigur ca nu vei mai interactiona cu clientul respectiv.

Sfatul meu, pentru toate ponturile de mai sus, este sa nu le integrezi in magazin fara a le testa in prealabil. Foloseste-te de instrumente utile precum A/B Testing sau Multivariate Testing, pentru a descoperi butoanele, continutul, titlurile, imaginile, toate elementele care se potrivesc magazinului tau.

Mai mult, nu pierde nicio informatie despre situatia site-ului sau despre clienti. Implementeaza in magazin si campaniile de marketing codul de urmarire din Google Analytics (ceea ce se presupune ca ai facut deja, in etapa post lansare a magazinului). In platforma Gomag ai un modul foarte simplu care iti permite sa faci implementarea fara nicio greseala, din doar 2 click-uri.

Am scris un articol si pe blogul Gomag despre cum te ajuta disponibilitatea limitata si crearea senzatiei de urgenta, pentru a-ti optimiza rata de conversie. Astfel, apeland la frica oamenilor de a fi lasati pe dinafara (Fear of Missing Out) si de a nu profita de oferte de neratat, preia controlul asupra deciziei de cumparare. Foloseste instrumente precum numaratoare inversa, afisarea stocurilor limitate, limita de timp, etc. si urmareste rezultatele in soft-urile de analiza.

Desi parerea mea personala este ca un cont al clientului in magazin este o micro-conversie importanta, ofera clientilor si oportunitatea de guest checkout. Poate sunt grabiti sau poate nu doresc sa ramana in contact cu tine dar o astfel de comanda este, pana la urma o conversie. Iar scopul tau este sa vinzi.

In acelasi sens, evita folosirea unor formulare complicate de checkout. De ce trebuie sa stii cum o cheama si pe bunica clientului, pentru ca acesta sa finalizeze comanda? Nu, nu ai nevoie decat de maximum de informatii. Keep it simple.

Pentru a trece la urmatorul stadiu al calatoriei utilizatorului in site, da lovitura de gratie cu un mesaj personalizat, post conversie. Fie ca e vorba de o pagina de thank you personalizata cu numele clientului, un email de follow up sau un mesaj customizat, semnat de mana, trimis in colet, transmite-i clientului gratitudinea ta si intentia de a ramane in contact cu el.

Crede-ma, se va simti impresionat dar si indatorat, revenind in site sa faca alte si alte cumparaturi.

4 Cum sa iti fidelizezi clientii

Cum-sa-iti-fidelizezi-clientii

Partea de awareness si vanzari este intr-adevar foarte importanta dar daca stai sa te gandesti cate costuri implica toata aceasta promovare, campaniile PPC, resursele umane si materiale pe care le investesti in jocul eCommerce, parca iti vine sa bati in retragere.

Din acelasi motiv, am repetat obsesiv in capitolele precedente importanta clientilor fideli pentru sanatatea afacerii pe care o dezvolti. Odata ce ai o baza de clienti care se convertesc in magazin, e momentul sa implementezi un program de fidelizare si retentie, pentru a se converti nu de doua ori, nici de trei ori, ci de fiecare data cand au nevoie de unul dintre produsele pe care le vinzi.

Transforma-te dintr-un vanator, mereu agitat, in cautare de noi prazi (clienti), intr-un fermier calm, care cultiva relatii pe termen lung si are certitudinea ca nu va muri de foame in perioadele de criza.

Continuand in spiritul analogiei de mai sus, nu poti folosi acelasi tip de arma pentru a dobori toate prazile. Daca folosesti mereu publicitatea platita, la un moment dat vei observa ca nu ai castigat nimic pe termen lung, ci ti-ai facut o gaura colosala in buget.

De asemenea, rezultatele organice in Social Media devin tot mai greu de obtinut avand in vedere faptul ca tot mai multe magazine si companii apeleaza la publicitatea platita pentru a castiga intaietate pe social.

Nu inseamna ca nu mai trebuie sa apelezi la instrumentele de mai sus. Sunt performante si au influenta asupra publicului tinta, dar nu atunci cand sunt folosite exagerat. Pentru a-ti pune la punct strategia de fidelizare a publicului pune accent pe conturile inregistrate in magazin, newsletter, strategia de email marketing si programele de loializare.

Haide sa le luam pe rand. Probabil te intrebi cum de am recomandat aici inregistrarea clientilor in magazin cand, nu cu multe paragrafe in urma, afirmam importanta guest checkout-ului. Raspunsul e simplu: guest checkout te ajuta sa nu pierzi o singura vanzare dar contul te ajuta sa determini si alte vanzari.

