2 minute timp de citire

Strategia ta de marketing inseamna mai mult decat Facebook. In functie de comportamentul clientilor, daca vrei sa vii in intampinarea lor cu mesaje convingatoare, ai nevoie de mai multe canale, pe langa Facebook: Google, email-ul, site-ul in sine etc.

Daca nu bagi in seama alte canale, vei pierde un lucru important: noi segmente de potentiali clienti.

Ti-am pregatit un video pe acest subiect asa ca te invit sa il urmaresti in continuare 🙂

Ce trebuie sa faci daca vrei sa iti imbunatatesti strategia de marketing si sa generezi mai multe vanzari?

Trebuie sa te uiti in Google la piata ta, la competitorii tai, si sa identifici cine si ce face acolo. De ce? Pentru ca utilizatorii care cauta in Google au o alta intentie.

In principiu, cand cauti in Google, ai o problema, o emotie sau o dorinta. Pe de alta parte, cand stai pe Facebook, nu ai aceeasi traire.

Pe Facebook intri sa vezi ce se intampla in lume, sa vezi noutati, discutii, barfe si intamplari de la prieteni. E ca o bula confortabila in care esti relaxat si care te atrage sa petreci cat mai mult timp acolo.

De aceea iti recomand sa fii atent la statusul pietei si la competitori – daca vrei sa te ajutam cu aceasta analiza, te invit sa lasi un comentariu cu DA + adresa site-ului tau.

Vom incerca sa te ajutam cu sfaturi si idei.

scenariu-cautare-vanzare

Vezi tu, e adevarat ca Facebook functioneaza bine. Inchide si deschide vanzarea de foarte multe ori. Insa exista doar o anumita categorie de produse care se vand direct aici (produse cu pret mai mic, produse sustinute de campanii creative).

Iti recomand sa investesti in SEO, in reclame PPC cu Google Ads si in content marketing, inclusiv pe YouTube. O strategie de marketing multichannel iti va permite sa continui sau sa incepi comunicarea spre vanzare cu mult mai multi clienti decat ai gasi stand doar pe Facebook.

Esti constient ca oamenii cauta si stau pe diverse canale. Ideal e sa fii prezent pe toate canalele din care ai putea colecta potentiali clienti.

Citeste si: Cum promovezi un produs prin reclame PPC & afiliere

In calendarul strategiei tale de marketing, pe langa canalele pe care poti sa fii prezent in mod constant, adauga avatarele de client. Alege canalele in raport cu avatarele pentru a le descoperi pe cele mai profitabile pentru tine.

Si comunica permanent, fara sa ignori un canal sau altul. Vei vedea ca numarul de clienti va creste.

Ti-a placut acest video? Vrei sa mai vezi si altele despre strategii de marketing in piata de eCommerce? Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Cosmin Daraban

CEO la Gomag
Pasionat de antreprenoriat si ecommerce, am inceput activitatea online in anul 2000.
Cofondator SilkWEB & Gomag din 2005.
Impreuna cu echipa am ajutat sa creasca peste 1500 de companii.
[i]
[i]
[index]
[index]