4 minute timp de citire

Pentru multi proprietari de afaceri online, activitatile logistice si de depozitare sunt o mare bataie de cap.

Cei aflati la inceput ezita sa isi deschida magazinul tocmai pentru ca nu au spatiul sau resursele necesare pentru stocarea, ambalarea si livrarea viitoarelor comenzi. 

Iar cei care au business-ul in crestere si un volum tot mai mare de comenzi, cauta solutii pentru a-si optimiza costurile, solutii care sa ii mai elibereze de stres.

Daca te regasesti in oricare dintre aceste 2 categorii, uite intrebarea de 10 puncte: te-ai gandit sa apelezi la externalizare servicii logistice?

Vezi tu, ca proprietar de afacere online, trebuie sa porti o multime de palarii si sa jonglezi cu informatii despre tot ceea ce inseamna business-ul tau: de la relatia cu furnizorii, clientii, curierii si partenerii, pana la strategia de marketing, optimizarea bugetelor si luarea deciziilor de care depinde viata afacerii tale.

Si multe altele (ca nu mai punem la socoteala si viata ta personala).

Fulfill.ro, prima solutie logistica pentru e-commerce din Romania, lansata in 2013 de grupul Mediapost Hit Mail, iti vine in ajutor. 

De acum, poti avea timpul pe care ti-l doresti, pentru a te ocupa de lucrurile mai importante pentru tine.  

Fulfill.ro este o solutie la cheie ce integreaza serviciile de preluare, depozitare, realizare colete si administrare retururi, asigurand pentru tine intregul proces logistic pentru eCommerce, cu timpi de executie si costuri optimizate. 

Care e avantajul tau principal la Fulfill.ro? 

super gomag

Vrei sa iti deschizi un magazin online?

Descopera cum iti gasesti produsul vedeta

Primesti acces la video-ul in care iti arat cum sa iti alegi cel mai bun produs in magazin! Vrei?

Dat fiind faptul ca tu platesti corelat cu volumul de comenzi lunare, daca se intampla sa treci prin perioade de timp cu vanzari scazute, vei plati mult, mult mai putin. Doar costul fix, precum e cel de depozitare.

Imagineaza-ti ce se intampla cand tii tu stocurile. Costurile tale pentru asigurari, angajati, autorizatii si asa mai departe ramane acelasi, indiferent daca tu vinzi sau nu. Tot trebuie sa iti platesti oamenii. 

Fulfill.ro te ajuta sa iti scazi si controlezi toate aceste costuri.

PRO Externalizarea serviciilor logistice catre Fulfill.ro

  • In lunile cu activitate mai putina, nu platesti chiria si salariile oamenilor care nu au suficient de lucru.
  • Poti sa te concentrezi pe produs, pe consumatori, pe atacarea unor segmente noi (B2B, international). Cu logistica pe maini bune, ai spatele asigurat si poti sa aloci mai mult timp relatiei cu clientii, cu furnizorii si pentru promovare – stii bine, concurenta este din ce in ce mai mare si fiecare aspect pe care il poti optimiza, iti poate oferi un avantaj in fata lor.
  • Ai asigurare inclusa in pret! Putine magazine online isi asigura marfa, fapt ce poate reprezenta un diferentiator bun pe piata.
  • Scapi de stresul ca a plecat angajatul fara preaviz, pentru 300 de lei in plus.
  • Scapi de stresul intarzierii comenzilor in varfuri gen Black Friday sau Craciun. Si poti fi sigur ca in acele zile, curierul ajunge la noi sa ridice comenzile. Fulfiller-ii buni au resurse umane si tehnice si utilizeaza economiile de scala pentru a nu intarzia nici macar in varfuri. 
  • Nu mai alergi dupa autorizatii si declaratii si scapi de costurile lor. Autorizatie de functionare punct de lucru, autorizatie ISU, declarare punct de lucru la ANAF, protectia muncii pentru toti angajatii, autorizatie DSP, autorizatie DSV, evaluarea riscurilor fizice …. si lista poate continua 🙂
  • Poti integra logistica cu asistenta clientilor. Grupul Mediapost Hit Mail asigura si servicii de call center specializate in relatia cu consumatorii site-urilor de e-commerce, si sisteme de comunicare multi-canal (SMS, email, push notifications).
  • Scapi de nevoia de hardware si de software, de depozit si pick & pack.
  • Scalabilitate – daca ai o crestere rapida de activitate, noi o preluam. Altfel ar trebui sa iti schimbi des sala de lucru/ depozitul sau sa inchiriezi diverse spatii suplimentare.
  • Reduci costurile logistice cu 10-50%! Dar ajungi la concluzia asta doar dupa ce pui intr-un excel TOATE costurile: salariile manipulantilor, taxele pentru aceste salarii, timpul tau sau al altui manager alocat pentru administrarea manipulantilor, chiria depozitului, costurile echipamentelor de depozit, hardware, software, depozitare si coletare, costurile autorizatiilor si asigurarea, respectiv riscurile pe care ti le asumi daca nu o ai.

depozit-fullfil-ro

Citeste si: 9 costuri ascunse ale unei mici afaceri online

CONTRA Externalizare servicii logistice catre Fulfill.ro

Nu iti vezi produsele. 

Dar asta se poate rezolva usor. Iti oferim acces in depozit, acces la WMS – produsele detaliate in timp real, transport cu costuri rezonabile de la depozit la sediul tau, fotografierea produselor noi etc.

Te temi ca vei pati ca Tony Hsieh: daca fulfiller-ul nu isi face treaba, pierzi clienti. 

Poti remedia situatia cu un contract foarte bun.

Te streseaza costul si dificultatile integrarii intre platforme, mai ales daca nu ai programator in-house. 

Integrarea cu solutia noastra este foarte simpla – un simplu flux .xml sau .json. Sau, daca esti client Gomag, faci integrarea super usor din Gomag Apps si, tot acolo, completezi datele generale.

integrare-fulfillro-gomag

Ce castigi daca alegi Fulfill.ro?

  • Cost fix pe comanda pentru receptie, pick & pack si administrare retururi: 1.2 Euro
  • Coletul pleaca de la noi in maxim 24 de ore lucratoare (98% SLA)
  • Retururile sunt procesate in maxim 24 de ore lucratoare (98% SLA)
  • Stam in picioare de Black Friday si de Craciun

externalizare-logistica-fulfill-ro

Oferta EXCLUSIV pentru clientii Gomag: 

100 expeditii gratuite in luna a 7-a de contract si 100 expeditii gratuite in luna a 13-a de contract

Pentru detalii, te rog sa il contactezi pe Viorel Micu, Development Manager la Mediapost Hit Mail: 

Mobil: (+40) 729 49 60 94 

www.fulfill.ro 

[email protected] 

42-46 Siriului Str., 3rd floor, 

014354, Bucharest, Romania 

Cosmin Daraban

CEO la Gomag
Pasionat de antreprenoriat si ecommerce, am inceput activitatea online in anul 2000.
Cofondator SilkWEB & Gomag din 2005.
Impreuna cu echipa am ajutat sa creasca peste 1500 de companii.

[i]
[i]
[index]
[index]