Atunci cand utilizatorul isi creeaza un cont in magazinul tau, obtii piesa cheie din puzzle:           email-ul. Pe aceasta adresa ii poti trimite ulterior materialele promotionale, iti poti pune in aplicare strategia de email marketing, poti recupera cosul abandonat etc. In plus, ai oportunitatea de a discuta personalizat cu clientul, de a urmari istoricul de comenzilor etc.

Asadar cum il convingi pe utilizator sa se inregistreze? Multi ofera discount-uri, reduceri sau puncte de fidelitate. Pentru a le descoperi pe toate, iti propun sa citesti Importanta Crearii Unui Cont In Magazinul Tau Online.

Trecand la elementul urmator, newsletter-ul este un instrument puternic de fidelizare si de educare a clientului, cu costuri scazute. In momentul in care materialele pe care i le trimiti regulat pe mail sunt relevante si utile, clientul este mai usor atras in magazin, pentru a intreprinde o actiune dorita.

Foloseste mesaje personalizate si nu fa spam, acesta este cel mai important sfat pe care ti-l pot da. Atunci cand trimiti email-uri in masa, fara pic de personalizare, practic nu te adresezi nimanui. Clientul este pana la urma o persoana care simte nevoia de a fi apreciata, chiar ridicata in slavi daca e nevoie. Este vital sa incerci sa personalizezi fiecare mesaj intre magazin si client.

Email-ul poate fi un instrument util prin care sa faci cross-selling. De exemplu, in cazul in care clientul a cumparat un aparat foto, ii poti trimite un mail cu oferte personalizate, propunandu-i accesorii pentru completarea produsului: obiectiv, blitz, trepied, acumulatori etc.

Poti combina toate instrumentele mentionate mai sus in cadrul unui program de fidelizare a clientilor. Prin intermediul acestuia recompensezi clientii la fiecare comanda si ii incurajezi sa realizeze si ale micro conversii.

Clientii au nevoie de mai mult decat o reducere la o anumita suma cheltuita. Acestia trebuie recompensati pentru inregistrarea unui cont, distribuirea magazinului sau a experientei de cumparare pe retelele de social media, abonarea la newsletter etc.

Tot in scopul imbunatatirii experientei utilizatorului in site, datoria ta este sa asiguri un serviciu suport clienti bine pregatit, care sa aiba raspunsurile potrivite pentru fiecare nelamurire sau intrebare exprimata de client.

Pentru a satisface si aceasta cerinta a utilizatorului trebuie sa asiguri interactiuni umane intre magazin si client (e ok sa automatizezi dar doar in cazul in care nu poti sa dai imediat un feedback), trebuie sa inveti sa asculti activ parerea clientilor, sa iti amintesti de interactiunile cu clientii fideli, sa te adaptezi tonalitatii si situatiei cu care te confrunti si, in special, trebuie sa fii prompt.

5. Cum sa transformi clientii fideli in ambasadori ai brandului tau

Cum-sa-transformi-clientii-fideli-in-ambasadori-ai-brandului-tau

Aceasta este ultima etapa din calatoria utilizatorului in magazinul tau. De fapt, aceasta este stadiul la care ar trebui sa aspiri, marele premiu pentru magazin. Odata ce clientul este fidel brandului tau, are tendinta sa combata parerile negative despre magazin, sa iti promoveze subiectiv imaginea pozitiva in fata cunoscutilor si sa te sustina daca treci printr-o perioada de criza.

Primii tai stakeholderi (persoane interesate de brandul tau) sunt angajatii. Nu te-ai fi asteptat, nu? Angajatii sunt primii care au contact cu brandul tau, nu clientii, iar parerile lor sunt luate de bune de majoritatea publicului.

Pentru a-ti atinge obiectivele ai nevoie ca angajatii sa fie fideli brandului tau si sa promoveze o imagine pozitiva in fata publicului targetat. Incearca sa fii un lider, un coleg care munceste cot la cot cu ei si fi deschis la opiniile si problemele lor.

Cu o atitudine de sef nu rezolvi nimic, ba mai mult, iti poti crea o reputatie proasta.

Primul pas in procesul de transformare a clientilor fideli in ambasadori de brand este definirea scopului tau. Cunosti raspunsul la intrebarea: “Cum vreau sa se simta clientii mei?” Daca raspunsul tau e “bine” sau “fericiti”, asta nu e de ajuns. Ca sa-ti dau un exemplu, hai sa zicem ca vinzi produse premium, putin mai scumpe. In acest caz, iti doresti ca clientul sa se simte “regal” sau ca un “membru al clubului”.

Daca vinzi servicii juridice, ai nevoie ca utilizatorul sa aiba “incredere”. Daca vinzi jucarii si produse pentru copii, utilizatorul trebuie sa se simta “in siguranta” sau “energic”. Si asa mai departe.

Dupa ce ti-ai definit acest scop, ai grija sa fii consistent pe toate canalele utilizate. Probabil ca ai angajat mai multe persoane care se ocupa cu toate strategiile de marketing, suport clienti, administrare magazin etc. Toate aceste persoane trebuie sa cunoasca temeinic crezul tau organizational, politica firmei, scopul pe care il urmaresti si sa actioneze conform planului predefinit.

Transforma-ti angajatii in primii ambasadori ai brandului tau. Nu ascunde deciziile la nivel de management, mai ales ca esti la inceput. Impartaseste-ti obiectivele, metodele prin care doresti sa-ti atingi scopurile si fiecare victorie pe care o castigi.

Creeaza un climat de incredere, astfel incat, intr-o discutie utilizator-angajat, clientul sa-si dea seama ca angajatul este pasionat de ceea ce face si are incredere in brand.

Mai mult, fa vizibila comunitatea din jurul brandului tau. Mentioneaza in magazinul tau online testimoniale, pareri pozitive ale unui client sau alte dovezi sociale. Oamenii au tendinta sa ia decizia de cumparare mai repede daca produsul are popularitate in randul altor persoane.

Ambasadorii de brand nu au nevoie sa le spui ca ar fi dragut din partea lor sa te promoveze, o fac deja. Dar exista cateva modalitati prin care ii poti incuraja sa te promoveze in mod vizibil.

Iata ce trebuie sa faci.

Monitorizeaza rezultatele din Social Media, urmareste hashtag-urile, rata de engagement, reach-ul, tonalitatea mesajelor pe care le transmit oamenii despre brandul tau etc. In acest fel vei descoperi concret cine sunt ambasadorii brandului. Contacteaza-i si multumeste-le. Aminteste-ti mereu ca un multumesc poate face adevarate minuni.

Apeleaza la coduri de reducere si puncte de fidelitate pe retelele de socializare sau direct in magazin, pentru a convinge clientii sa impartaseasca experienta din magazin cu prietenii si followerii. Toate instrumentele mentionate mai sus trebuie utilizate in permanenta, incercand sa duci persoana cu care interactionezi din stadiul in care se afla, intr-un stadiu superior al calatoriei consumatorului.

In ultima parte a ghidului eCommerce: Cum sa imi fac un magazin online ai invatat cum sa te ghidezi dupa structura Customer Journey pentru a promova magazinul online in mod corect, pentru a obtine vizibilitate in fata publicului targetat, pentru a obtine trafic in website, pentru a-ti optimiza rata de conversie, pentru a-ti fideliza clientii si a-i transforma in ambasadori ai brandului tau.

Ghidul de fata cuprinde directive generale pentru cum sa-ti construiesti, lansezi si dezvolti magazinul online dar tine minte ca ai multe lucruri de facut, pentru a ajunge cel mai bun in bransa ta. Iti recomand sa te abonezi la blogul Gomag si sa ceri accesul in Academia de eCommerce, serviciul nostru pe care il oferim gratuit partenerilor nostri: proprietari de magazine online, clienti si potentiali clienti, antreprenori, bloggeri, marketeri etc.

Aici vei descoperi o multime de materiale educationale, personalizate in functie de categoria din care faci parte, pe baza carora iti optimizezi si dezvolti in permanenta magazinul online.

Acum tin sa te felicit din nou pentru ca ai luat decizia curajoasa de a pune bazele unei afaceri pe nisa eCommerce si iti multumesc ca ai fost alaturi de mine in aventura construirii, lansarii si dezvoltarii unui magazin online de succes.

Tot ce imi mai ramane de facut este sa iti urez succes si, in cazul in care decizi sa profiti de serviciile si functionalitatile platformei Gomag, te invit sa iti faci un demo gratuit de 15 zile sau sa ii contactezi pe consultantii nostri in eCommerce la telefon (004) 0736 348 639 sau pe mail, la [email protected] sau [email protected].  

De asemenea, poti sa iei legatura cu noi si de pe pagina de contact Gomag, special construita pentru antreprenorii si proprietarii de magazine online.

PS. Poti citi si primele doua parti ale ghidului aici: Cum imi fac un magazin online si Care sunt pasii pentru a lansa un magazin online

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

[i]
[i]
[index]
[index]